Bekijk volle/desktop versie : een dringende vraag over au pair



08-09-2003, 21:11
asalaam 3alaikom

ik weet niet of iemand mij kan helpen, graag hoop ik van wel.
zelf heb ik een vriendin die op zoek is naar een au pair, maar omdat ze liever iemand uit marokko wil nemen of als au pair over wil laten komen , is mijn vraag of iemand enige ervaring heeft met zo een soort au pair of iemand kent die zo iemand heeft laten over komen.
graag wacht ik op een reactie van jullie af en zal jullie dankbaar zijn.
groetjes

08-09-2003, 21:18


Ik snap het niet waar heeft ze een au pair voor nodig, ja ik snap het wel voor haar kinderen maar waarom neemt ze niet gewoon een oppas, heeft ze geen familie dan ofzo???.. of een creche, of kinderdag verblijf....

xxxxjes chahida


08-09-2003, 21:41
salaam

ten eerst vindt ze het duur voor een kinderdagverblijf, ten tweede heeft ze geen familie hier in nederland wonen.
ik heb niets voor niets een topic gezet zodat ik graag reacties krijg waar ik iets aan heb. Verwacht geen opemerkingen en dergelijke...... ( het is niet zo kattig bedoeld maar het zou mischien minder pagina's schelen .
groetjes

08-09-2003, 22:17
ewa sorry dat ik gerageerd heb hoor, zal het niet weer doen oke.

Het is niet kattig bedoelt maar zo zet je het wel neer maar goed, maare ik weet wel dat een au pair ook veel geld kost, dus kan ze beter op een kinderdag verblijf doen, maar ik zal me er niet meer mee bemoeien okeeeeeeeeeeeee.
daaaaaaaaaaaaaaaaaag


Chahida

08-09-2003, 23:44


Zuster een au pair mag maar maximaal 12 maanden in Nederland blijven.

Een au pair heeft een machtiging tot voorlopig verblijf nodig en het regelen daarvan kost veel tijd . De ambassade van het betreffende land neemt de aanvraag in behandeling en stuurt de stukken vervolgens op naar de Visadienst in Nederland. Dit duurt heel lang. Vervolgens gaan de stukken naar de Vreemdelingendienst. De Visadienst krijgt de stukken weer terug van de Vreemdelingendienst en als het goed is geeft men een machtiging tot voorlopig verblijf. De Visadienst stuurt de brief met de beslissing naar de Nederlandse ambassade in het betreffende land.

Succes!

09-09-2003, 03:46

Citaat:
Origineel gepost door chaima7
asalaam 3alaikom

ik weet niet of iemand mij kan helpen, graag hoop ik van wel.
zelf heb ik een vriendin die op zoek is naar een au pair, maar omdat ze liever iemand uit marokko wil nemen of als au pair over wil laten komen , is mijn vraag of iemand enige ervaring heeft met zo een soort au pair of iemand kent die zo iemand heeft laten over komen.
graag wacht ik op een reactie van jullie af en zal jullie dankbaar zijn.
groetjes
Ja daar heb ik ervaring mee

wat wil je weten?

09-09-2003, 03:49

Citaat:
Origineel gepost door oemlaila
Zuster een au pair mag maar maximaal 12 maanden in Nederland blijven.

Een au pair heeft een machtiging tot voorlopig verblijf nodig en het regelen daarvan kost veel tijd . De ambassade van het betreffende land neemt de aanvraag in behandeling en stuurt de stukken vervolgens op naar de Visadienst in Nederland. Dit duurt heel lang. Vervolgens gaan de stukken naar de Vreemdelingendienst. De Visadienst krijgt de stukken weer terug van de Vreemdelingendienst en als het goed is geeft men een machtiging tot voorlopig verblijf. De Visadienst stuurt de brief met de beslissing naar de Nederlandse ambassade in het betreffende land.

Succes!
Dat is niet waar,als je hier in nl aanvraag doet bij de ind

en even contact opneemd met de nl ambassade in rabat

is het binnen 3 maanden klaar

09-09-2003, 03:50

Citaat:
Origineel gepost door chahidaatje
Ik snap het niet waar heeft ze een au pair voor nodig, ja ik snap het wel voor haar kinderen maar waarom neemt ze niet gewoon een oppas, heeft ze geen familie dan ofzo???.. of een creche, of kinderdag verblijf....

xxxxjes chahida

Wat dacht je van een nichtje binnen halen