Bekijk volle/desktop versie : rabeh gevolgd door psg en as monaco



04-04-2007, 23:23
(http://www.AtlasLions.eu) Olympic international and FAR Rabat central defender Youssef Rabeh told Moroccan media that he is eyed by PSG and AS Monaco.

Rabeh will be 22 next week told daily Assabah that he has been watched closely by scouts of PSG and AS Monaco since the World Youth Championship 2005 that was held in Holland.

Rabeh is willing to go on trials with these clubs after this season in the hope to seal a contract.

Rabeh confirmed that he is not thinking to play again for any club in the Gulf as he had a bad experience with Saudi Al-Ahly. Rabeh had to terminate his contract with Al-Ahly due injury.

04-04-2007, 23:42


de enigste moker uit de marokkaanse competitie die de potentie heeft om te schitteren bij een topclub

04-04-2007, 23:47
benjaloun, bourkadi, yajour, bahri, bendamou, amrani .
dit zijn spelers die 20 a 21 jaar zijn en zeker ver kunnen komen. een voorbeeld hier van de genoemde namen benji oftewel benjaloun.

05-04-2007, 00:06
Rabeh is een super talent, hij moet naar europa om verder te ontwikkelen

05-04-2007, 00:08



Citaat door MaGaNa_aanhang:
benjaloun, bourkadi, yajour, bahri, bendamou, amrani .
dit zijn spelers die 20 a 21 jaar zijn en zeker ver kunnen komen. een voorbeeld hier van de genoemde namen benji oftewel benjaloun.


bendamou? HAHHAa met een gebroken voet ben ik nog beter

05-04-2007, 00:40

Citaat door fietsendief:
bendamou? HAHHAa met een gebroken voet ben ik nog beter


Bendamou is heus niet slecht hoor, heeft goede actie en is snel en werkt hard. Ik wil jou wel eens zien voetballen dan

05-04-2007, 00:43

Citaat door Bepper86:
Bendamou is heus niet slecht hoor, heeft goede actie en is snel en werkt hard. Ik wil jou wel eens zien voetballen dan


hahah ik heb hem een paar keer zien spelen op t wk hier in holland..
die jongen bakt er echt niets van .. geen inzich geen goede pass alleen maar achter de bal rennen als een blinde..

trouwens als ie zo goed is waarom hoor je dan nooit iets over hem

05-04-2007, 01:05

Citaat door fietsendief:
bendamou? HAHHAa met een gebroken voet ben ik nog beter



hij is wel is waar aan zn knie geopereert en zeker een paar maanden uit de roulatie. Maar geloof me jij kunt geen bal raken.
a gire bla bla, Allah yhdiek !

05-04-2007, 01:06

Citaat door Bepper86:
Bendamou is heus niet slecht hoor, heeft goede actie en is snel en werkt hard. Ik wil jou wel eens zien voetballen dan





ik heb jouw reactie nie teens gezien of gelezen....

05-04-2007, 01:09

Citaat door fietsendief:
hahah ik heb hem een paar keer zien spelen op t wk hier in holland..
die jongen bakt er echt niets van .. geen inzich geen goede pass alleen maar achter de bal rennen als een blinde..

trouwens als ie zo goed is waarom hoor je dan nooit iets over hem



geen inzicht en geen goede pas. ik weet zeker dat jij dit allemaal niet kunt zien aan een speler. want bendamou heeft dit wel allemaal . in zicht ku nje zien wanneer een speler van uit een afstand op doel schiet wanneer de keeper uit zn doel is

een variant van inzicht!
achter een bal rennen is wel de bedoeling...!

05-04-2007, 10:40

Citaat door Don_Tanjawi:
Rabeh is een super talent, hij moet naar europa om verder te ontwikkelen



hellemaal mee eens...een soort naybet

05-04-2007, 10:54
Rabeh heeft rust in zijn spel, overzicht, kopsterk.. en een echte aanvoerder

05-04-2007, 13:54



Citaat door MaGaNa_aanhang:
hij is wel is waar aan zn knie geopereert en zeker een paar maanden uit de roulatie. Maar geloof me jij kunt geen bal raken.
a gire bla bla, Allah yhdiek !


moet ik jou nu serieus nemen ?
ik heb een paar jaar bij een profclub in de jeugd gevoetbald grote vriend..
en als die bendamou zo goed zou zijn dan zou ik nu niet nog b ij raja voetballe

05-04-2007, 14:05
Ik ben het met fietsendief eens. Bendamou zal het niet halen bij een europese club. De rest: benjaloun, bourkadi, yajour, bahri, amrani heeft de potentie wel.


Verder moet ik fietsendief even meedelen dat hij Berrabeh (MCO) en Adoua (WAC) in de gaten moet houden , want dat worden toppers