Bekijk volle/desktop versie : help mij es aub???



12-04-2007, 23:02

Citaat door zaoya:
ik had 16maart mijn laatste nod en ik heb vandaag getest en die was negatief
.

12-04-2007, 23:13


Ik wil je wel helpen maar wat is nod??

12-04-2007, 23:36

Citaat door zaoya:
maandstonden



Sorry maar ik kan je niet helpen, weet ook niet wat dat is

12-04-2007, 23:38
ongesteld

13-04-2007, 00:16


kprobeer hier echt wat op te verzinne maar gaat gewoon niet,
kbgrijp je nietttt
maandstonden ok als dat ongesteldheid is en je zegt dat laatste ker 16 maart is dan zou je het weer rond 16 april moeten zijn dus zie niet in wat het probleem is je zegt je hebt je getest en was negatief op basis waarvan heb je jezelf getest zie je ik vat je nietttttt whaaa migraine opkomst

13-04-2007, 00:19

Citaat door souhailla18:
kprobeer hier echt wat op te verzinne maar gaat gewoon niet,
kbgrijp je nietttt
maandstonden ok als dat ongesteldheid is en je zegt dat laatste ker 16 maart is dan zou je het weer rond 16 april moeten zijn dus zie niet in wat het probleem is je zegt je hebt je getest en was negatief op basis waarvan heb je jezelf getest zie je ik vat je nietttttt whaaa migraine opkomst



Gelukkig ik ben niet de enigste die het niet begrijpt

13-04-2007, 00:30

Citaat door zaoya:
bitch



Nee echt waar, sorry als ik jou gekwets heb, dat is niet de bedoeling.
Ik d8 gewoon dat het aan mij lag dat ik het niet begreep, maar zo te zien niet...maar ik bedoel het niet kwaad tegen jou hoor, ik wil je nog steeds wel helpen, maar echt ik weet niet hoe en wat

13-04-2007, 00:39

Citaat door zaoya:
bitch

hahaha ziekkk
nee maar moehim back 2 reality, urine test en was negatief ok maar wat wil dat precies zeggen en hoe ben je op het idee gekomen om zo een test te gaan afleggen

13-04-2007, 12:48
Als ik het goed begrijp is ze bezig met zwanger worden en ze heeft een zwangerschapstest gedaan die wees dus negatief uit.....Toch Zaoya???
Heb je een normale cyclus? en is 16 maart de 1ste of laatste dag van je menstuatie? als je een cyclus van 28 dagen hebt zou je nu ongi moeten worden ja maar bij een onregelmatige cyclus kan dat ook later zijn...
Als je na een paar dagen nog niet ongesteld bent kun je weer een test doen ......het kan wel zo zijn dat je nu zwanger bent maar dat er nog niet voldoende hcg hormoon in je urine hebt en dan wijst de test negatief uit ......dus kijk het even aan en test na een paar dagen opnieuw.
Hoelang ben je bezig met zwanger worden?
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnnen helpen.