Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik Wil Mijn Haar Terug



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2007, 22:23
Ja, weer een topic over haar.

Wanneer ik kijk naar foto's van mijn haar van een maand terug en naar foto's van mijn haar nu, is te zien dat mijn haar voor zo'n 80 % is geslonken!! Mijn haar is superdun geworden en ik heb een paar kale plekken. IK LIJK OP EEN ZIEKE KIP

WAT moet ik doen? Iemand tips, middeltjes, pillen etc etc? Let me know!

En nee, kom aub niet aan met het "olie en knoflook" verhaaltje; dat heb ik vorige week geprobeerd en mijn haar stinkt nu nog!

06-04-2007, 22:27


je haar eraf scheren
ff serieus dan groeien ze weer heel mooi aan

06-04-2007, 22:34
en dan met een kaal hoofd naar buiten gaan zoals britney?

06-04-2007, 22:42
draag een hoofddoek

nee joh
zied argan is heel goed voor je haar om het dikker te maken en je haar sneller je laten groeien
hij is best prijzig maar in iedergeval te koop bij marokkaanse winkeltjes

06-04-2007, 22:44


en wat is "snel" ??.. en hoe duur is duur

06-04-2007, 22:47
sneller als gewoonlijk
uhhh iets van 60 ml voor 7 euro

06-04-2007, 22:54
ow, das niet duur. Ik ga maar eens kijken morgen. Shoukran.

06-04-2007, 23:14

Citaat door DreamsToShare:
Ja, weer een topic over haar.

Wanneer ik kijk naar foto's van mijn haar van een maand terug en naar foto's van mijn haar nu, is te zien dat mijn haar voor zo'n 80 % is geslonken!! Mijn haar is superdun geworden en ik heb een paar kale plekken. IK LIJK OP EEN ZIEKE KIP

WAT moet ik doen? Iemand tips, middeltjes, pillen etc etc? Let me know!

En nee, kom aub niet aan met het "olie en knoflook" verhaaltje; dat heb ik vorige week geprobeerd en mijn haar stinkt nu nog!



Na het lezen van je titel "kwil mijn haar terug" dacht is er eentje die de schaar er doorheen heeft gehaalt en nu spijt heeft......

Maareh gezien je zegt dat het toch zo dun is kun je misschien inderdaad de schaar der doorheen halen en wassen met een PH neutrale shampoo....je haar zal dikker worden....maar hier gaan wel een paar weken overheen.....

06-04-2007, 23:22

Citaat door Z_A_Z:
Na het lezen van je titel "kwil mijn haar terug" dacht is er eentje die de schaar er doorheen heeft gehaalt en nu spijt heeft......

Maareh gezien je zegt dat het toch zo dun is kun je misschien inderdaad de schaar der doorheen halen en wassen met een PH neutrale shampoo....je haar zal dikker worden....maar hier gaan wel een paar weken overheen.....


Was het maar waar.

Ik heb een erg smal gezicht, kort haar staat me niet. Ik weet echt niet wat ik moet doen mijn haar is echt super dun geworden, breekt af, gespleten punten etc etc.

Mijn moeder zegt dat het komt door het gebruiken van hittebronnen, dat geloof ik ook wel. Maar mijn haar wil nu ook niet meer krullen ofzo,

ennuh, een ph- neutrale shampoo? Haar groeit vanuit de wortels toch, wat kan een shampoo daaraan bijdragen?

06-04-2007, 23:36

Citaat door DreamsToShare:
Was het maar waar.

Ik heb een erg smal gezicht, kort haar staat me niet. Ik weet echt niet wat ik moet doen mijn haar is echt super dun geworden, breekt af, gespleten punten etc etc.

Mijn moeder zegt dat het komt door het gebruiken van hittebronnen, dat geloof ik ook wel. Maar mijn haar wil nu ook niet meer krullen ofzo,

ennuh, een ph- neutrale shampoo? Haar groeit vanuit de wortels toch, wat kan een shampoo daaraan bijdragen?



Wat is smal in jouw termen? Kan juist possitief effect hebben,in de zin dat het je een jongere uitstraling zou geven en de nadruk verminderd op dat dunne haar,omdat het dan een stuk korter is,zie je die dunne futloze slierten zowiezo niet.

Tja....fohn en tang kunnen heel wat schade aan het haar veroorzaken....

Nou PH neutrale shampoo is minder agressief.....wanneer je haar al is beschadigd en futloos is en jij een 'gewoon' shampoo gebruikt dit het haar alleen meer verzwakt en doet afbreken...zo ook met dagelijks wassen etc.

06-04-2007, 23:36
hahaha kale kip hahaha

Nou je hebt je humor nog.... Ik zal wel een dua voor je doen

06-04-2007, 23:38
mn haar is ook dunner geworden van t verfen:traan: kan geen verf meer zien

06-04-2007, 23:43


Ik zou langs je huisarts gaan als ik jou was

x

06-04-2007, 23:51

Citaat door Z_A_Z:
Wat is smal in jouw termen? Kan juist possitief effect hebben,in de zin dat het je een jongere uitstraling zou geven en de nadruk verminderd op dat dunne haar,omdat het dan een stuk korter is,zie je die dunne futloze slierten zowiezo niet.

Tja....fohn en tang kunnen heel wat schade aan het haar veroorzaken....

Nou PH neutrale shampoo is minder agressief.....wanneer je haar al is beschadigd en futloos is en jij een 'gewoon' shampoo gebruikt dit het haar alleen meer verzwakt en doet afbreken...zo ook met dagelijks wassen etc.


Ik heb sowieso een erg smal gezicht, langwerpig.. en omdat ik de laatste tijd erg veel stress heb gehad, weinig slaap en weinig eten, is mijn gezicht nog smaller geworden.. ja hoe je dat moet zien? Kga geen foto plaatsen

Hm ja, daar heb je wel weer gelijk in. Maar ik ben echt huiverig wat betreft het knippen van haar.

Thnx voor de tip about the shampoo, zal morgen eens kijken in de stad!

06-04-2007, 23:53

Citaat door amira_maroc:
hahaha kale kip hahaha

Nou je hebt je humor nog.... Ik zal wel een dua voor je doen


Haha, trút

Citaat door _ButterFlies_:
mn haar is ook dunner geworden van t verfen:traan: kan geen verf meer zien

Jaa.. ik ook ik heb mijn haar in een periode 3 keer achter elkaar geverft, daarnaast heb ik twee keer rottig spul van de toko erin gegooid. IK HEB ZO'N SPIJT

Citaat door _StEp_Up_:
Ik zou langs je huisarts gaan als ik jou was

x


Ja, ik ga volgende week een afspraak maken insha Allah.





Ik heb ook gehoord dat de dokter wel eens de diane 35 pil voorschrijft bij haarverlies.. weet iemand daar iets van?

Pagina's : [1] 2 3