Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen?



Pagina's : [1] 2 3 4

04-04-2007, 17:42
Ik ben net gebeld door een uitzendbureau, en die vroeg of ik terug wilde gaan naar school om een administratief opleiding te volgen op hun kosten.
De opleiding duurt 8 weken en start in Mei. Als ik klaar ben na die 8 weken dan krijg ik een jaar contract via het uitzendbureau en gegarandeerd een baan.

Mijn vraag aan jullie is of iemand wel eens een opleiding heeft gevolgd via een uitzendbureau? Wat zijn de nadelen daar van?

Owja, dan moet ik dit wel der even bij zeggen. Ik heb geen enkele diploma's nu en ben 20 jaar.

Tis niet zo dom dat ik dom ben... maar ik kan gewoon niet een heel jaar lang op school zitten. Ik hou er van om te werken.
Ik heb verder wel satge gelopen in de administratieve richting, alleen heb die opleiding nooit afgemaakt. ( waar ik echt heel erg veel spijt van heb )

04-04-2007, 17:50


Doen meid! Volg het. Ze bieden het je aan op hun kosten. Anders zal je later nog moeilijker aan een job geraken terwijl je nu de kans krijgt.

04-04-2007, 17:53

Citaat door elhobgataar:
Ik ben net gebeld door een uitzendbureau, en die vroeg of ik terug wilde gaan naar school om een administratief opleiding te volgen op hun kosten.
De opleiding duurt 8 weken en start in Mei. Als ik klaar ben na die 8 weken dan krijg ik een jaar contract via het uitzendbureau en gegarandeerd een baan.

Mijn vraag aan jullie is of iemand wel eens een opleiding heeft gevolgd via een uitzendbureau? Wat zijn de nadelen daar van?

Owja, dan moet ik dit wel der even bij zeggen. Ik heb geen enkele diploma's nu en ben 20 jaar.

Tis niet zo dom dat ik dom ben... maar ik kan gewoon niet een heel jaar lang op school zitten. Ik hou er van om te werken.
Ik heb verder wel satge gelopen in de administratieve richting, alleen heb die opleiding nooit afgemaakt. ( waar ik echt heel erg veel spijt van heb )



je bent net mijn zusje

weet je hoe zij het opgelost heeft?
ze is nu getrouwd en heeft een kind van 1 jaar.

04-04-2007, 17:55
Meskiena wat voor advies ze krijgt.

04-04-2007, 17:55



Citaat door AbaHoeCh:
Doen meid! Volg het. Ze bieden het je aan op hun kosten. Anders zal je later nog moeilijker aan een job geraken terwijl je nu de kans krijgt.



Ja he, dat dacht ik ook.
Maar dat betekent dat ik vanaf nu tot de zomer geen inkomsten hebt, daar zit ik eigenlijk mee. Ja, studie financiering, maar dat is ook niet veel

Maar aan de andere kan denk ik weer, dan maar geen inkomen 8 weken lang, maar dan heb ik wel een baan daarna.

Ik heb morgen een gesprek met hun en dan gaan ze mij verder informeren.

04-04-2007, 17:57

Citaat door elhobgataar:
Ja he, dat dacht ik ook.
Maar dat betekent dat ik vanaf nu tot de zomer geen inkomsten hebt, daar zit ik eigenlijk mee. Ja, studie financiering, maar dat is ook niet veel

Maar aan de andere kan denk ik weer, dan maar geen inkomen 8 weken lang, maar dan heb ik wel een baan daarna.

Ik heb morgen een gesprek met hun en dan gaan ze mij verder informeren.



Ewa safi, het is maar 2 maanden. Liever die paar maanden geen inkomen dan altijd geld krijgen via studie financiëring.

04-04-2007, 18:03

Citaat door Matras:
je bent net mijn zusje

weet je hoe zij het opgelost heeft?
ze is nu getrouwd en heeft een kind van 1 jaar.



Maar zo wil ik ABSOLUUT niet eindigen!!
Zo is mijn zus geeindigd en ik neem haar als voorbeeld

Misschien dat ik er nog spijt van krijg omdat ik jong ben.. maar ik wil nu werken en dan pas aan een gezin denken.. en als ik eenmaal een gezin heb, kan ik nog altijd part-time werken.. begrijp je.

04-04-2007, 18:04

Citaat door AbaHoeCh:
Ewa safi, het is maar 2 maanden. Liever die paar maanden geen inkomen dan altijd geld krijgen via studie financiëring.



Misschien dat ik nog een bijbaantje kan vinden voor in de avond uren.

04-04-2007, 18:07
Je moet het doen joh gek, je krijgt en toffe kans ik zou m aannemen als ik jou was!!

wat maken die acht weken nou uit als je daarna een diploma hebt plus een baan??

Doen!!

Ps. welk uitzendbureau

04-04-2007, 18:11
Ja Gewoon Doen.....en Nu Al Helmaal Je Geen Diploma's Hebt, Gewoon Die Kans Grjpen...

Succes

04-04-2007, 18:26
Ja maar ik heb tegen hun gelogen
Ik heb gezegd dat ik mijn mavo diploma heb en dat ik nu bezig ben met een opleiding spw niveau 4. Ik ben nu wel bezig met een opleiding spw, maar daarvoor volg ik een traject. Toen ik me inschreef hebben ze niet naar een kopie van mijn diploma gevraagd. Ik kreeg toen een baantje op een kantoor als ondersteunend customerservice. Ik deed daar lichte administratief werk en mvr van personeels zaken zei dat ze veel in me zag. Met administratief werk kan je altijd doorgroeien in een bedrijf. Dat is ook wat ik wil natuurlijk en als ze mij die kans geven zal ik die ook zeker benutten.

Ik heb morgen een gesprek met het uitezendbureau, en ik ben bang dat ze straks naar een kopie van mijn diploma's vragen. Oeps, dan ben ik echt de lxl..

04-04-2007, 18:26

Citaat door LolitaLempicka:
Je moet het doen joh gek, je krijgt en toffe kans ik zou m aannemen als ik jou was!!

wat maken die acht weken nou uit als je daarna een diploma hebt plus een baan??

Doen!!

Ps. welk uitzendbureau



Uitezendbureau Content

04-04-2007, 18:28


Gewoon doen!

04-04-2007, 18:29

Citaat door elhobgataar:
Ik ben net gebeld door een uitzendbureau, en die vroeg of ik terug wilde gaan naar school om een administratief opleiding te volgen op hun kosten.
De opleiding duurt 8 weken en start in Mei. Als ik klaar ben na die 8 weken dan krijg ik een jaar contract via het uitzendbureau en gegarandeerd een baan.

Mijn vraag aan jullie is of iemand wel eens een opleiding heeft gevolgd via een uitzendbureau? Wat zijn de nadelen daar van?

Owja, dan moet ik dit wel der even bij zeggen. Ik heb geen enkele diploma's nu en ben 20 jaar.

Tis niet zo dom dat ik dom ben... maar ik kan gewoon niet een heel jaar lang op school zitten. Ik hou er van om te werken.
Ik heb verder wel satge gelopen in de administratieve richting, alleen heb die opleiding nooit afgemaakt. ( waar ik echt heel erg veel spijt van heb )



Ga ervoor meid!!! Het is goede zet in de goede richting voor jou insha'allah.
Aagezien je niet in het bezit van enkele diploma's, is dit een buitenkansje voor je toekomst en de zekerheid op een baan!



04-04-2007, 18:30

Citaat door Siihem_88:
Gewoon doen!



Saynoooo, dat babytje in je ondertekening heeft dezelfde tanden als mijn zusje

Pagina's : [1] 2 3 4