Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van deze jurk voor de henna??



Pagina's : [1] 2 3

09-04-2007, 23:43
Ik d8 aan een iets langere sleep Andere tips zijn ook welkom!! Misschien dat jullie andere (mooiere) voorbeelden hebben? Mohiem, op een schaal van 1 tot 10?


Welke cijfer krijgt deze jurk dan?





09-04-2007, 23:50


te bloot
henna is iets traditioneel, iets mestoura zou beter zijn

mijn mening ofcourse, maar ja bedekt is altijd t beste ook al zijn er geen mannen aanwezig

mebrouk in ieder geval

10-04-2007, 00:08

Citaat door sammar84:
te bloot
henna is iets traditioneel, iets mestoura zou beter zijn

mijn mening ofcourse, maar ja bedekt is altijd t beste ook al zijn er geen mannen aanwezig

mebrouk in ieder geval



Hellemaal mij eens,lmallaika zijn inshallah bij jou als je henna gaat doen,
dus ik zou ook iets bedekt aan doen
mabrouk 3alik wallah ikamel belkheir

10-04-2007, 00:14
Ik vind hem prachtig. Is toch traditioneel, het is een witte taksitah toch? Mestoura, het is geen minirok en een topje. Gewoon doen meid, is lekker apart, het is jouw feestje, jouw lichaam, jouw mening oke.

10-04-2007, 00:29


Doorzichtige mouwen op een henna-avond?
De bruid hoort op dat moment gewoon mestoura te zijn

10-04-2007, 02:26
Kvind 'm mooi, maar niet voor henna

10-04-2007, 08:24
ik vind hem zelf te bloot!
maar dit is geen jurk voor de henna.
iets groens is wel leuk

10-04-2007, 08:55
Pfff! Hennaavond is iets traditioneels, dan ga je toch niet in een verkapte jurk zitten? Een traditionele marokkaanse hannaavond is niet in een strapless jurk zitten met daarover heen een super dun stofje om er ze3ma een takshita van te maken. Het model vind ik wel mooi, dus de mouwen en het sleepje, maar dat het zo bloot is maakt het gelijk afstotend. Dikke 1 zou ik zeggen. Ik ben helemaal voor traditionele gebruiken en kleding.

Groet,

NooR

10-04-2007, 09:07
Henna moet traditioneel zijn, laten we de tradities voort blijven zetten!
De dag van je bruiloft kan je mooie jurken aantrekken... Ik vindt dat de henna simpel moet blijven des te meer je mooi zal zijn op je bruiloft!

Succes meid!

10-04-2007, 09:20

Citaat door Umairah:
Ik d8 aan een iets langere sleep Andere tips zijn ook welkom!! Misschien dat jullie andere (mooiere) voorbeelden hebben? Mohiem, op een schaal van 1 tot 10?


Welke cijfer krijgt deze jurk dan?








die jurk is prachitg, en tjah voor henna?? moet je egt self weten sgat. K sou beter gewoon die traditinonele jurk dragen wnat het wordt tog vies... die kan je later op de dag gaan dragen nadat henne gedroogd is. so wil k het gaan doen....majah mooie jurkk egt!!

10-04-2007, 10:46
Deze jurk bedekt mijn aura, dus het is onder de vrouwen toegestaan. Ik ben hier allemaal van op de hoogte, hamdoulillah. Ja, mijn familie doen witte of groene jurken aan op de henna, dus vandaar dat ik deze leuk vind. En nadat de henna is gedroogd, kun je je denk ik moeilijk omkleden met de henna en het kost wat tijd. Maar ik vind 'm erg mooi en wil 'm zeker doen.

Welke modellen hadden jullie in gedachten dan? (foto's als het kan)

10-04-2007, 10:48

Citaat door h_soffia:
Hellemaal mij eens,lmallaika zijn inshallah bij jou als je henna gaat doen,
dus ik zou ook iets bedekt aan doen
mabrouk 3alik wallah ikamel belkheir


mala'ika zijn elke seconde bij jou, niet alleen op je henna

10-04-2007, 11:42


Ik vind de jurk wel mooi, maar ik zou zelf een traditionele, simpele witte of groene caftan aantrekken.

Allah y kemel bel khir incha'Allah

10-04-2007, 11:45

Citaat door Umairah:
Ik d8 aan een iets langere sleep Andere tips zijn ook welkom!! Misschien dat jullie andere (mooiere) voorbeelden hebben? Mohiem, op een schaal van 1 tot 10?


Welke cijfer krijgt deze jurk dan?






ik vind hem prachtig en ja waarom niet voor henna dag
ik geef jou en 8.5 voor jou jurk
allah i kamal bighir a hbiba

10-04-2007, 13:04
Hier een voorbeeld van een henna-avond van een meisje. Ze draagt een leuke simpele caftan en dat vind ik echt mooi voor een henna

http://www.youtube.com/watch?v=Q4osViSTaOY&NR=1

Pagina's : [1] 2 3