Bekijk volle/desktop versie : Tering, Kvoel me echt superkut!



06-04-2007, 22:00
-
[En nu ben ik echt serieuss!
Waarom moet altijd al het slechtst mij overkomen?
Waarom mij perse?!]


06-04-2007, 22:04


kolchi zine accepteren en doorleven

06-04-2007, 22:06

Citaat door Magrabia_S:
-
[En nu ben ik echt serieuss!
Waarom moet altijd al het slechtst mij overkomen?
Waarom mij perse?!]



Wat is er dan gebeurd??

06-04-2007, 22:06
Zeg ''Alhamdoulilah''!

Alles wat afkomstig is van Allah swt is welkom!

06-04-2007, 22:08


Praat er met iemand over.

06-04-2007, 22:10

Citaat door HalfBloedje1900:
Wat is er dan gebeurd??

Waar zal ik beginnen?
gewoon een telang en gecompliceerd verhaal, is wat het is.[/SIZE]




Citaat door WaldMarrakech:
kolchi zine accepteren en doorleven

[SIZE="2"]Kon dat maar net zo makkelijk, als hoe je het zegt..


06-04-2007, 22:11

Citaat door houston:
Praat er met iemand over.

Zal dat opluchten denk je?
Niemand is tegenwoordig meer te vertrouwen, dus denk niet dat het echt veel zin heeft,


06-04-2007, 22:13
Kan ik je met een koekje troosten ?

06-04-2007, 22:15
"Of toen jullie onheil trof dat jullie zelf al dubbel hadden toegebracht. Jullie zeiden: "Hoe komt dit?" Zeg: "Het komt van jullie zelf". God is almachtig." (Koran 3:165)

"God doet de mensen geen enkel onrecht aan, maar de mensen doen zichzelf onrecht aan" (Koran 10:44)

"Maar misschien staat jullie iets tegen dat toch goed voor jullie is en misschien hebben jullie iets lief dat slecht voor jullie is. God weet en jullie weten niet." (Koran 2:216)

"En hebben Wij hem niet de twee wegen gewezen?" (Koran 90:10)

"En Wij stellen jullie op de proef met het slechte en het goede, als een verzoeking." (Koran 21:35)

"Wij zullen jullie op de proef stellen met iets van vrees, honger en tekort aan bezittingen, levens en vruchten, maar verkondig het goede nieuws aan hen die geduldig volharden, die als onheil hen treft, zeggen: "Wij behoren aan God toe en tot Hem zullen wij terugkeren." Zij zijn het met wie hun Heer mededogen heeft en erbarmen, zij zijn het die het goede pad volgen." (Koran 2:155-157)

De Profeet zei: Hoe prachtig is de zaak van de gelovige! Alles wat hem overkomt is goed, en dat is enkel zo voor de gelovige. Als hem iets goed overkomt, betuigt hij er dankbaarheid voor, en dat is goed voor hem. En als hem iets slecht overkomt, draagt hij het met volhardend geduld, en dat is goed voor hem." (Muslim)

Hadith 17
Op gezag van Aboe Dharr Al-Ghifari(moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen) is er onder de uitspraken een die hij van zijn Heer (de Verheerlijkte) heeft gehoord, Hij zei:
O Mijn dienaren, het zijn uw daden waarvoor Ik jullie verantwoordelijk stel en jullie vergoed, laat daarom degene, die het goede [50] vindt, Allah prijzen. En laat degene, die iets anders vindt, niemand anders dan zichzelf verwijten”. Dit is overgeleverd door Moeslim(ook door at-Tirmidhi en Ibn Maadjah).

06-04-2007, 22:29

Citaat door Magrabia_S:
-
[En nu ben ik echt serieuss!
Waarom moet altijd al het slechtst mij overkomen?
Waarom mij perse?!]




Lucht je hart uit meid! Ik zit ook met zo'n gevoel.

Gooi het eruit, misschien kunnen we je tips geven etc! En anders PM je

06-04-2007, 22:29
A hug for you:


En kop op, wat ist geburt ist geburt. Alles komt goed

06-04-2007, 22:39
soms valt het leven niet mee.. je kan niks doen, gewoon ogen dicht en rennen...

allah m3ek!