Bekijk volle/desktop versie : Wat? Homo?



Pagina's : [1] 2 3

07-04-2007, 21:06

Een vraag aan jullie.

Stel je voor:
Je ziet lekker tv kiijken(moeder)
Je zoon komt om 6 uur binnen want jullie gaan zo eten. En hij wil het met je over iets hebben. Jullie gaan samen naar de kamer. En hij vertelt je dat hij homo is.

Hoe zou jij als moeder denk je reageren en welke initiatieven zou jij nemen.
Gelijk zeggen opdonderen of met hem erover praten.

En voor de (toekomstige)Vaders

Je komt een paar vrienden tegen na het bidden. En oppeens hoor je dat je dochter Sex heeft gehad met zijn zoon. Welk initiatief neem je dan?

Of

Een andere man komt en zegt dat jouw zoon, met zijn dochter sex heeft gehad

Hoe gaan de Vaders daar op reageren.

Maak er een leuke discussie topic van en ik hoor het graag van jullie..

En aub serieuze reacties, want het kan jouw ook wel ooit overkomen als je niet goed oppast

Beslama,
Mar0cia


07-04-2007, 21:14


Wij leven nu in zo een tijd van we moeten er eerst over praten...Dus als mij zoon naar mij toe komt en zegt mama ik ben homo...Eerst krijg ik een hartaanval dan denk ik van jah ik kan het togh niet terugdraaien dus al zet ik hem het huis uit dan nog veranderd er niets...Dus ik zou der zeker over praten niet dat we er dan uitkomen ofso maar togh het is het proberen waard...

En als ik een vader zou zijn en me dochter zou het hebben gedaan met een jongen dan moet ik eerlijk zijn, zij zou niet meer leven.. Ik kan dan wel zeggen we kunnen er over praten maar nee dat praten zou togh niet helpen en het eerste is dus: Zij zou ze fucking hard voelen zonder dollen.. Nadat ze, ze heel goed gevoelt heeft zou ik die jongen uitnodigen, Niet dat hij zou komen maar ik laat me dochter praten en het word een valstreek...Die jongen krijgt ze fucking hard te voelen en daarna laat ik die jongen met mijn dochter trouwen....

Dat zou ik hebben gedaan..!! Maarja inchaallah zal dat nooit gebeuren met een goede opvoeding van de ouders komt het goed al zijn jongeren op stiekeme dingen uit....Ma3a Salama

07-04-2007, 21:20
Ik zou in alle gevallen gewoon praten...denk ik...Natuurlijk schrik je en zal je teleurgesteld zijn, maar ik geloof dat je met geweld en haat niks oplost. Dus praten en het zijn en blijven je kinderen ondanks hun daden als je, maar als ouders er voor zorgt dat je ze een goede eerlijke opvoeding geeft....Ik zou het zo ie zo al knap vinden dat je kind je zoiets vertelt, want dan is blijkbaar de relatie tussen ouders en kind goeD!!!

Kortom praten en er meer leren leven, iedereen kan fouten maken!!!

07-04-2007, 21:23
nou wat zou ik doen...hmmmmmmmm
















































































































ik zou mijn zoon of dochter pakken,,kapot slaan,,daarna strijkijzer pakken gezicht verbranden,,daarna mes pakken lul deraf hakken,,daarna weer mes pakken het meisje kapot snijden,,,iwollah niet denken ik sta hier te liegen ofzoow,,namelijk meen ik het egt,,of je houdt je aan de islam,,,zoniet de gevolgen heb ik derboven getypt..klaar is kees,,je houdt je deraan koste wat het kost,,het is jou geloof en zo ben je geboren,,en zo moet je blijfen,,geen homo geen lesbi,,geen seks voor het huwelijk,,klaaar

07-04-2007, 21:28


Whahahaha box voor jouuuu...Zo zou elke ouder doen als zijn kind sex had voor het huwelijk maar bij homo zou ik erover praten

07-04-2007, 21:29

Citaat door ikram_berber:
nou wat zou ik doen...hmmmmmmmm

ik zou mijn zoon of dochter pakken,,kapot slaan,,daarna strijkijzer pakken gezicht verbranden,,daarna mes pakken lul deraf hakken,,daarna weer mes pakken het meisje kapot snijden,,,iwollah niet denken ik sta hier te liegen ofzoow,,namelijk meen ik het egt,,of je houdt je aan de islam,,,zoniet de gevolgen heb ik derboven getypt..klaar is kees,,je houdt je deraan koste wat het kost,,het is jou geloof en zo ben je geboren,,en zo moet je blijfen,,geen homo geen lesbi,,geen seks voor het huwelijk,,klaaar
Nou sorry jou reactie is ook niet echt islamtisch....In de islam mag je niet de rechter uithangen meid!!! Veroordelen en straffen dat laten we of aan de rechter op de wereld over..... of aan god in het hiernamaals!!! Maar ja meningen verschillen en dat mag gelukkig!!!! Al vind ik jou reactie wel iets te overdreven!!!!

07-04-2007, 21:29
zou me nooit overkomen.

07-04-2007, 21:30

Citaat door ikram_berber:
nou wat zou ik doen...hmmmmmmmm




ik zou mijn zoon of dochter pakken,,kapot slaan,,daarna strijkijzer pakken gezicht verbranden,,daarna mes pakken lul deraf hakken,,daarna weer mes pakken het meisje kapot snijden,,,iwollah niet denken ik sta hier te liegen ofzoow,,namelijk meen ik het egt,,of je houdt je aan de islam,,,zoniet de gevolgen heb ik derboven getypt..klaar is kees,,je houdt je deraan koste wat het kost,,het is jou geloof en zo ben je geboren,,en zo moet je blijfen,,geen homo geen lesbi,,geen seks voor het huwelijk,,klaaar

Wat praat jij allemaal over Islam, waarom zeg je wollah terwijl ej het zeker weten niet meent (anders zou je echt in een inrichting thuis horen), en slaan is zeker niet hallal hoor. Je mag hoogstens een corrigerend tikje geven.. En dat is zelfs al afgeraden. Met geweld kom je nergens, heb je dat nooit geleerd?

07-04-2007, 21:32
Jawel ik weelllll slaan mag niett en oordelen is niet aan ons

07-04-2007, 21:33

Citaat door moOie_mOker:
Wat praat jij allemaal over Islam, waarom zeg je wollah terwijl ej het zeker weten niet meent (anders zou je echt in een inrichting thuis horen), en slaan is zeker niet hallal hoor. Je mag hoogstens een corrigerend tikje geven.. En dat is zelfs al afgeraden. Met geweld kom je nergens, heb je dat nooit geleerd?


Zo denk ik er ook over meid ALs iedereen die een zonde begaat vermoord wordt of in elkaar getimmerd zou worden...Zouden er heel wat minder marokkanen zijn en en in ieder geval heel wat misvormde marokkanen

07-04-2007, 21:34

Citaat door moOie_mOker:
Wat praat jij allemaal over Islam, waarom zeg je wollah terwijl ej het zeker weten niet meent (anders zou je echt in een inrichting thuis horen), en slaan is zeker niet hallal hoor. Je mag hoogstens een corrigerend tikje geven.. En dat is zelfs al afgeraden. Met geweld kom je nergens, heb je dat nooit geleerd?



wat poep jij allemaal,,!!!!!


dat is mijn mening,,en dat is nou de joune,,vehmel


dus bek houden over de mijne want daar heb jij niks over te zeggen

07-04-2007, 21:38
Jah iedereen mag zijn eigen mening zeggen respect voor elkaar dit is gwn een voorbeeld inchaallah zal dit nooit hoeven gebeuren

07-04-2007, 21:43



Citaat door safranka:
Jah iedereen mag zijn eigen mening zeggen respect voor elkaar dit is gwn een voorbeeld inchaallah zal dit nooit hoeven gebeuren



hahahaha,,give me the boxxxx

07-04-2007, 21:45

Citaat door ikram_berber:
nou wat zou ik doen...hmmmmmmmm
















































































































ik zou mijn zoon of dochter pakken,,kapot slaan,,daarna strijkijzer pakken gezicht verbranden,,daarna mes pakken lul deraf hakken,,daarna weer mes pakken het meisje kapot snijden,,,iwollah niet denken ik sta hier te liegen ofzoow,,namelijk meen ik het egt,,of je houdt je aan de islam,,,zoniet de gevolgen heb ik derboven getypt..klaar is kees,,je houdt je deraan koste wat het kost,,het is jou geloof en zo ben je geboren,,en zo moet je blijfen,,geen homo geen lesbi,,geen seks voor het huwelijk,,klaaar
Zó onwetend ben jij..

07-04-2007, 21:45

Citaat door safranka:
Jah iedereen mag zijn eigen mening zeggen respect voor elkaar dit is gwn een voorbeeld inchaallah zal dit nooit hoeven gebeuren


Insha allah niet nee, maar soms gebeuren er in het leven dingen die je liever niet had gewild...en dan kan je door je manier van handelen dingen erger maken of gemakkelijker dus het is wel belangrijk dat je over zulke dingen discusseert!!!!

Pagina's : [1] 2 3