Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Jammer!



Pagina's : [1] 2

06-04-2007, 12:05


06-04-2007, 12:11


7x bekeken maar niemand reageert, dus niemand is er mee eens?

06-04-2007, 12:13
Iddd
Ik ben er mee eens

06-04-2007, 12:16

Citaat door Miss_Kouzina_15:
Iddd
Ik ben er mee eens


Ik kijk nu net in een haartopic
Daar worden mensen ook naar beneden gehaald en commentaar geleverd

06-04-2007, 12:17


Tjah, het niveau is idd wat gedaald ja...

06-04-2007, 12:19

Citaat door SweetCheeks:
Tjah, het niveau is idd wat gedaald ja...


Ja sterk gedaald vergeleken met een half tot een jaar geleden.

06-04-2007, 12:21

Citaat door Mar0cia_17:
Ik kijk nu net in een haartopic
Daar worden mensen ook naar beneden gehaald en commentaar geleverd
Ja, De topics beginnen leuk..
en daarna gaan ze schelden..

06-04-2007, 12:24

Citaat door Miss_Kouzina_15:
Ja, De topics beginnen leuk..
en daarna gaan ze schelden..


En meestal zijn ze het niet eens met elkaar meningsverschillen, dat is menselijk maar ze uiten het op een niet acceptable manier waardoor er ruziepartijen komen
En het ergste ik kom het woord kanker gewoon te vaak voorkomen.
Mensen beseffen niet wat voor erge ziekte het wel niet is en wat voor pijn en verdriet het bij mensen heeft achtergelaten

06-04-2007, 12:29

Citaat door Mar0cia_17:
En meestal zijn ze het niet eens met elkaar meningsverschillen, dat is menselijk maar ze uiten het op een niet acceptable manier waardoor er ruziepartijen komen
En het ergste ik kom het woord kanker gewoon te vaak voorkomen.
Mensen beseffen niet wat voor erge ziekte het wel niet is en wat voor pijn en verdriet het bij mensen heeft achtergelaten
Jaa,daar heb je wel gelijk in meid

06-04-2007, 13:09
Met de topics als 'plaats hier je haren' vind ik het een beetje het niveau krijgen van onzinhoekje...

Maar goed..Alles veranderd...Wat onzinhoekje was is nu theelounge, wat theelounge was is nu mja, dit zal waarschijnlijk ook nog wel veranderen...

Gair

06-04-2007, 13:24

Citaat door Mar0cia_17:

[/SIZE" -->



[SIZE=2][FONT=Franklin Gothic Medium]Maar er zijn ook genoeg leuke topics[/FONT][/SIZE]



[SIZE=2][FONT=Franklin Gothic Medium]Dus mensen laat iedereen in hun waarde en wees eens wat gezelliger![/FONT][/SIZE]



[SIZE=2][FONT=Franklin Gothic Medium]Gr, Mar0cia_17[/FONT]


[FONT=Arial Narrow]Kijk jij begrijpt het

06-04-2007, 13:32

Citaat door Melleke:
Met de topics als 'plaats hier je haren' vind ik het een beetje het niveau krijgen van onzinhoekje...

Maar goed..Alles veranderd...Wat onzinhoekje was is nu theelounge, wat theelounge was is nu mja, dit zal waarschijnlijk ook nog wel veranderen...

Gair


Maar de leden veranderen hetzelf, de meeste schuiven de fout naar de mods maar zelf zoeken ze niet naar een oplossing
bv topics met plaats je haren ééntje is genoeg
wees orgineel in je topics zo is er tenminste wat lol erin en heb je elke keer eens wat nieuws
Want anders heb je elke dag hetzelfde en op een gegeven moment heb je overal al gereageerd dus dan houd het ook op
Mjah ik ben benieuwd of het niveau nog lager gaat dalen of dat er eindelijk wat mensen zijn die denken hmm ik ga eens een nieuwe orginele leuke topic openen

06-04-2007, 13:32



Citaat door _StEp_Up_:
Kijk jij begrijpt het


Gelukkig dat je het met mij eens bent!

06-04-2007, 19:43
Ik ga naar de topic tip voor het intieme gedeelte

Laatste reactie zitten sterretjes xxx in en volgens mij weer een ruzietje

Zo wordt het ook nooit leuk

06-04-2007, 19:59
Er zijn hier gewoon steeds jongere mensen aanwezig die de boel verzieken waardoor de volwassenheid ver te zoeken is. De andere mensen worden ouder en volwassener en begrijpen dit allemaal niet. En je moet toegeven..sommige marokkanen voelen zich snel aangevallen en gaan dus meteen op een agressieve manier reageren helaas dus je kan er weinig aan doen...alleen negeren dus die handel

Groetjes

Pagina's : [1] 2