Bekijk volle/desktop versie : wat te doen aan haar man?



09-04-2007, 23:42
assalamoalikum

ik heb een vraag namens een goede vriendin van mij.
ze is mashallah al 2 jaar getrouwd en is gelukkkig

maar nu begint haar man opeens raar te doen.
en dan bedoel ik snel boos worden op kleine dingen en raar reageren

niet naar haar luisteren naar haar gevoelens en zo..
is heel raar. en ze snapt niet wat ze moet doen..

ze vroeg zich dus af of een dua of zo was waardoor ze alles weer normaal kan maken
in de zin van dat alles goed komt

dat ze haar man met allah swt weer naar haar toe kan trekken. dat hij haar weer vertrouwt als eerst en zo ook met haar om gaat..

ik vraag daarom aan jullie of jullie haar kunnen helpen..

10-04-2007, 11:09


Misschien is zijn imaan verzwakt, als ik een tijdje niet bezig ben met het geloof dan word ik ook erg snel kwaad en reageer heel overdreven zonder dat ik het besef. Ik heb dan ook geen zin in niets en niemand en al helemaal niet in m'n man. Ik voel me dan meestal erg ongelukkig, als ik weer bezig ben met islaam dan verdwijnt het als sneeuw voor de zon en ben ik een totaal ander mens, misschien helpt het als hij een boek leest, een dars luisters od qoraan reciteerd.

10-04-2007, 21:53

Citaat door Meerne:
Misschien is zijn imaan verzwakt, als ik een tijdje niet bezig ben met het geloof dan word ik ook erg snel kwaad en reageer heel overdreven zonder dat ik het besef. Ik heb dan ook geen zin in niets en niemand en al helemaal niet in m'n man. Ik voel me dan meestal erg ongelukkig, als ik weer bezig ben met islaam dan verdwijnt het als sneeuw voor de zon en ben ik een totaal ander mens, misschien helpt het als hij een boek leest, een dars luisters od qoraan reciteerd.



ik denk wel dat hij idd zich niet zo veel met islaam bezig houdt als zij. alleen ik denk dat het niet echt makkelijk is om iemand zo te overtuigen om zich er meer op te richtne.

eene kant denk ik van het is zijnvrouw kan wel ander kant heb ik zo van ze kan hem niet dwingen..