Bekijk volle/desktop versie : >>>> Heren, stel je voor <<<<



Pagina's : [1] 2

11-04-2007, 14:14
[ Aangezien tegenwoordig vele een vrouw uit Marokko willen halen, vroeg ik mij af. Stel je voor je haalt je vrouw uit Marokko, zij laat haar familie daar achter. Komt naar een vreemd land, moet nog van alles leren vervolgens krijg je een gezin samen. Alles gaat goed enzo, maar op een gegeven moment krijgt zij heimwee. Ze wilt heel graag weer terug, omdat ze toch haar familie mist, en zij ook opgegroeid is in Marokko. Maar jullie hebben ook kinderen, enz. ]

Wat zou jij dan doen, in die situatie?

11-04-2007, 14:16


Op reis gaan naar marokko, heel makkelijk.

11-04-2007, 14:18

Citaat door MJND:
Op reis gaan naar marokko, heel makkelijk.


Maar los van de vakanties. Zij wilt dan graag weer emigreren naar Marokko.
Maar jij als man zijnde hebt hier je baan, jullie kinderen groeien hier op, en gaan hier naar school.

Zou jij dan alles opgeven en voor haar terug gaan naar Marokko?

11-04-2007, 14:30

Citaat door xEyez_On_Mex:
[ Aangezien tegenwoordig vele een vrouw uit Marokko willen halen, vroeg ik mij af. Stel je voor je haalt je vrouw uit Marokko, zij laat haar familie daar achter. Komt naar een vreemd land, moet nog van alles leren vervolgens krijg je een gezin samen. Alles gaat goed enzo, maar op een gegeven moment krijgt zij heimwee. Ze wilt heel graag weer terug, omdat ze toch haar familie mist, en zij ook opgegroeid is in Marokko. Maar jullie hebben ook kinderen, enz. ]

Wat zou jij dan doen, in die situatie?


ik mag niet reageren?........ [COLOR="DarkGreen"]Babaaaaaaaaaa Owethhh! [/COLOR]

11-04-2007, 14:33



Citaat door Miss_Krayzie:
ik mag niet reageren?........ [COLOR="DarkGreen"]Babaaaaaaaaaa Owethhh! [/COLOR]





Vooruit dan maar.

Dames ook

11-04-2007, 14:38
Als zij met een goed plan komt, om te overleven in een ander land.
Als ze denkt dat haar man daar werk kan krijgen.
Als de kinderen gelukkig zijn met haar keuze.
Kortom, wanneer ze er echt goed over nadenkt. Komt ze tot het besluit dat ze het hier beter hebben.

11-04-2007, 14:53
als ik een man was zou ik nooit uit marokko trouwen, die vrouwen zijn tot alles in staat, het feit dat ze zomaar met iemand trouwen om naar europa komen , ze laten daar alles achter, en meestal ook een vriendje gebruiken de jongens van europa om naar hier te komen, scheiden en trouwen met hun vriendje uit marokko ,
dit is al vaak gebeurt
die meiden van daar zijn gewoon weg ziek, ze doen aan zwarte magie

11-04-2007, 15:02
Ik zou ze in de kelder gooien
en na 3 dagen zou ik vragen: Bevalt belgie je al wat meer of wil je terug naar de kelder

11-04-2007, 15:05
als mijn zoon ooit gewoon het woordje marokko zou uitspreken , hij mag van elke land trouwen behalve van marokko

ik kan die wijven gewoon niet hebben , dan komen ze naar hier en proberen ze zahma nederlands te spreken, en zahma ze doen alsof ze nog nooit met de hand gewassen hebben en lekker stoer doen

11-04-2007, 15:06

Citaat door xEyez_On_Mex:
[ Aangezien tegenwoordig vele een vrouw uit Marokko willen halen, vroeg ik mij af. Stel je voor je haalt je vrouw uit Marokko, zij laat haar familie daar achter. Komt naar een vreemd land, moet nog van alles leren vervolgens krijg je een gezin samen. Alles gaat goed enzo, maar op een gegeven moment krijgt zij heimwee. Ze wilt heel graag weer terug, omdat ze toch haar familie mist, en zij ook opgegroeid is in Marokko. Maar jullie hebben ook kinderen, enz. ]

Wat zou jij dan doen, in die situatie?


ik denk dat geen een enkele vrouw van marokko terug wil gaan leven in marokko tenzij ze daar een betere leven heeft dan hier

11-04-2007, 15:16

Citaat door xEyez_On_Mex:
[ Aangezien tegenwoordig vele een vrouw uit Marokko willen halen, vroeg ik mij af. Stel je voor je haalt je vrouw uit Marokko, zij laat haar familie daar achter. Komt naar een vreemd land, moet nog van alles leren vervolgens krijg je een gezin samen. Alles gaat goed enzo, maar op een gegeven moment krijgt zij heimwee. Ze wilt heel graag weer terug, omdat ze toch haar familie mist, en zij ook opgegroeid is in Marokko. Maar jullie hebben ook kinderen, enz. ]

Wat zou jij dan doen, in die situatie?


dat probleem hebben wvele die gewoon in Nederland zijn getrouwd. ineens zegt de vrouw ik wil terug naar plaats waar me ouders wonen. dan is het maar 100 km en geen 2500 km.

11-04-2007, 15:21

Citaat door diana0611:
als ik een man was zou ik nooit uit marokko trouwen, die vrouwen zijn tot alles in staat, het feit dat ze zomaar met iemand trouwen om naar europa komen , ze laten daar alles achter, en meestal ook een vriendje gebruiken de jongens van europa om naar hier te komen, scheiden en trouwen met hun vriendje uit marokko ,
dit is al vaak gebeurt
die meiden van daar zijn gewoon weg ziek, ze doen aan zwarte magie


Ik begrijp wat je bedoeld. Maar dat is niet altijd het geval.

Wat betreft zwarte magie, spreek niet als je niet weet. Je oordeelt over iets terwijl je niet weet.

11-04-2007, 15:23



Citaat door MoslimAndMan:
Ik zou ze in de kelder gooien
en na 3 dagen zou ik vragen: Bevalt belgie je al wat meer of wil je terug naar de kelder


Dat is dan jouw aanpak.

Maar wat als jouw vrouw er ongelukkiger op word, wat ga je doen?
Stem je mee in, of ga je er alles aan doen om haar juist op een andere gedachte te brengen?

11-04-2007, 15:23
wat ik niet weet hoe weet jij dat nu, moehim ik haar meiden uit marokko en ik spreek echt uit ervaring

door hun ga ik nooit naar de plaats waar wij een huis hebben in marokko
zo jaloers zijn die wijven , ik word altijd doodziek als ik naar daar ga, hoe zou dat komen,

11-04-2007, 15:24

Citaat door Schiphol:
ik denk dat geen een enkele vrouw van marokko terug wil gaan leven in marokko tenzij ze daar een betere leven heeft dan hier



Geloof me, die zijn er

Pagina's : [1] 2