Bekijk volle/desktop versie : Plaats jou recente ervaring met DIYAFA..



Pagina's : [1] 2 3 4

11-04-2007, 11:15
Ik ben benieuwd...

11-04-2007, 11:17


ga jij ze nemen ?

11-04-2007, 11:23

Citaat door mijn_leven:
ga jij ze nemen ?


Wij wilden ze nemen.. maar dat gaat niet meer door... We zijn heel erg in deze catering teleurgesteld. Bar slechte service!!

Je moet continu achter ze aan hollen, om je zaakjes in orde te maken zoals afspraken die voorafgaand gemaakt moeten worden.. (offerte krijg je niet, overeenkomst met moeite, afspraken zwart op wit... wacht maar lekker tot je een ons weegt)

Alles moet uit de klant komen.. Al maanden hadden wij ze 'geboekt' staan.. en niet 1 keer hebben ze zelf initiatief genomen.

Ze gaan erg laks om met afspraken. Kunnen ze niet? Bellen ze niet af, maar laten ze je stikken. En komen ze... wanneer je ze eindelijk te pakken hebt gekregen met een slappe smoes.. Er wordt absoluut niet naar jouw wensen geluisterd... Elmoehiem.... Het was een zware vergissing..

Wat is jouw ervaring met ze? Of ga je ze nemen?

11-04-2007, 11:25

Citaat door DiamontMarocca:
Wij wilden ze nemen.. maar dat gaat niet meer door... We zijn heel erg in deze catering teleurgesteld. Bar slechte service!!

Je moet continu achter ze aan hollen, om je zaakjes in orde te maken zoals afspraken die voorafgaand gemaakt moeten worden.. (offerte krijg je niet, overeenkomst met moeite, afspraken zwart op wit... wacht maar lekker tot je een ons weegt)

Alles moet uit de klant komen.. Al maanden hadden wij ze 'geboekt' staan.. en niet 1 keer hebben ze zelf initiatief genomen.

Ze gaan erg laks om met afspraken. Kunnen ze niet? Bellen ze niet af, maar laten ze je stikken. En komen ze... wanneer je ze eindelijk te pakken hebt gekregen met een slappe smoes.. Er wordt absoluut niet naar jouw wensen geluisterd... Elmoehiem.... Het was een zware vergissing..

Wat is jouw ervaring met ze? Of ga je ze nemen?



Nee joh alsjeblieft he

nee ik ben op tijd gewaarschuwd

11-04-2007, 11:28


Ok duidelijk...ze zijn dus geen aanrader...

Weten jullie een andere goede catering die ook niet zo belachelijk duur is...Ik ga nu 3 caterings vergelijk....
1. nahgla
2. Zohor
3. ?

Weten jullie een goede...thanks girlz

11-04-2007, 11:29
arabia
magrebia

11-04-2007, 11:34

Citaat door mijn_leven:
arabia
magrebia


jah, hoeveel kosten die dan gemiddeld??350 man?
Does anybody know?

11-04-2007, 11:36
arabia is duur

magrebia valt nog wel mee

ik het is wel 350 man he

11-04-2007, 11:36
Nou ik vind ze slecht superslecht. Heb ze tijdje terug meegemaakt het is niet om over naar huis te schrijven.

11-04-2007, 11:37
Arabia kost kapitalen.. maar als ik de verhalen moet geloven zijn ze wel goed...

mijn-leven.. succes met het vinden van een goede cateraar.. al valt dat niet mee.... Ze groeien als paddestoelen uit de grond en iedereen is zogenaamd perfect...

11-04-2007, 11:38

Citaat door Selaila:
Nou ik vind ze slecht superslecht. Heb ze tijdje terug meegemaakt het is niet om over naar huis te schrijven.



Vertel... wat zijn jouw ervaringen met ze?

11-04-2007, 11:39
catering youssra
doet tevens de decoratie

http://www.youssradecoratie.come2me.nl

11-04-2007, 11:39


Koekjes blégh.
Ze weten niet hoe ze moeten serveren.
Thee was ieuwl
Eten was ook niet om over naar huis te schrijven.
Personeel is brutaal en asociaal.

11-04-2007, 11:41

Citaat door Selaila:
Koekjes blégh.
Ze weten niet hoe ze moeten serveren.
Thee was ieuwl
Eten was ook niet om over naar huis te schrijven.
Personeel is brutaal en asociaal.


Oke.. en ik heb gehoord dat 1 van de dochters erbij loopt alsof ze zelf
la3rossa is?? Dat moet je natuurlijk niet hebben op je grote dag...

11-04-2007, 11:41

Citaat door nouema:
catering youssra
doet tevens de decoratie

http://www.youssradecoratie.come2me.nl



ik zou zeker geen onbekend catering bedrijf nemen

Pagina's : [1] 2 3 4