Bekijk volle/desktop versie : Opvoeding?????!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

24-07-2002, 14:08
Hoe voedt jij je kinderen op. Hiermee bedoel ik: op zijn marokkaans of op z'n hollands.

24-07-2002, 14:13

Citaat:
Origineel gepost door iwan
Hoe voedt jij je kinderen op. Hiermee bedoel ik: op zijn marokkaans of op z'n hollands.
op zijnISLAMITISCH !!!!

24-07-2002, 14:19

Citaat:
Op de manier van een neger

24-07-2002, 14:23
zoals hij al zij op z'n islamitisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24-07-2002, 14:27

Citaat:
Origineel gepost door Wamen

Op de manier van een neger
DAT BETEKEND DUS: KINDEREN MAKEN EN OPROTTEN. :

24-07-2002, 14:28
Voor jou Wamen:

WAAROM NOEMEN ALLE NEGERS ELKAAR BRADA?

24-07-2002, 14:31

Citaat:

DAT BETEKEND DUS: KINDEREN MAKEN EN OPROTTEN. :
Dat denk jij dan dat het zo is.
Zoals bij ons marokkanen zeker een elftal maken nee daar pas ik voor.Alsof je een kindercréche hebt

24-07-2002, 14:37

Citaat:
Voor jou Wamen:

WAAROM NOEMEN ALLE NEGERS ELKAAR BRADA?
OMDAT ZE NIET WETEN WIE HUN VADER IS!

24-07-2002, 14:44
Een middenweg. Je woont immers in Holland.

Een fout wat veel buitenlandse ouders maken. De kinderen krijgen een volledig 'marokkaanse of turkse' opvoeding en die kinderen komen in de pubertijd in de knoei met zichzelf en met andere.
De opvoeding is zo eenzijdig dat deze kinderen alles wat ze niet kennen of vreemd voor in is, slecht gaan vinden.

Om zulke problemen te voorkomen is het niet verkeerd om wat van de Nederlandse 'cultuur' mee te geven.

Wij vinden het bijvoorbeeld niet normaal om met je ouders over sex te praten of naakt door het huis te lopen. Bij veel Nederlanders is dat doodnormaal!!

Veel buitenlandse kinderen gaan zich dan keren tegen de 'gekke' Nederlanders, want wie gaat er nou met je ouders over sex praten?! Gatsie!

Een beetje meer openheid en vrijheid in de gezinnen mag wel! Kan geen kwaad...

24-07-2002, 14:51

Citaat:
Origineel gepost door freemale

Een fout wat veel buitenlandse ouders maken. De kinderen krijgen een volledig 'marokkaanse of turkse' opvoeding en die kinderen komen in de pubertijd in de knoei met zichzelf en met andere.
De opvoeding is zo eenzijdig dat deze kinderen alles wat ze niet kennen of vreemd voor in is, slecht gaan vinden.

Om zulke problemen te voorkomen is het niet verkeerd om wat van de Nederlandse 'cultuur' mee te geven.

Wij vinden het bijvoorbeeld niet normaal om met je ouders over sex te praten of naakt door het huis te lopen. Bij veel Nederlanders is dat doodnormaal!!

Veel buitenlandse kinderen gaan zich dan keren tegen de 'gekke' Nederlanders, want wie gaat er nou met je ouders over sex praten?! Gatsie!

dus jij zou met je kinderen over sex praten?

24-07-2002, 14:57
Ik ben zo iemand van als ik straks insalah kinderen heb, dat ik thuis gewoon met hen de marokkaanse taal spreek, want het blijven marokkanen. altijd handig al je je taal spreek. de nederlandse taal dat leren ze toch op school. gewoon alle waarden en normen van de marokkaanse cultuur meegeven. dus als ze ongeveer 5 jr. zijn naar de moskee om te leren.

en dat een beetje een nederlandse opvoeding van, op tijd naar bed,helpen met hun huiswerk etc.

1 ding is heel belangrijk bij dat is dat ze de marokkaanse taal spreken!

24-07-2002, 15:00

Citaat:
Goed op je kinderen letten want straks komen ze thuis met een neger

24-07-2002, 16:09

Citaat:
Origineel gepost door Wamen

Goed op je kinderen letten want straks komen ze thuis met een neger
MAAK JIJ MAAR GEEN ZORGEN OM MIJ KINDEREN.

ECHT LIEF VAN JE DAT JE BEZORGD BEN OM MIJN KINDEREN.

24-07-2002, 16:16

Citaat:

MAAK JIJ MAAR GEEN ZORGEN OM MIJ KINDEREN.

ECHT LIEF VAN JE DAT JE BEZORGD BEN OM MIJN KINDEREN.
Ja ik wil niet dat je weer gaat frustreren en vooral niet als het om negers gaat

24-07-2002, 16:21

Citaat:
Origineel gepost door freemale

dus jij zou als moslima wel naakt door je huis willen lopen?

Pagina's : [1] 2 3 4