Bekijk volle/desktop versie : Gta 4 ! trailer



Pagina's : [1] 2

04-04-2007, 16:53
http://www.youtube.com/watch?v=vOskZNJJII8

''Life is complicated. I killed people. Smuggled people. Sold people. Perhaps here, things will be different..''


04-04-2007, 17:54


wil je echt nieuwste updates kijk dan even op : http://www.insidegamer.nl

want de trailer van gta 4 stond daar al op!

04-04-2007, 17:58
http://www.gametrailers.com is nog eerder met trailers Die trailer werdt op 29 maart 12 uur s'nachst gelanceerd en op gametrailers kon je em direct kijken. Insidegamer kwam pas na drie kwartier met de trailer.

Maar deze game ga ik zekr halen voor me ps3 kan niet wachten

05-04-2007, 13:01

Citaat door A_Jabir_A:
E jij was het mannetje met PS3 kijk slecht nieuws ouwe

http://tweakers.net/nieuws/46998/Wijziging-blu-ray-veroudert-bestaande-spelers.html


Waarom slecht nieuws!! De Playstation 3 ondersteunt BD Java jij bent niet echt op de hoogte he!!

Players Supporting BD-J
This list is incomplete; you can help by expanding it.

x InterVideo WinDVD 8.0 (Windows, Software-based)
x CyberLink PowerDVD 6.6 BD Edition (Windows, software-based)
x Sony PlayStation 3 (hardware)
x Sony BDP-S1 (hardware)
x Samsung BDP-1000
x Panasonic DMP-BD10
x Pioneer BDP-HD1
x LG BH100 combo Blu-ray Disc and HD DVD player

05-04-2007, 13:02


De playstation 3 is na oktober 2006 op de markt gekomen!! En daar heeft sony echt wel aan gedacht denk je dat sony dom is ofsjo!! Maar jij denkt heel slim te zijn kwa technische updates maar zo te zien loop jij zwaar achter!! Je moet voortaan goed lezen!!

05-04-2007, 16:48
Oepss nix op te zeggen he!! Ik heb gezien dat je vandaag al op andere topics hebt geageerd en hierop reageerde je niet!!

05-04-2007, 16:56

Citaat door A_Jabir_A:
Stalker..


Stalker jij wou zogenaamd afkraken!! Is je niet gelukt jonge!! Je komt met dingen zonder dat je zelf eens goed gelezen hebt!!

05-04-2007, 16:59

Citaat door A_Jabir_A:
Hoeft ook niet, ik plaats het gewoon....


Zonder de feiten te weten!! Dat is erg dom!!

05-04-2007, 17:04

Citaat door A_Jabir_A:
Dat is jou mening..


Zeg eens eerlijk je bent gewoon jaloers dat ik een ps3 heb nu probeer je af te kraken

05-04-2007, 17:10

Citaat door A_Jabir_A:
Tzzz kijk waar mensen aan denken...Ik heb net een nieuwe laptop gehaald voor 999 euro. Ik had ook een PS3 kunne halen hoor, maar ik kijk wat ik er mee ga bereiken..

Ik ben uitgesporken met jou vriend..


Ik kijk ook wat ik ermee ga bereiken!! Ik haal niet zomaar wat in huis!! Maar is beter dat je bent uitgepraat want dingen die gebaseerd zijn op feiten heb jij nog niet kunne tonen!!

06-04-2007, 01:38

Citaat door A_Jabir_A:
Ik zie je ook al in de trein met je PS3 Spelen..Of een DVDtje chekken...





Nee dat heet een psp Dat doe ik wel in de trein ja!! Heb em altijd mee als ik ver moet reizen. Kan ik lekker game of film kijke onderweg!! Heerlijk

06-04-2007, 17:52

Citaat door A_Jabir_A:
We hebben het over je PS3 geen PSP


Jij zegt dat je al voor je ziet dat ik met ps3 in de trein speel. Maar aangezien dat niet mogelijk is Corrigeer ik je ff in de trein kan je wel psp spelen. PS3 is een home entertaiment machine!! met nadruk op HOME!!
Ik weet niet maar je zou toch niet meer reagere?

06-04-2007, 19:11



Citaat door A_Jabir_A:
Maar we hadden het toch over MIJN lapotop en JOU PS3 hou die psp erbuiten man..


Het was eerst de ps3 en toen kwam jij met je laptop en nu kom ik met me psp!! Maar om nou ff niet om het verhaal heen te draaie jij wou zogenaamd de ps3 afkrake door zogenaamd slecht nieuws neer te zetten. Waarom deed je dat? Wil je gewoon niet inzien dat de ps3 een krachtige console is die heel wat consumenten heeft verbaasd!!

06-04-2007, 19:25

Citaat door A_Jabir_A:
Wie zegt dat ik de PS3 wil afkraken..?


Nou uit jou opmerkinge kan je dat wel gaan concluderen. Het is gewoon een goeie console met de meeste mogelijkheden kwa console!! Dat is toch knap werk van sony!!

07-04-2007, 00:26

Citaat door A_Jabir_A:
Dankje...Lijkt wel alsof zijn vader de Topman van sony is en als ik zulke dingen zegen hij verlied gaat leiden of zo..

Volgens mij heeft geen eens een PS3 en een zo o mooie HD tv...

Ik zo zeggen maak er een foto van en zet ze hier.


Ooooh je geloof me niet hahaha okey hier heb je mijn foto van mijn mooie collectie op me kamer!! Ik laat niet heel me kamer zien ik laat allen de consoles zien!! En waar me Hd tv staat

De consoles heb ze in een kast onder elkaar staan


En mijn HDTV


Moet ik nu ook nog me pincode geven

Pagina's : [1] 2