Bekijk volle/desktop versie : De 5 types Marokkaanse jongens die willen trouwen!



Pagina's : [1] 2 3

11-04-2007, 21:32
De eerste groep:

Je hebt de zware jongens. De Marokkaanse jongens met een zwaar crimineel verleden. Ze komen net uit de gevangenis en hebben spijt. Ze willen zogenaamd met een schone lei beginnen. Een verse nieuwe start moet het verleden tot het verleden maken. Ze schamen zich ook ten opzichte van hun ouders om hun duistere verleden en maken de ouders blij met een grauwe fabrieksbaan, die ze uiteindelijk niet vol kunnen houden, en een goed meisje. Ze laten de partnerkeuze ook volledig aan hun ouders over als teken van goodwill. Ze zijn altijd ook heel optimistisch als ze de gevangenis uitkomen.


"Wollah beter trouwen a saahbi, gewoon werken en geen tories meer. Shi goed meisje thuis.....vrijdag moskee. Echt waar! Dit leven is niks."
Waar ze vroeger nooit in een moskee te zien waren, zitten ze nu braaf naast hun trotse vader.

Categorie twee:


Je hebt de Marokkaanse jongens die al heel lang een relatie hebben. Ze hebben bindingsangst en vinden het eng om te trouwen. Ze willen het liefst de relatie nog een paar jaar verlengen als het aan hen ligt. "Het gaat toch goed zo", is hun argument. Het meisje is inmiddels de relatie meer dan zat en wil meer dan twee keer in de week met haar favoriete mangopakje, dat haar dunner laat lijken,
wat gaan drinken met meneer. Het meisje is zo lang blijven zeuren aan zijn hoofd dat de jongen uiteindelijk toegeeft. Ze knakt hem. Zulke meisjes bluffen ook tegen de jongen als ze het proces willen forceren . Ze wil dolgraag met de jongen trouwen, maar ze verzint allerlei trucjes om hem over te halen om zo snel mogelijk te trouwen. Ze belt haar vriend en spreekt met een heel rustig zielig
toontje.


He Rashid, er is vandaag iemand gekomen. Visite bedoel je?

Nee, Rashid, het zijn kennissen van ons en ze zijn om mijn hand komen vragen voor hun zoon.
Dus? Ja, ik kan niet weigeren. Hij is atleet en heeft een hele goede baan en zijn ouders zijn de beste vrienden van mijn ouders. Dus?
Ja, als ik weiger gaan mijn ouders denken dat ik al iemand heb. Als jij nou om mijn hand komt vragen kan ik nu gewoon nee zeggen.

Natuurlijk is er helemaal niemand om haar hand komen vragen, maar ze klinkt zwaar overtuigend. De naïeve Marokkaanse jongens worden bang en komen direct rennend om haar hand, maar de gelouterde types reageren heel cool. "Ja, trouwen is gewoon elmekteb. Als je met die rijke atleet eindigt is het voor ons gewoon nooit geschreven."
Dit antwoord haten meisjes. Met dit antwoord zijn ze genoodzaakt om de act nog meer op te voeren. Hij gaat nu in zijn vijf. "Hoe kun je zo hard zijn!" ik doe alles voor jou en dan zeg je dit na al die jaren. Als het goed is gaat ze daarna keihard huilen. De jongens met enig schuldgevoel zijn nu ook om. Die trappen in de truc van
Luc. Het meisje veegt haar krokodillentranen en lacht stiekem in haar Marokkaanse vuistje.
"Zo de tips van mijn vriendin najat hebben gewoon geholpen."

11-04-2007, 21:33


Zo, dit was makkelijk. Dat ik dit niet eerder heb gedaan."
De echt bikkels van jongens zijn hier ook niet gevoelig voor. Dit zijn de diehards. Die blijven stil luisteren naar haar gehuil en zeggen ineens: "hé, ik heb echt geen zin in deze shit! Trouw maar met die andere kerel!" en hangen daarna de telefoon op. Op zulke boys werken de tips van vriendin Najat niet. Direct belt ze haar vriendin

Najat op nadat haar vriend boos heeft opgehangen.He teringwijf. Wat je zei hielp niet!

Hoezo, wat zei je dan?

Ja, wat jij zei. Dat onzinverhaal van die andere succesvolle jongen die zogenaamd om mijn hand kwam werkte niet bij Mo. Hij heeft boos opgehangen.

Ja, wat luister jij naar mij a lomperd. Het is jouw vriend, ik weet toch niet hoe hij is. Normaal gesproken werkt deze truc gewoon.

Categorie drie.

De volgende Marokkaanse jongens trouwen omdat ze aardig wat geld hebben, maar absoluut niet de looks. Doordat ze niet zo populair waren, hebben ze zich maar volledig op hun school of werk gestort.
Ze hebben op jonge leeftijd al een vaste baan, huis en leuke auto. Het liefst zijn ze de grootste player uit de buurt en daten ze zich helemaal scheel, maar dat gaat een beetje moeilijk. Ze kunnen de knappe meisjes gewoon niet regelen. Als een meisje wil spelen, doet ze dat liever met een knappe stoere Mo. "Het is toch niet serieus", denkt ze dan. Maar als een meisje gaat trouwen is het een heel ander verhaal. Dan kijkt ze ineens niet meer naar uiterlijk, maar naar een sukkeltje, dat helemaal verliefd op haar is met een zak met geld. Dan komt ineens de zakelijke bikkelkant naar boven. Zo'n sukkeltje wordt ook zo verliefd op haar dat haar verleden met
andere jongens er ook niet meer toe doet."Maakt niet uit dat je op je veertiende geen maagd meer was, ik ben
wel bij dat je het me eerlijk hebt verteld. Ewa, we zijn allemaal niet braaf geweest en ik vind dat je niet naar het verleden moet kijken."
Zo'n jongen komt perfect uit voor haar. Ze heeft een leuke jeugd gehad en ze heeft een stabiele toekomst met een degelijke vent. Wat wil ze nog meer!

Categorie vier.

Dit zijn de godsdienstige jongens. Zij willen met het trouwen het praktiseren van hun godsdienst completeren. Ze weten dat als ze niet trouwen dat ze dan aan hun lusten blijven toegeven. Ze trouwen ook met een godsdienstig meisje en verwachten ziet zo heel veel van het huwelijk qua feesten en dergelijke. Ze zijn realist en
praktisch ingesteld.


Categorie vijf.

Dit zijn de jongens die eigenlijk niet zoveel met trouwen hebben, maar doordat ze de anderen uit de buurt het huwelijksbootje in zien gaan, gaat het bij hen ook kriebelen. Ze zien de mooie bruiloften en horen de prachtige praatjes van jongens die misschien al een beetje spijt hebben dat ze zijn getrouwd, maar dat alleen nooit zouden toegeven.

Echt waar, vrijgezel is echt niks a saahbi. Echt. een vrouw thuis is echt het mooiste wat er is. Elke dag zie je haar weer en non-stop dezelfde praatjes, prachtig a saahbi! Ik raad het je echt aan vriend."

De jongens trappen volledig in de schone schijn en trommelen uit hun msn-lijst een geschikte bruid en trouwen hals over kop. Deze huwelijken zijn merendeel een groot fiasco en stranden meestal al in het eerste jaar. Deze jongens scheiden trouwens net zo makkelijk!

Ja, het was leuk voor zolang het duurde, maar we pasten niet bij elkaar!"

11-04-2007, 21:35
kom met iets nieuws jonge, deze is al oud

11-04-2007, 21:50
Hij blijft leuk

11-04-2007, 22:06


wahahah

11-04-2007, 22:15
En bij welke catogorie hoor jij dan?

11-04-2007, 22:28

Citaat door marocgirl850:
kom met iets nieuws jonge, deze is al oud



Voor mij was die niet oud!

11-04-2007, 22:44
hahahahahahahaha wallah deze is goed
maar je bent vergeten de jimmy laters de jongens die hun pik volgen en nooit wat bereiken en de trouwerij nooit te kunnen betalen.

11-04-2007, 22:46
hij hoort zeker bij categorie 1

11-04-2007, 23:01

Citaat door soureya:
hij hoort zeker bij categorie 1



ik ben nog bezig voor mij is het geen verleden
ik blijf actief

11-04-2007, 23:03
Mijn ideale hoort bij geen van allen,

11-04-2007, 23:08
alsof de hele marokkaanse gemeenschap in 5 categorien is in te delen.
ieder individu is een categorie appart

11-04-2007, 23:08


die is goed

11-04-2007, 23:09

Citaat door LQwaad4life:
alsof de hele marokkaanse gemeenschap in 5 categorien is in te delen.
ieder individu is een categorie appart


Zied vertel...tot welke categorie behoor jij

11-04-2007, 23:13
Ik heb echt gelachen....

Vooral categorie 2, hahahahha

Pagina's : [1] 2 3