Bekijk volle/desktop versie : tussentijdse bloeding



10-04-2007, 14:45
dames ik ben al 13 weken zwanger maar ik heb elke keer bloedingen de ene keer hevig andere keer licht.

Ik ben al bij de gyno geweest baby is in orde beweegt goed groeit goed hartje klopt maar ze zeggen dat het normaal is sommige vrouwen ehbben dat maar ik heb mijn twijfels wat kan het zijen

10-04-2007, 14:53


heb ik ook gehad...ging vanzelf over! Ben inmiddeld bijna 32 weken...en alles is nog in orde

Sterkte!

10-04-2007, 16:27
en echt ook dat hele hevige hounaidatje? op een gegeven moment dacht ik echt ik ga het kind verliezen dus heb ik weer een echo laten maken maar subhallah alles was in orde met het kindje wat raar zeg wat zou het dan zijn en waar komt dat bloed dan vandaan

10-04-2007, 20:52
rust goed uit meid ga liggen en doe even niets

10-04-2007, 20:53


Sommige vrouwen hebben gedurende de hele zwangerschap bloedingen. Maar als het echt veel bloed is en het doet pijn, zou ik zeker naar de dokter gaan. Je kunt beter 10x teveel gaan, dan 1 x te laat. Lehi kemel bigier!

10-04-2007, 20:55
Ik ben nu 7w5dgn zwanger en heb al wel 3 echo's gehad. Ik had vorige week ineens helderrood bloedverlies en dacht safie, dit is een miskraam, maar ik kreeg meteen een echo in het ziekenhuis en het hartje klopte keurig.

Nu zei mijn gyneacoloog vandaag dat het óf een bloeduitstorting is in de baarmoeder die vanzelf verdwijnt als de baby groeit, óf het is een tweede vruchtzakje dat niet is meegegroeid en dus afgestoten wordt (wat bloedingen veroorzaakt).

Het is niet heel normaal dat je bloedingen hebt, maar het kan dus voorkomen! Een vriendin van mij die was de eerste 3 maanden gewoon ongesteld geworden en pas in maand 4 kwam ze erachter dat ze zwanger was . En ze heeft nu een zoontje van 1 jaar, niets aan de hand .

Incha'Allaah blijft het allemaal goed gaan meid..

10-04-2007, 21:03

Citaat door Muhtajiba:
en echt ook dat hele hevige hounaidatje? op een gegeven moment dacht ik echt ik ga het kind verliezen dus heb ik weer een echo laten maken maar subhallah alles was in orde met het kindje wat raar zeg wat zou het dan zijn en waar komt dat bloed dan vandaan


ja ik had met week 9 een hevige en dat was echt schrikken....

soms kan het zijn dat een ander kindje afsterft...soms blijft t een raadsel...want ik ben zwanger van een tweeling...stel dat ik er drie had

10-04-2007, 21:11

Citaat door Oemmi:
Ik ben nu 7w5dgn zwanger en heb al wel 3 echo's gehad. Ik had vorige week ineens helderrood bloedverlies en dacht safie, dit is een miskraam, maar ik kreeg meteen een echo in het ziekenhuis en het hartje klopte keurig.

Nu zei mijn gyneacoloog vandaag dat het óf een bloeduitstorting is in de baarmoeder die vanzelf verdwijnt als de baby groeit, óf het is een tweede vruchtzakje dat niet is meegegroeid en dus afgestoten wordt (wat bloedingen veroorzaakt).

Het is niet heel normaal dat je bloedingen hebt, maar het kan dus voorkomen! Een vriendin van mij die was de eerste 3 maanden gewoon ongesteld geworden en pas in maand 4 kwam ze erachter dat ze zwanger was . En ze heeft nu een zoontje van 1 jaar, niets aan de hand .

Incha'Allaah blijft het allemaal goed gaan meid..



ja dat hoor ik mensen ook zeggen dat het een tweede vruchtzakje was maar ik heb helemaal in het begin toen ik net 5 weken zwangerw as al een echo gehad en toen zagen ze maar 1 vruchtzakje allah oe a3lam

10-04-2007, 21:12

Citaat door hounaidatje:
ja ik had met week 9 een hevige en dat was echt schrikken....

soms kan het zijn dat een ander kindje afsterft...soms blijft t een raadsel...want ik ben zwanger van een tweeling...stel dat ik er drie had



inderdaad ja