Bekijk volle/desktop versie : sommige vaders zijn geldwolven



Pagina's : [1] 2

04-04-2007, 19:58
waarom zijn de meeste vaders hier in nl gek op geld.
Geld is voor sommige vaders boven alles.

Er zijn vaders die alle bankpasjes van hun kinderen in hun eigen zakken stoppen en dat geld beheren. Ondaks dat sommieg kinderen soms al in de twintig zijn.

Sommige vaders zijn zo blij als hun kinderen met geld thuis komen dat ze niet eens vragen waar ze dat vandaan hebben gehaald.

Herken je dit ook???

04-04-2007, 20:41

Nee godzijdank niet!

04-04-2007, 23:17
Die vaders hebben nooit veel geld gekend in hun leven (laat staan gehad). Ze hebben veel temmarah gedraaid toen ze hier (illegaal) kwamen en voor hun gezin in maroc moesten zorgen. Nu ze kinderen hebben die zelf hun geld verdienen....tja...thaasjfan he...

04-04-2007, 23:29
ja ergens wel, mijn niet dat mijn vader ons bankkaarten in beslag neemt ofzo, maar ja zoals je zegt ik ken er wel een paar die alles vergeten als het maar geld is dat ze zien..wel jammer....ze sporen hun kids aan om dingen te doen die ni mogen, onbewust.

05-04-2007, 22:34

ik herken dat eigenlijk niet want men vader die in marokko woont is gewoon heel open in dat soort dingen.als hij armen mensen ziet op straat deelt hij gewoon geld uit weet je hij is gewoon open in dat soort dingen maar als hij zo was man nou dan was ik al lang geen vrinden met hem gebleven maar we zijn maatjes van elkaar dus ik mag men vader heel graag.maar men stiefvader die nu bij ons woont hij is eigenlijk ook heel open tegen over mij met dat soort dingen logies het is men vader niet maar goed ik herken het niet maar sterkte voor de mensen die dat wel hebben en kennen doei doei.

06-04-2007, 11:12
Zo'n vriend van mij : zijn studiefinanciering van 512 gaat linea directa naar vader en hij werkt en betaald geld aan zijn vader..

06-04-2007, 14:14
verschrikkelijk die mensen. Baaah

06-04-2007, 14:17
niet alleen de schoonvaders , maar soms is de hele schoonfamilie geldwolfen , luister maar

http://www.youtube.com/watch?v=nyHx0w6paSc

06-04-2007, 14:18
hehe moet jij zeggen jij winkelt 7 keer per week

08-04-2007, 11:31

Citaat door Optimel3:
Zo'n vriend van mij : zijn studiefinanciering van 512 gaat linea directa naar vader en hij werkt en betaald geld aan zijn vader..



Bij mij ook. Ik overhandig het persoonlijk





Ik heb liever dat ik mijn geld aan m'n vader geef, dan dat ik er alleen maar onzin mee ga kopen.

08-04-2007, 11:37
Mijn vader legt geld opzij.. op onze spaarrekeningen, geeft ons geld als we iets willen ondanks dat we zelf geld hebben.
Hij zal echt niet onze geld opeisen, maarja.

08-04-2007, 17:19
Ik leg iedere maand wat weg voor mijn ouders en geef ze dat altijd ik in de zomer. Verder doe ik iedere zaterdag de boodschappen. Ze vragen me nergens om, maar ik doe het uit mezelf. Ik heb veel gekregen en gemogen in mijn leven en nu kan ik iets terugdoen. Ze kijken wel waar ik mijn geld aan uitgeef, ze willen niet dat ik het "verspil" maar verder niet.

En regelmatig vertellen mijn ouders ons hoe dankbaar ze ervoor zijn dat wij als kinderen dit doen. Je moet als gezin voor elkaar zorgen. Mijn vader's salaris worden de rekeningen mee betaald, maar de leuke reisjes naar Parijs en zo betalen wij.

10-04-2007, 11:33


Citaat door mexxmeisje:
Ik leg iedere maand wat weg voor mijn ouders en geef ze dat altijd ik in de zomer. Verder doe ik iedere zaterdag de boodschappen. Ze vragen me nergens om, maar ik doe het uit mezelf. Ik heb veel gekregen en gemogen in mijn leven en nu kan ik iets terugdoen. Ze kijken wel waar ik mijn geld aan uitgeef, ze willen niet dat ik het "verspil" maar verder niet.

En regelmatig vertellen mijn ouders ons hoe dankbaar ze ervoor zijn dat wij als kinderen dit doen. Je moet als gezin voor elkaar zorgen. Mijn vader's salaris worden de rekeningen mee betaald, maar de leuke reisjes naar Parijs en zo betalen wij.



Goed geregeld!

11-04-2007, 18:56
Er zijn genoeg vaders die dat doen of ze gaan schulden maken en dan de kinderen vragen om het aftebetalen?dat kan toch niet tuurlijk moet je kostgeld betalen als je nog thuis woont dat is logisch,maar om meer geld te vragen aan je kids vind ik niet kunnen, zij staan vroeg op werken hard endan afgeven?????????

11-04-2007, 22:31

Citaat door Optimel3:
Zo'n vriend van mij : zijn studiefinanciering van 512 gaat linea directa naar vader en hij werkt en betaald geld aan zijn vader..



512

Pagina's : [1] 2