Bekijk volle/desktop versie : Blessed Child ...



Pagina's : [1] 2

04-04-2007, 10:20


This kids both parents were christian and his native language is not arabic, he is only 4. He claims the words he is saying were tought to him in his dreams by a man dressed in white under a tree shade. When he is not preaching if u talk to him in arabic he doesnt respond...by the way his parents and hundreds converted seeing him... Elhamdulilah. A blessed child showing men among men who Allah is. Allah bless him. We all wish we were like him. Muslims come in peace. May Allah take us all to Jannat. Ameen. Comments are more than WELCOME. In Islam, you do not get forgiven by praying once to Jesus (peace be upon him). Your good deeds should outweight your bad sins. You would not go to Hell, if you believe in God, and Jesus (pbuh) to be prophet. He is not Gods son. He created Jesus just like he created Adam (pbuh). Therefore, we should only pray to God.We should donate, respect our parents, do Good deeds, etc. We are not all the same and we are peaceful.


http://islamictube.net/view_video.php?viewkey=1313a554cebc7d32e67e


prachtig


04-04-2007, 10:33


macha allah, zo prachtig. ik zou vliegen van trots als ik zo een kind zou hebben. en hij is ook nog eens schattig.

04-04-2007, 10:38

Citaat door laila2:
macha allah, zo prachtig. ik zou vliegen van trots als ik zo een kind zou hebben. en hij is ook nog eens schattig.



zijn ouders zijn niet eens moslim als het waar is wat ze zeggen noch is het arabisch zijn moedertaal mashallah

P.s. zit verhaal voor je te schrijven

04-04-2007, 10:41
jazaka allahoe gairan. wanneer ik het zal lezen zal ik du3ae voor je doen.

maar wat die jongetje betreft, ik geloof niet dat hij geen arabier is. hij ziet eruit als een egyptenaar. maar hij blijft een wonderkind

04-04-2007, 10:43


o ja, je bent toch geen schi3ie, want dan hoef je het verhaal niet te schrijven want dan krijg ik alleen maar valse informatie

04-04-2007, 10:45

Citaat door laila2:
jazaka allahoe gairan. wanneer ik het zal lezen zal ik du3ae voor je doen.

maar wat die jongetje betreft, ik geloof niet dat hij geen arabier is. hij ziet eruit als een egyptenaar. maar hij blijft een wonderkind



alle du3aas zijn welkom maar het is al genoeg als je het leest

ik weet niet hij klinkt niet egyptisch

04-04-2007, 10:46

Citaat door laila2:
o ja, je bent toch geen schi3ie, want dan hoef je het verhaal niet te schrijven want dan krijg ik alleen maar valse informatie



ik ben noch shi3a noch sunny ik ben moslim ik praktiseer mijn islam volgens de mazhab van el sheikh hanafy

04-04-2007, 10:55
hamdoelilah


ik denk dat hij egyptenaar is omdat hij du3a doet voor egypte, vandaar

04-04-2007, 11:04

Citaat door laila2:
hamdoelilah


ik denk dat hij egyptenaar is omdat hij du3a doet voor egypte, vandaar



je hebt gelijk ja kan wel maar zijn accent

04-04-2007, 11:14
'You would not go to Hell, if you believe in God, and Jesus (pbuh) to be prophet.' Als je een moslim bent ja.

04-04-2007, 11:18

Citaat door Myno:
je hebt gelijk ja kan wel maar zijn accent




zijn accent. dat kind is vier jaar. hij heeft nog geen accent

04-04-2007, 11:18

Citaat door Meerne:
'You would not go to Hell, if you believe in God, and Jesus (pbuh) to be prophet.' Als je een moslim bent ja.




dus???????????????????????? what's the problem

04-04-2007, 11:20



Citaat door laila2:
dus???????????????????????? what's the problem



1 vraagteken is voldoende.

Dus, hoe het er staat thats the problem. Straks gaat men nog denken dat het voldoende is om in god en jezus als zijn laatste profeet te geloven, dat wilde ik ff verduidelijken.

04-04-2007, 11:26
oh maar de jongen is christen vandaar

04-04-2007, 11:31

Citaat door Myno:
oh maar de jongen is christen vandaar





wat zeg jij nu die jongetje is een moslim!

Pagina's : [1] 2