Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn de Marokkaanse dames over het algemeen slimmer dan de boys?

Pagina's : [1] 2

08-04-2007, 01:05
Why?

08-04-2007, 01:07

Waar haal je dat vandaan ?

08-04-2007, 01:10

Citaat door aQil:
Waar haal je dat vandaan ?

60% schooluitval bij Marokaanse jongens, onder meiden is er nauwelijks sprake van schooluitval

08-04-2007, 01:14
de jongens namen genoegen met hangen en besloten hun hersenen op non-actief te stellen..maar ze zijn vergeten ze weer aan te schakelen...anders zouden ze ook slim zijn

08-04-2007, 02:01

Citaat door Tomala:
Why?

kun je als marokkaan dat niet zelf uitvinden ?

marokkaanse meisjes zijn in het algemeen beter opgevoed door hun ouders en mogen niet zo maar op straat rondhangen...de jongens worden vrijgelaten en kunnen niet met die vrijheid om

08-04-2007, 02:04

Uhu!

08-04-2007, 15:26

Citaat door Tomala:
60% schooluitval bij Marokaanse jongens, onder meiden is er nauwelijks sprake van schooluitval

ahah, dus zo iets ingewikkelds als het fenomeen; intelligentie, relateer jij
puur en alleen met schooluitval , grappig .. ik zou onderzoeker worden als ik jou was

08-04-2007, 16:15
Tjah....

08-04-2007, 16:44

Citaat door XxibtissamxX:
Tjah....

maar wat hij vergeet te melden is dat de jongens die verder gestudeerd hebben slimmer zijn en het verder schoppen dan de meisjes die gestudeerd hebben

08-04-2007, 17:00

Citaat door brownie74:
maar wat hij vergeet te melden is dat de jongens die verder gestudeerd hebben slimmer zijn en het verder schoppen dan de meisjes die gestudeerd hebben

Helemaal niet!

Meisjes zijn in het algemeen slimmer dan jongens!

Of ze nu de kans hebben om verder te studeren of niet!

08-04-2007, 17:03

Citaat door borgerhoutlady:
Helemaal niet!

Meisjes zijn in het algemeen slimmer dan jongens!

Of ze nu de kans hebben om verder te studeren of niet!

de cijfers spreken je nochtans tegen.....dat is de realiteit meisje,leer er dus mee leven

08-04-2007, 17:06

Citaat door brownie74:
de cijfers spreken je nochtans tegen.....dat is de realiteit meisje,leer er dus mee leven

Mij persoonlijk zou da niks doen, moesten jongens slimmer zijn dan meisjes!

Maar hoeveel artikels heb ik wel niet gelezen waarin staat dat onderzoeken hebben aangetoond dat meisjes slimmer zijn dan jongens!

Ja, ik vind het jammer voor je!

08-04-2007, 17:07

Toch vallen marokkaanse meiden steeds maar weer in de praatjes van marokkaans jongens

Wie er dommer?

08-04-2007, 17:10

Citaat door borgerhoutlady:
Mij persoonlijk zou da niks doen, moesten jongens slimmer zijn dan meisjes!

Maar hoeveel artikels heb ik wel niet gelezen waarin staat dat onderzoeken hebben aangetoond dat meisjes slimmer zijn dan jongens!

Ja, ik vind het jammer voor je!

waar lees jjj dat ? vrouwentijdschriften zoals de flair ?

kijk om je heen ? wie zijn de wereldleiders...alle domeinen worden beheerst door mannen...wie is de beste kok ? modeontwerper ?

het spijt me als ik je droom aan diggelen heb geslagen...

heel jammer want ik had het je gegund...ik heb namelijk een zwak voor borgerokko

08-04-2007, 17:12

Citaat door alhoceima_boy_:
Toch vallen marokkaanse meiden steeds maar weer in de praatjes van marokkaans jongens

Wie er dommer?

Shit, wat moet ik daarop zeggen!

Euh, ze zijn gwn naïef!

Geen sprake van dom zijn!

Oh ja, je bent de pv vergeten in je laatste zin!

Pagina's : [1] 2