Bekijk volle/desktop versie : Vandaag Ziekgemeld Baal Er Echt Van



Pagina's : [1] 2

12-04-2007, 11:09
Hee beste meiden, ben net 2 weken geleden ziek geweest en nu heb ik dan ontstoken amandelen, zou vandaag gaan werken maar heb smorgens afgebeld, vind het helemaal niet leuk. Nu zit ik aan de antibiotica en lig op de bank met echt hele hoge koorts en dat nog wel op zon mooie dag. Echt verrot, ik mag pas terug komen naar mijn werk als ik klaar ben met de antibiotica

12-04-2007, 11:10


Allah sefik

12-04-2007, 11:10
Veel sterkte meid...

12-04-2007, 11:13

Citaat door TaNgAwIa:
Veel sterkte meid...

komt goed, eerst maar eens de medicijnen opmaken

12-04-2007, 11:15


Allah i safie. Zo pijnelijk dat.

12-04-2007, 11:17

Citaat door katar:
Hee beste meiden, ben net 2 weken geleden ziek geweest en nu heb ik dan ontstoken amandelen, zou vandaag gaan werken maar heb smorgens afgebeld, vind het helemaal niet leuk. Nu zit ik aan de antibiotica en lig op de bank met echt hele hoge koorts en dat nog wel op zon mooie dag. Echt verrot, ik mag pas terug komen naar mijn werk als ik klaar ben met de antibiotica



Vergeet dit zomerse weekend niet met 24 graden.....







Ik weet hoe t voelt, ben ook ziek en heb hoge koorts

Allah jeshfiena...

12-04-2007, 11:21

Citaat door AnJari:
Allah i safie. Zo pijnelijk dat.
ja echt pijnlijk, heb er 2 jaar geleden verschrikkelijk veel last van gehad, en toen zei de dokter dat ik ze eruit moest laten halen als ik er weer last van zou krijgen. Maar daarna heb ik dus 2 jaar geen last meer gehad, tot gisteren, ik kan niet eens normaal slikken, alles doet pijn, en door die medicijnen ben ik nog zieker, echt bleek en slap.

12-04-2007, 11:22

Citaat door Prettily:
Vergeet dit zomerse weekend niet met 24 graden.....







Ik weet hoe t voelt, ben ook ziek en heb hoge koorts

Allah jeshfiena...
jij ook beterschap, heb je griep? of iets anders?

12-04-2007, 11:28

Citaat door katar:
jij ook beterschap, heb je griep? of iets anders?





Heb morgen pas een afspraak bij de dokter, maar ik kan ook moeilijk slikken, hoofdpijn en over mn hele lichaam een tintelende 'pijn'...k dacht aan keelontsteking, heb ik wel vaker gehad en dat voelde ook zo aan..inshaAllah gaat t snel over..

12-04-2007, 11:28

Citaat door katar:
ja echt pijnlijk, heb er 2 jaar geleden verschrikkelijk veel last van gehad, en toen zei de dokter dat ik ze eruit moest laten halen als ik er weer last van zou krijgen. Maar daarna heb ik dus 2 jaar geen last meer gehad, tot gisteren, ik kan niet eens normaal slikken, alles doet pijn, en door die medicijnen ben ik nog zieker, echt bleek en slap.


Ik zou er wel serieus over nadenken meid, hoe ouder je wordt hoe pijnelijker de operatie en meer kan sop complicaties. Maar als je niet wil zou ik het nog een jaar geven en kijken of het dan weer snel terugkomt of niet.

Mag je wel veel ijsjes eten na je operatie.

Toch even proberen wat rond te lopen en even naar buiten te gaan. Misschien kikker je er wel helemaal van op.


12-04-2007, 11:35

Citaat door Prettily:


Heb morgen pas een afspraak bij de dokter, maar ik kan ook moeilijk slikken, hoofdpijn en over mn hele lichaam een tintelende 'pijn'...k dacht aan keelontsteking, heb ik wel vaker gehad en dat voelde ook zo aan..inshaAllah gaat t snel over..
ooh ok als het je amandelen zijn kan je het voelen, want die worden echt groot en dik, in ieder geval beterschap en rust lekker uit zoals ik ook doe

12-04-2007, 11:38

Citaat door AnJari:
Ik zou er wel serieus over nadenken meid, hoe ouder je wordt hoe pijnelijker de operatie en meer kan sop complicaties. Maar als je niet wil zou ik het nog een jaar geven en kijken of het dan weer snel terugkomt of niet.

Mag je wel veel ijsjes eten na je operatie.

Toch even proberen wat rond te lopen en even naar buiten te gaan. Misschien kikker je er wel helemaal van op.


Ja ik ga er zeker over nadenken, als het terug komt doe ik er iets aan, want antibiotica is niet goed voor je lichaam en je weerstand. Maar voor nu kan ik niks, misschien zometeen effe op de balkon zitten, maar echt naar buiten heb ik nu echt geen zin in. ievers onder de dekens liggen, moet aleen zometeen effe mijn kinderen ophalen van school. En nu ik niet kan schreeuwen gebruiken ze dat tegen mij.

12-04-2007, 11:45


Katar Allah y shafk!

Ik weet hoe het voelt als je amandelen onstoken zijn

Welke antibiotica heb je gekregen en hoe lang moet je ze slikken?

12-04-2007, 11:46

Citaat door katar:
ooh ok als het je amandelen zijn kan je het voelen, want die worden echt groot en dik, in ieder geval beterschap en rust lekker uit zoals ik ook doe



Ja tis opgezwollen

Ik lig met een dikke deken en mijn laptop op de bank te rusten ...dankje jij ook en veel succes met je kinderen

12-04-2007, 11:49

Citaat door Camillia_Sahar:
Katar Allah y shafk!

Ik weet hoe het voelt als je amandelen onstoken zijn

Welke antibiotica heb je gekregen en hoe lang moet je ze slikken?

heb Broxil 500 mg gekregen voor 7 dagen, ik begrijp sommige mensen niet, heb van die grote capsules gekregen en ze weten dat ik niet kan slikken, en als je ze dan ook nog eens met te weinig water inneemt, dan blijven ze in je keel hangen

Pagina's : [1] 2