Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Epileren waarom doen sommige dat?



Pagina's : [1] 2 3 4

05-04-2007, 22:39
Als ik in avtars kijk dan zie ik soms zusters met geepileerde wenbrauwen. Zusters lees dit:

Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd is door Abdoullah(moge Allah's tevredenheid met hem zijn):"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeeren,vrouwen die tatoeages bij andere aanbrengen,vrouwen die wenkbrauwen epileren,vrouwen die wenkbrauwen bij andere laten epileren en daarmee Allah's schepping veranderen ..."(Moesliem 3966)

"Zij zullen het paradijs niet betreden en zelfs niet de geur ervan ruiken, ondanks dat men de geur van het paradijs van een grote afstand kan ruiken." (Overgeleverd door Moesliem)

06-04-2007, 08:46


Interesseert me niet wat zij doen....

Kben blij da kik het ni doe.

06-04-2007, 08:50
Zuster....

Natuurlijk is het haram. Ik zelf epileer ook niet, het is alleen dat er tegenwoordig een soort van schijt is ontstaan tegen haram-zaken.

Heel veel mensen intereseert het niet meer of ze vasten of niet of ze halal eten of niet of ze bidden of niet of ze epilieren of niet. Mohiem zoveel zaken. '

We beginnen op de turken te lijken eerlijk waar.
Heel veel turken hebben " schijt" aan bepaalde haram zaken, maar de laatste tijd zie je dat alleen maar meer bij de Marokkanen.

06-04-2007, 08:52

Citaat door MaRoCcInA:
Zuster....

Natuurlijk is het haram. Ik zelf epileer ook niet, het is alleen dat er tegenwoordig een soort van schijt is ontstaan tegen haram-zaken.

Heel veel mensen intereseert het niet meer of ze vasten of niet of ze halal eten of niet of ze bidden of niet of ze epilieren of niet. Mohiem zoveel zaken. '

We beginnen op de turken te lijken eerlijk waar.
Heel veel turken hebben " schijt" aan bepaalde haram zaken, maar de laatste tijd zie je dat alleen maar meer bij de Marokkanen.


Dit zijn allemaal tekenen van het einde van de wereld. Steeds meer mensen zullen wat haram is hallal verklaren.

06-04-2007, 08:53



Citaat door SweetRose:
Interesseert me niet wat zij doen....

Kben blij da kik het ni doe.



06-04-2007, 08:55
Ik heb t ook een tijdje gedaan ( een paar maandjes) terwijl ik zelf mooie smalle wenkbrauwen van mezelf heb. T was puur domheid en nieuwsgierigheid van hoe t eruit zou zien. Ik wist dat t haram was, maar de duivel had me in zijn greep. Elhamdoelilah had ik na korte tijd gelijk me ogen weer geopend en stopte ik ermee.

06-04-2007, 09:04
Wat ik wel weet, en dit heb ik van Iqra (t.v. zender) is dat als een vrouw dikke doorlopende wenkbrauwen heeft en ze hiermee in vergelijking wordt gebracht met een man, mag ze dit corrigeren. Niet een dunne lijn van maken, maar dat mannelijke wat ze dan heeft zoals over beharing op het gezicht, mag ze wat aan doen. Maar nogmaals geen dunne potloodlijn.

Allah oe A3lam…..

06-04-2007, 09:08

Citaat door abou_isamel:
Dit zijn allemaal tekenen van het einde van de wereld. Steeds meer mensen zullen wat haram is hallal verklaren.



Is echt zonde wollah.
Vooral het haram eten. Soms kan ik gewoon niet eten met Moslims omdat ze per se naar de burger king of mac om daar chickenburgers te eten. Om eerlijk te zijn ik schaam me om dan te eten met mensen als ze iets bestellen wat niet halal is. Mijn eetlust is dan ook minder al hoef ik het niet te eten.
Of als ze willen "roken". Een keer heb ik gewoon tijdens dat een bekende rookte gewoon een sigaret uit zijn handen gehaald en weggegooid.

Hij kon alleen maar erom lachen en rookt nu echt niet meer bij mij in de buurt.

Als het zo doorgaat kunnen we zometeen het beste een koefar trouwen.

06-04-2007, 09:10

Citaat door MaRoCcInA:
Is echt zonde wollah.
Vooral het haram eten. Soms kan ik gewoon niet eten met Moslims omdat ze per se naar de burger king of mac om daar chickenburgers te eten. Om eerlijk te zijn ik schaam me om dan te eten met mensen als ze iets bestellen wat niet halal is. Mijn eetlust is dan ook minder al hoef ik het niet te eten.
Of als ze willen "roken". Een keer heb ik gewoon tijdens dat een bekende rookte gewoon een sigaret uit zijn handen gehaald en weggegooid.

Hij kon alleen maar erom lachen en rookt nu echt niet meer bij mij in de buurt.

Als het zo doorgaat kunnen we zometeen het beste een koefar trouwen.



Hoezo?? je kan toch lekker je visfiletje halen, Bismillah zeggen en genieten van je visfilet.

06-04-2007, 09:12

Citaat door MaRoCcInA:
Zuster....

Natuurlijk is het haram. Ik zelf epileer ook niet, het is alleen dat er tegenwoordig een soort van schijt is ontstaan tegen haram-zaken.

Heel veel mensen intereseert het niet meer of ze vasten of niet of ze halal eten of niet of ze bidden of niet of ze epilieren of niet. Mohiem zoveel zaken. '

We beginnen op de turken te lijken eerlijk waar.
Heel veel turken hebben " schijt" aan bepaalde haram zaken, maar de laatste tijd zie je dat alleen maar meer bij de Marokkanen.


06-04-2007, 09:15

Citaat door jiji_tetouania:
Wat ik wel weet, en dit heb ik van Iqra (t.v. zender) is dat als een vrouw dikke doorlopende wenkbrauwen heeft en ze hiermee in vergelijking wordt gebracht met een man, mag ze dit corrigeren. Niet een dunne lijn van maken, maar dat mannelijke wat ze dan heeft zoals over beharing op het gezicht, mag ze wat aan doen. Maar nogmaals geen dunne potloodlijn.

Allah oe A3lam…..




Om heel eerlijk te zijn, weet iedereen dat hier misbruik van word gemaakt.
Mensen die echt mooie wenkbrauwen hebben gaan gelijk denken dat ze ook helemaal overbehaard zijn en gaan ook epilieren.

Ik had ook overwogen om te gaan epilieren, ik dacht ook als ik in de spiegel keek: mijn wenkbrauwen zijn echt LELIJK.
Maar totdat ik terugdacht aan de vervloeking heb ik mezelf gezworen het nooit te doen.

Wat ik wel weet is dat tussen de wenkbrauwen wel weggehaald mag worden, maar echt de wenkbrauwen zelf NIET.

06-04-2007, 09:16

Citaat door Helinim:




06-04-2007, 09:16



Citaat door jiji_tetouania:
Hoezo?? je kan toch lekker je visfiletje halen, Bismillah zeggen en genieten van je visfilet.



Jah hoor, doe ik ook.
Het smaakt alleen minder tegenover een moslima met een chickenburger

06-04-2007, 09:19

Citaat door MaRoCcInA:



Gelijk Turken erbij trekken he zoals je dat bij de marokanen hebt heb je er ook bij de turken die zich niet altijd aan regels houden. Maar nu discrimineer jij vind ik. Echt jammer

06-04-2007, 09:21

Citaat door MaRoCcInA:
Jah hoor, doe ik ook.
Het smaakt alleen minder tegenover een moslima met een chickenburger



Hoezo jij eet je visfiletje op, en de ander zijn chickenburger....of proef je de chicken smaak in je mond??

Pagina's : [1] 2 3 4