Bekijk volle/desktop versie : cursus, hoe je een hoofddoek moet dragen!!



Pagina's : [1] 2

12-04-2007, 15:21
er is een nieuwe cursus voor vrouwen, hoe je een hoofddoek moet dragen.

Vrouwen gingen massaal aanmelden..........

m'n schoonmoeder wilde aanmelde voor zo'n cursus, ze kon niet terecht alles is vol.....



wat vinden jullie ervan, zo'n cursus.......

12-04-2007, 15:23


hah een cursus??

zo'n workshop heb ik wel s vaker van gehoord ja, dan laten ze de verschillende manieren van hoofddoek op doen zien...

kan wel handig zijn voor de beginneling...
in het begin is het altijd puzzelen met die hoofddoek, zodat ie en lekker zit, en de hele dag goed blijft zitten en je geen pijn in je oren krijgt....

12-04-2007, 15:24
Grappig idee

12-04-2007, 15:24
ja voor een beginneling s het zeer zeker handig.. maar voor je schoonmoeder toch niet!!

12-04-2007, 15:25


leuk! zou ik ook doen!

12-04-2007, 15:29
ja, idd voor een beginners is dat ideeal!

je leert allerlei manieren, met sjaaltjes, spelden, etc.etc. ect...

echt heel leuk! voor jonge meiden dan!

12-04-2007, 15:31

Citaat door Kwebbel_24:
ja voor een beginneling s het zeer zeker handig.. maar voor je schoonmoeder toch niet!!



Ja, die is gek, heb ik haar ook gezegd das voor jonge meiden niet voor ouderen!

Heel veel ouderen zie je met sjaaltjes lopen......geen gezicht!

voor ouderen gewoon een hijaab.

12-04-2007, 15:31
ja voor ouderen lijkt t me niks eigenlijk...die dragen m al zo lang
die zijn ervaren

maar gewoon voor de leukigheid, is het leuk

12-04-2007, 15:32

Citaat door teletubbie:
Ja, die is gek, heb ik haar ook gezegd das voor jonge meiden niet voor ouderen!

Heel veel ouderen zie je met sjaaltjes lopen......geen gezicht!

voor ouderen gewoon een hijaab.



ze moeten hun jeugd inhalen

12-04-2007, 15:32

Citaat door noona:
leuk! zou ik ook doen!




Dat is heel leuk ja, als ik dat had geweten, ging ik ook een kijkje nemen!

12-04-2007, 15:49

Citaat door tante_Es:
ze moeten hun jeugd inhalen



lijkt er wel op ja, veel ouderen zijn modern aan het worden....


Bij sommige ouderen staat het wel, je moet het wel kunnen combineren qwa kleuren.

12-04-2007, 15:50
Hoe doe je je hoofddoek op deze manier vind het zo mooi! dan heb je twee doeken nodig maar hoe blijft die goed zitten zonder dat er een bol eronder te zien is?


12-04-2007, 15:52



12-04-2007, 15:53
wat leuk, ik zou mij daar ook wel voor willen opgeven.
waar wordt deze cursus gehouden???

12-04-2007, 18:09
Bij zo'n fashionprogramma op de arabische zenders laten ze vaak zien hoe dit wordt gedaan.

Het is een beetje gezichtsbedrog. Die twee lagen zijn geen hele hoofddoeken maar zijn lapjes. Je kunt het vergelijken met een grote katoenen zakdoek. op die manier wordt een grote knobbel achter in de nek door teveel hoofddoekstof vermeden.
je begint met het eerste doekje die je stevig om je hoofd knoopt vervolgens het tweede doekje
om te voorkomen dat je het naaldje ziet waarmee je het vastzet, doe je het doekje om en klap je het bovenste stukje over je gezicht. Op die manier kun je het met speldjes vastzetten en daarna het bovenstukje terugklappen waardoor je niks meer ziet. Rest dan nog de sjaal die je er omheen drapeert
Wil je om je decolette 2 kleuren sjaal dan is het een idee om de ene op de ouderwetse manier te doen en de andere alleen om je nek te knopen. en ze dan door elkaar te wriemelen !
Klinkt een beetje vaag allemaal, maar oefening baart kunst en vooral als je als bruidje complimentjes wil ontvangen.
Een ander idee is een stukje stof van je takchita altijd apart te houden en dat te combineren met de jurk . een naad omheen naaien en je hebt een minihoofddoekje ! Dan weet je zeker dat je van kop tot teen supergestyled bent.

Wajoow ik weet wel veel voor iemand die geen hoofddoek draagt !! succes

Pagina's : [1] 2