Bekijk volle/desktop versie : ~*~ Verslaafd ~*~



Pagina's : [1] 2 3 4

13-04-2007, 08:25
Dat zo goed als iedere bezoeker van dit forum verslaafd is aan marokko.nl is al duidelijk, maar waar ik benieuwd naar ben zijn jullie andere verslavingen.

Mijn meest gevaarlijke verslaving is chocolade! De wetenschap alleen al dat ik het in huis heb, drijft me tot waanzin. Als mijn vader of moeder het verstopt hebben en ze willen niet zeggen waar het ligt, dan blijf ik net zo lang zoeken tot ik het gevonden heb

Waar zijn jullie verslaafd aan?

Groet,

NooR

13-04-2007, 08:34


Verslaafd aan:

Mijn aanstaande. Klinkt gek. Maar tis echt zo we smssen zodra we wakker worden en tot we gaan slapen en ondertussen bellen

13-04-2007, 09:02

Citaat door Naturelle:
Verslaafd aan:

Mijn aanstaande. Klinkt gek. Maar tis echt zo we smssen zodra we wakker worden en tot we gaan slapen en ondertussen bellen



Hmm, zo ken ik er ook een. Mijn nichtje en haar verloofde zijn ook letterlijk verslaafd aan elkaar. Het gaat soms zover dat ze van elkaar niet willen dat ze ergens naar toe gaan, omdat ze dan slecht bereikbaar zouden zijn

Groet,

NooR

13-04-2007, 09:27

haha ja je nicht heeft gelijk!
Hij is nu in Frankerijk en we gaan nog gewoon verder met smssen

Verliefd

Ewa en voor de rest ben ik verslaafd aan slapen

13-04-2007, 09:29


dat is wel een extreme vorm van verslaving. Ik heb ook een verslaving die me tot waanzin kan drijven, maar die hou ik liever voor mezelf

13-04-2007, 09:37

Citaat door Mozhima1:
dat is wel een extreme vorm van verslaving. Ik heb ook een verslaving die me tot waanzin kan drijven, maar die hou ik liever voor mezelf


Ja erg he, maar op dit moment he is hij mijn verslaving je zult zien na een paar maanden niet meer

13-04-2007, 09:40
Ik ben niet verslaafd aan bellen of smsen met mijn verloofde, maar als we elkaar niet hebben gesproken of gesmst overdag dan belt altijd de een de ander in de avond.

13-04-2007, 09:48
ik ben verslaafd aan chocoladecake en chocoladetaart.....ooh ik krijg er geen genoeg van...

13-04-2007, 09:49
ik ben verslaafd aan de tv serie: desperate housewives en grays anatomy (of hoe je het ook schrijft hahaha)

Deze week heb ik niet kunnen kijken en ik vind het echt mega erg. Wallah je moet me zien op de maandag en dinsdag avond. We eten vroeg, doe de kids vroeg in bad en leg ze in een snelvaart op bed. Snel het verhaaltje vertellen en dan... hop op de bank.
Mijn kinderen weten het ook dat ze dan die avond geen kik mogen geven hahaha

13-04-2007, 09:53
ik ben verslaafd aan energydrink, is gewoon niet gezond meer. ik moet er minimaal drie per dag op.
ik begin al in de morgen met drinken.
pffffffffffffffffffffffff

kus amina

13-04-2007, 09:55

Citaat door mientje007:
ik ben verslaafd aan energydrink, is gewoon niet gezond meer. ik moet er minimaal drie per dag op.
ik begin al in de morgen met drinken.
pffffffffffffffffffffffff

kus amina



Die energydrinks zijn echt erg hoor. Heb twee neefjes die pas verslaafd zijn aan die troep. Ze halen gewoon hele trey's (24 blikjes) en dat is in een mum van tijd op. Mn zus en schoozus worden gek van hun zoons. Het hele huis stinkt er naar en ze vinden letterlijk overal blikjes. Ze zijn er nu echt hyper door geworden, om maar te zwijgen over wat al dat zuur je tanden aan doet.

Groet,

NooR

13-04-2007, 10:02
Ik weiger deze topic uit te laten sterven, dus up!

Groet,

NooR

13-04-2007, 10:05


Chips en chocolade

13-04-2007, 10:25

Citaat door _NooR_:
Die energydrinks zijn echt erg hoor. Heb twee neefjes die pas verslaafd zijn aan die troep. Ze halen gewoon hele trey's (24 blikjes) en dat is in een mum van tijd op. Mn zus en schoozus worden gek van hun zoons. Het hele huis stinkt er naar en ze vinden letterlijk overal blikjes. Ze zijn er nu echt hyper door geworden, om maar te zwijgen over wat al dat zuur je tanden aan doet.

Groet,

NooR


toen ik thuis woonde kocht mijn vander ook altijd een tray van 24 en dat was dan binnen drie dagen op. wallah zonder overdrijven, niet ik alleen maar samen met mijn zusje.
en toen ik trouwde toen zag mijn man dat dus die heeft dat spul in huis afgezworen. dus vandaar dat ik het alleen buiten huis drink. dus dan drink ik er maar 3 per dag.
in het weekeind heb ik een bijbaantje dan ben ik om 5 uur wakker in de morgen. wallah dan drink ik meteen een blikje energy drink.

ik zou er zo graag afstand van willen doen maar walloe.
het ergste van alles is dat ik die smaak echt vies vind.

13-04-2007, 10:31

Citaat door mientje007:
toen ik thuis woonde kocht mijn vander ook altijd een tray van 24 en dat was dan binnen drie dagen op. wallah zonder overdrijven, niet ik alleen maar samen met mijn zusje.
en toen ik trouwde toen zag mijn man dat dus die heeft dat spul in huis afgezworen. dus vandaar dat ik het alleen buiten huis drink. dus dan drink ik er maar 3 per dag.
in het weekeind heb ik een bijbaantje dan ben ik om 5 uur wakker in de morgen. wallah dan drink ik meteen een blikje energy drink.

ik zou er zo graag afstand van willen doen maar walloe.
het ergste van alles is dat ik die smaak echt vies vind.



Is verslavend er zit caffaine in. En schijnt ook gevaarlijk te zijn...in Frankrijk is het op bepaalde plaatsen afgeschaft.

Pagina's : [1] 2 3 4