Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hoe kom je af van cilulitus???



11-04-2007, 22:28
namens een vriedin.... hoe kom je daar van af???

11-04-2007, 22:33


¿¿¿¿

12-04-2007, 00:40
ze zeggen dat je daar cremetjes voor hebt... een vriendin die had het een paar x gebruikt en die zei dat het wel hielp.. ik wil het ook wel proberen..
gr..

12-04-2007, 08:57
Ik denk dat je daar niet van afkomt

12-04-2007, 11:12


Van scrubben wordt het wel minder.. Maar of je er helemaal vanaf komt durf ik je niet te vertellen..

12-04-2007, 11:14
ik heb een keer gehoord, koffiedrap en dan in folie, willekeln zo tijd je blijven zitten en dat het dan minder word.



heb ik keertje gehoord op mtv.. naomi campbel zij dat


maar ik geloof er eigenlijk niets van

12-04-2007, 11:22
Je komt er nooit vanaf. je kan het alleen voorkomen. ik heb er gelukkig geen last van, maarja dat ligt aan mijn levenswijze ik sport drink veel water eet geen vette dingen en smeer me na douchen altijd met verstevegende creme en sporten sporten en nog eens sporten helpt echt. Je huid wordt strak en zacht.

Wat je wel kan doen is verminderen en voorkomen dat het erger wordt. veel water en sporten. gezond eten dit vereist veel disipline maar je wilt toch mooi zijn. en als je cremetjes wilt gebruiken, ze helpen wel je huid glad te maken maar je moet dit soort dingen blijven gebruiken dus niet na 3 maanden stoppen waneer je resultaat zie.

Hoop je een beete geholpen te hebben.

12-04-2007, 12:32

Citaat door nejmaatje:
namens een vriedin.... hoe kom je daar van af???



Uiteraard kan je hier van afkomen. De oplossing is:
- veel water drinken (zuivert namelijk de huid en zorgt voor de afvoer van overtollige afvalstoffen)
- sporten (zorgt voor een betere bloedsomloop en verstevigt het geheel tegelijk)
- wisseldouches (vooral koud water werkt effectief)
- zoek een goede scrubcrème waarin koffie zit
- er bestaan heel veel crèmetjes die je wonderen beloven, maar als je olijfolie smeert ben je ook al goed op weg. Voordeel: je geeft minder geld uit en de natuurlijke middeltjes zijn nog altijd de beste!!!

EN bovenal: GEDULD. Je lichaam is niet van de een op de andere dag in een appelsien verandert! Focus je er niet te veel op vooraleer het een obsessie zal worden en naarmate de tijd, zullen de bultjes smelten als sneeuw voor de zon!

Ps: je bent wat je eet! Gezonde voeding kan alleen maar een positief effect hebben op je uiterlijke verschijning!

12-04-2007, 12:46
Sporten en genoeg drinken..


En koffieprut helpt wel..

Dus dat kan je ook doen

12-04-2007, 16:33

Citaat door Arab__Babe:
Sporten en genoeg drinken..


En koffieprut helpt wel..

Dus dat kan je ook doen



koffieprut??

hahaha

ze houdt niet van sporten dus denk toch dat iets anders moet bed8 worden. ze is na huisarts geweest maar die zij dat het op een bepaalde leeftijd ofzo wel weer weg zou gaan

12-04-2007, 16:41

Citaat door nejmaatje:
koffieprut??

hahaha

ze houdt niet van sporten dus denk toch dat iets anders moet bed8 worden. ze is na huisarts geweest maar die zij dat het op een bepaalde leeftijd ofzo wel weer weg zou gaan


Haha, Ja ik bedoel dat spul wat in de filter blijft zitten nadat je koffie hebt gezet..

Ewa ja dan moet ze veel drinken, en gewoon veel bewegen.. al is het dan geen sport ofzo maar k bedoel gewoon voor dr zelf veel lopen enzo..

12-04-2007, 16:50

Citaat door Arab__Babe:
Haha, Ja ik bedoel dat spul wat in de filter blijft zitten nadat je koffie hebt gezet..

Ewa ja dan moet ze veel drinken, en gewoon veel bewegen.. al is het dan geen sport ofzo maar k bedoel gewoon voor dr zelf veel lopen enzo..




ff sirrieus dese heb ik nog nooit gehoord hahaha die prut dat in koffiezet aparaat blijft die zwarte smurie bedoel jij toch wielie wielie hahahaha

13-04-2007, 23:48



Citaat door aleynaa:
ik heb ze ook gehad

ik heb van loreal zo'n groene tube gekocht, creme vorm en gel, die zijn voor celulite. je moet die creme op dat plek smeren waar je ze hebt en goed masseren dat moet je elke dag doen en dan gaat het van zelf wel weg. je moet gewoon goed masseren bij mij is het weg



oke zal doorgeven thanks allemaal