Bekijk volle/desktop versie : Met Spoed Gezocht Kapster/visagiste!!



12-04-2007, 00:33
Dag dames, ik ga over 2 weken trouwen zoals jullie kunnen zien in me ondertekening...

Maar alles is duss geregeld,maar me kapster/visagiste heeft 2 weken voor mijn bruiloft afgezegt. Ik ben echt super PISSED OFF! Want ik had haar al 6 maanden van te voren ongeveer benaderd en ze heeft me van verzekerd dat ze maximaal 2 maanden van te voren zou afbellen indien er iets tussen zou komen.... DIT HEEFT ZE DUS NIET GEDAAN... duss ik ging er al die tijd vanuit, dat ik haar gewoon als kapster en visagiste zou hebben... NOU NIET DUSS!! NADAT IK HAAR VELE MALEN HEB GEPROBEERD TE BENADEREN, VERTELD ZE DUSS DAT ZE NIET KAN OMDAT ZE MOET WERKEN!

OK EN NU DAN DE BELANGRIJKE VRAAG:

WIE KENT EEN GOEDE KAPSTER/VISAGISTE IN OMGEVING AMSTERDAM DIE OP 28 APRIL ME HAAR EN MAKE-UP WIL DOEN????

Voor de duidelijkheid ik heb al een andere negaffa voor in de zaal, maar me man komt me ophalen van mijn huis, en dan heb ik dus een bruidsjurk aan en dus ze hoeft alleen beschikbaar te zijn in de ochtend/middag en tevens willen een aantal familieleden ook opgemaakt worden en hun haar laten maken...

HELP ME AUB!!

groetjes een WANHOPIGE BRUIDD!

12-04-2007, 10:01


Jammer dat dit soort dingen gebeuren het geeft de andere namelijk een slechte naam.



Maar als ik je van dienst kan zijn dan hoor ik het wel

12-04-2007, 10:01
Hoi "wanhopige bruid",
wat je vlak voor je bruiloft zeker niet moet doen, is in paniek raken!
Ik heb je een pm gestuurd, hopelijk kan ik je helpen.
Ik hoor graag van je.
Groeten minimoe

12-04-2007, 15:02
bedankt voor jullie reacties. Hoe heet die jij bedoelduit rotterdam is hte een bekende

12-04-2007, 16:26


Ranayetje ofso van m.nl zet prachtige kapsels

12-04-2007, 16:27
Ik kan trouwens wel make-up zetten, maar geen haren

12-04-2007, 16:30
Misschien dat zij je kan helpen:

tel: 0615597945
Stylistehakima@hotmail.com

veel succes

12-04-2007, 16:36
Ik heb ook dit gevonden:

06-2492970 (nr mist volgens mij 1 cijfer, maar zo stond het op een site)
beauty_first@live.nl

kapsels (fohenen inbegrepen) € 20
kapsel + make-up € 30
make-up € 15

ze komt uit utrecht. Verder dan utrecht (meer dan 20 km) komt reiskostenvergoeding bij.

Ze werkt met dermatologische producten (al sla je me dood, weet niet wat dat is)

13-04-2007, 19:28

Citaat door missy00:
Kan je het niet zo regelen dat je ziyana je haar komt doen??
Zo heb ik het ook met de mijne afgesproken..
Ze komt ongeveer rond 12 uur en begint mijn haar te doen en dan vertrekt ze richting de zaal voor mij.



Mijn ziana komt uit Belgie dus dat lukt niet, want ze moet direkt naar die zaal omdat haar man mijn catering doet, dus die moet ze helpen met alles opzetten etc.

13-04-2007, 19:35
heey maar bedankt voor jullie reacties dames.