Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk moedervlekjes



12-04-2007, 18:48
salam mensen,

ik wou vragen of jullie weten of er een middel is om kleine moedervlekjes weg te halen. ik weet echt niet hoe het komt, maar ik krijg de laatste zomaar uit het niets allemaal kleine moedervlekjes over mijn gehele lichaam. weet iemand waar dit aan ligt, of dit nog weg gaat en zo niet wat ik hier tegen kan doen!?

13-04-2007, 18:00


Ik wil het ook wel weten, heb eens gehoord met citroensap, maar bij mij wekrt het niet

13-04-2007, 18:18
Ja ik wil het ook wel weten

14-04-2007, 13:18

Citaat door Marocia_Kaoutar:
Ja ik wil het ook wel weten




uhum ja!! citroensap?? lijkt me sterk, misschien is dat bij lichte sproetjes of so lah oe3lem ik heb hier in een andere topic iets gelezen over een laserbehandeling en 1 of ander spul een stikstof of iets maar ik weet het niet ....

14-04-2007, 14:00


als je steeds moedervlekjes erbij krijgtmoet je langs de dokter gaan
dan gaan ze naar je bloed kijken..
er is geen middeltje om ze te verwijderen
beste is ze goed te beschermen vergeet je dus nooit in te smeren als je gaat zonnen (extra gevoelig)..

Ik heb zelf ook kleine moedervlekjes ik ga ze binnekort laten weglaseren..

14-04-2007, 14:05
hoe bescherm je je huid als je last hebt van sproeten???

14-04-2007, 16:40

Citaat door Pinkcik:
als je steeds moedervlekjes erbij krijgtmoet je langs de dokter gaan
dan gaan ze naar je bloed kijken..
er is geen middeltje om ze te verwijderen
beste is ze goed te beschermen vergeet je dus nooit in te smeren als je gaat zonnen (extra gevoelig)..

Ik heb zelf ook kleine moedervlekjes ik ga ze binnekort laten weglaseren..



hey meid,

wat bedoel je met naar mijn bloed laten kijken? aan wat kan het liggen dan?

wat voor effect heeft laseren? en hoeveel behandelingen moet je nemen, moet je hier voor eerst naar de dokter om door verwezen te worden?

14-04-2007, 19:18
Ik ben ook bij mijn dokter geweest maar die wil er niets aan doen, en ik had gehoord dat laseren bij getinte vrouwen heel moeilijk is.

14-04-2007, 20:17

Citaat door poppetje1984:
Ik ben ook bij mijn dokter geweest maar die wil er niets aan doen, en ik had gehoord dat laseren bij getinte vrouwen heel moeilijk is.



Is dat islamitisch gezien wel toegestaan om die moedervlekken weg te laseren? Alvast bedankt

14-04-2007, 20:38

Citaat door ikramepearl:
Is dat islamitisch gezien wel toegestaan om die moedervlekken weg te laseren? Alvast bedankt


Denk het niet..tenzij het een kwade moedervlek is ofzo..als je ze gaat weglaseren omdat je ze lelijk vind of iets dergelijks dan is dat niet toegestaan..accepteren wat je van Allah subhana wa ta3ala gekregen hebt

14-04-2007, 20:45
Er is toch ook van die blekende creme?

14-04-2007, 23:09

Citaat door Hafsah_2u:
Er is toch ook van die blekende creme?


hmm, ik weet het allemaal niet! ik ben bang dat ik mijn huid daardoor ga verpesten. heb je zelf ervaring met deze blekende creme?


trouwens mensen, ik had eerst maar een paar en toen ging ik er steeds op letten. mijn schoonzus zei nog van niet op letten dan wordt het erger, ze komt uit marokko en ik dacht ja dat zal wel zo een fabeltje zijn van marokko, maar hoe meer ik er op ging letten hoe meer ik er zag en hoe meer het er werden hahahaahah