Bekijk volle/desktop versie : Wat Is Maagd Volgens Jou?



Pagina's : [1] 2

24-07-2002, 21:16

Citaat door elmarocani:
wat ik eigenlijk niet snap is dat er heel veel meiden zijn die beweeren dat ze maagd zijn, terwijl het helemaal niet zo is!!!!
dan bedoel ik, ze doen alles met hun vriend, alleen laten ze niks erin gaan
als je naakt met iemand de bed induikt, ben je nog maagd???
ik vind van niet!

en wat vinden jullie dan????
.

24-07-2002, 21:22


Normaal gesproken mag ik die columnist van deze site niet, maar die column over de maagdenclub staat wel een kern van waarheid in. Sommige/ veel Marokkaanse meisjes doen echt alles met hun vriendje. Het enige dat niet gebeurd is dat hun maagdenvlies scheurt. Deze meiden houden zichzelf echt voor de gek. Het maagdenvlies is een mythe. Met je maagdheid behouden wordt bedoeld dat je kuis leeft tot aan je huwelijk. Zoenen en aan elkaar zitten is gewoon verboden in de islam voor het huwelijk.

24-07-2002, 22:28
ja man ,ik schaam me dood voor zulke meiden!maar jongens kunnen er ook wat van ,zei zijn de gene die de meiden ontmagen / flashen en dan zogenaamd opzoek zijn naar een goede moslimaaaa.het is in beide gevallen verboden dus moet je het gewoon accepteren ,en niet je eigen regeltjes maken ,met wat wel en niet kan!!ik ben een meid met een hoofddoek ,en heb van mijn leven geen vriend gehad en daar ben ik nog tevreden mee ook,ik vind het al erg als ik een jonge recht in zijn ogen moet kijken laat staan.....................,maar goed voor mij wordt het dus moeilijk ,een maagde man vinden hoe doe ik dat in hemlsnaam ,maar ja god heeft die gene allang voor mij gemaakt met wie ik insa allah ga trouwen ,dus van waar al dat geflirt ,en ondeugende dingen .

24-07-2002, 23:40
hallo mensen.....
ik kijk net in het woorden van VAN DALE en zocht het woord MAAGD op en wat staat er......Vrouw die nog geen geslachtsgemeenschap heeft gehad.
maar dat snap ik.....maar waarom staat daar geen man bij geschreven??!!........Snap jij het?!.....ik niet!

25-07-2002, 16:24


Ik ook niet
in de koran staat dat zowel de vrouw als de man maagd moeten blijven
En de enige wat ik hier hoor zijn mensen die commentaar geven op de vrouwen die ontmaagd zijn
terwijl 99 % van onze jongeheren marokkanen geen MAAGD MEER ZIJN
hellooo
EN ZIJ VERWACHTEN DAN WEL DAT HUN VROUW EEN MAAGD IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25-07-2002, 16:34
Maagd of ontmaagd maagd of ontmaagd .............

Ik geef je groot gelijk Sista.
Stel die vraag eens aan de jongens wie er nog maagd is????????????

25-07-2002, 16:35
salaam

meiske ik geef je 100% gelijk!

25-07-2002, 16:42

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani


bedoel je soms van jongens zijn het toch niet, dan hoeven wij ook niet maagd te blijven????
daar komt het eigenlijk op neer!!!!
Jij denk echt dat je grappig bent en hoe weet jij in godsnaam wat ik bedoel.
Ik zeg wie en lees goed WIE van de jongens zijn er nog maagd????Zeker meer dan 90% van de jongens hebben sex gehad met een meid voor het huwelijk.Maar ja één troost dames wacht maar als hun lot komt ga je dan maar verantwoorden tegenover ALLAH.

25-07-2002, 16:49

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani


bedoel je soms van jongens zijn het toch niet, dan hoeven wij ook niet maagd te blijven????
daar komt het eigenlijk op neer!!!!
Wat is deze opmerking dan van jou???Alsof jij weet wat ik bedoel en wat mijn denkwijze erover is.

25-07-2002, 19:14
Sallaam Alikoem Warahamtoe Allah,

Ten eerste: bij de meisjes zal het denk ik alleen om het vliesje gaan.
De mensen die zo denken, denken uit ontwetendheid, althans daar ga ik van uit.

Ten tweede: wat wordt er gezegd over maagdelijkheid in de Islam.
En ALLAH SWT jakoel fie kitabie el-kareem: En de mannen die over hun kuisheid waken en de vrouwen die daarover waken en de mannen die Allah veelvuldig gedenken en de vrouwen die gedenken: Allah heeft voor hen vergeving bereid en een geweldige beloning.

Bron: soerat Al-Ahzab 35 deel 22.

Het is duidelijk: In de Islam is geen relatie toegestaan behalve het huwelijk!
Laat staan intiem met elkaar zijn.

Gegroet,

Malika

25-07-2002, 20:27
ik ben het helemaal eens met je amal. Ik verafschuw zulke meisjes. Een ex-vriendin (islamitisch meisje) van mij zei wel tegen iedereen dat ze maagd blijft tot na het huwelijk maar dan even later zegt ze weer tegen iedreen dat ze bij haar exxen blijft slapen. Dat snap ik niet, vertel mij hoe dat kan. En zij liegt tegen gewoon iedereen. Zulke vriendinnen hoef ik niet te hebben in mijn leven daarom is zij ook mijn EX - VRIENDIN.

08-11-2002, 20:02
Maagd is Maagd...

08-11-2002, 20:05



Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
niet mee eens jimpie
Lekker puh...

08-11-2002, 20:12
Maagdelijkheid is voor mij niet alleen het beroemde vliesje. Zeg nou zelf: wat heeft dat voor betekenis?
Maagdelijkheid is meer, veel meer, dan dat. Als je zoals al eerder is gezegd, alles doet: voelen, kijken, en weet ik veel wat allemaal....Dan ben je in letterlijke zin nog maagd, maar in figuurlijke zin niet. Immers...wat scheelt het behalve een kapot vliesje?

Groetjes,

Cina

09-11-2002, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
zo mag ik het horen cina

jimpie
Of je het nu leuk vindt of niet elmarocani...ik blijf gewoon erbij dat maagd zijn is dat maagdevliesje nog intakt is

Pagina's : [1] 2