Bekijk volle/desktop versie : meningsverschil met je moeder

24-07-2002, 13:34

Citaat door darin:
Hoi allemaal,

ik heb heel vaak een meningsverschil met me moeder en ik weet niet hoe ik daarmee het beste om kan gaan?zonder haar daarbij pijn te doen. Misschien hebben jullie een goed advies voor mij?

Bij voorbaat dank ik jullie heel erg

Groeten Dounia
.

24-07-2002, 13:36

Citaat:
Origineel gepost door darin
Hoi allemaal,

ik heb heel vaak een meningsverschil met me moeder en ik weet niet hoe ik daarmee het beste om kan gaan?zonder haar daarbij pijn te doen. Misschien hebben jullie een goed advies voor mij?

Bij voorbaat dank ik jullie heel erg

Groeten Dounia
wees informatief genoeg
zodat ze een betere beeld zal krijgen van jou opinie

ciao

24-07-2002, 13:41
Geef argumenten,dat helpt !!!!!

24-07-2002, 13:51

Citaat:
nou gewoon we zijn het nooit met elkaars mening, zij heeft een ander manier van denken en ik ook en dat botst altijd. Ik wordt boos en me moeder ook. en als dat allemaal gebeur is krijgen wij beide spijt van wat er gebeurd is, maar dat wil ik allemaal voorkomen!! Hebben jullie nooit een meningsverschil met je ouders en hoe ga jullie daarmee om?
ik hoop dat je nu wel een mening kan geven "Hij"!

beslema
heb ik dan geen mening gegeven lieverd?
ok
kijk
als er iemand is die durft te beweren dat er geen meningsverschillen zijn tussen haar/hem en zijn ouders dan liegt ie
iedereen heeft wel eens meningsverschillen
alleen verschilt het van persoon tot persoon hoe e er mee omgaat
ik bijvoorbeeld kan ALLES klaren bij mijn ouders omdat ik ten eerste nooit lieg en ten tweede enkel het heb over zaken waar ik veel over weet (en als de andere zaken waar ik niet weel over weet, daar ben ik het meetsal eens met hen, maar het zijn dan ook niet de allerbelangrijkste zaken)
dus lieverdje
als ikje een raad mag geven
wees dan zoals ik

(geintje)
neen,
je moet gewoon je ouders hun ongelijk proberen te bewijzen met feiten

that's the real world my dear

see ya

24-07-2002, 14:10

Citaat:
bedankt voor je mening en advies! maar er zijn zat zaken waar je je ouders geen gelijk kan geven bijv. dat wij als meisjes geen vriend mogen en jullie als jongens het wel mogen en dat het niet erg is als jullie ze mee naar huis nemen etc. en wij als we als we zelf op straat met een collega/goeie vriend worden gezien zijn we al bang dat onze ouder erachter komen en denken dat het ons vriend is, ik kan niet begrijpen dat als ouder iets van vreemden horen en dat gelijk geloven en als hun dochter daar wat op te zeggen heeft dan is het toch nooit goed! Ik bedoel op deze manier moet je wel tegen je ouderes gaan liegen, ze zullen het toch nooit begrijpen als je zegt mama mag ik wat met miijn collega gaan drinken, maar wel als me broer zegt mama me vriendin komt vanavond bij me slapen en zo kan ik er wel een paar opnoemen ........!!!

groetjes Dounia
heuh?????????
wat zeg je???
ik had het wel over MOSLIMS !!!!
als ik tegen mijn vader zeg, hey paps ik ga effe iets gaan drinken met een vriendin, dan zal er tegen de tijd hij antwoord een lijkwagen voor de deur staan

ik heb het over moslimouders en molismkinderen

see ya

24-07-2002, 14:32

Citaat:
en wie heeft het nou niet over moslims? en wat zou jij ervan zeggen als jij je zus/nicht/vriendin met een collega ergens iets ziet drinken? zou je haar in mekaar rammen of eerst vragen wie het is of is het ook taboe voor jou?
ik ga enkel met vrienden iets gaan drinken
en wat mijn nichten doen kan mij gestolen worden,
wat mijn zuster doet daarentegen doet is wel belangrijk voor mij en als ik enkel met vrienden iets mag gan drinken, dan zij ook enkel met vriendinnen

eerlijk niet?

24-07-2002, 14:46

Citaat:
ja ja eerlijk, doen als of je het niet intereseerd en wat jij niet mag mag de rest ook niet?? als jij mijn broer was dan had je zeker een probleem hihihihihi
ewa
dan heb ik een geluk zeker

24-07-2002, 16:33

Citaat:
Origineel gepost door hij

heuh?????????
wat zeg je???
ik had het wel over MOSLIMS !!!!
als ik tegen mijn vader zeg, hey paps ik ga effe iets gaan drinken met een vriendin, dan zal er tegen de tijd hij antwoord een lijkwagen voor de deur staan

ik heb het over moslimouders en molismkinderen

see ya
hahahahaha met je lijkwagen

24-07-2002, 18:30

Citaat:
Origineel gepost door moslima001

hahahahaha met je lijkwagen