Bekijk volle/desktop versie : Uitgaan als getrouwd stel!......................net zo erg??

Pagina's : 1 [2] 3

29-07-2002, 00:39
heel goed gezegd imam ..niets meer aan toe te voegen

05-06-2011, 16:44

dat is haram.

05-06-2011, 16:45
De stupiditeit van de islam kent werkelijk geen grenzen.

05-06-2011, 16:49

Citaat door Tornado:
Salaam allemaal,

Stel dat je als meisje je hele leven hebt gestudeerd of gewerkt en je zeker niet hebt bezig gehouden met gekke dingen. Geen tijd en geen oog voor gehad.

Na je studie, komt er een leuke jongen om je hand vragen en jullie trouwen. Worden een gelukkig stel, omdat beide geen slecht verleden hebben.

Jullie werken samen gedurende het hele jaar, gaan nooit uit naar een discotheek of zo, alleen soms uit eten of bij familie op bezoek. Heel standaar dus. Totdat de vakantieperiode aanbreekt, waarop jullie het hele jaar wachten.

Jullie komen aan in Rimini (Italie) . Na de hele dag samen op het strand te zijn geweest, komen jullie aan in het hotel, eten wat, rusten uit en dan begint toch iedereen uit te gaan. De harde muziek klinkt door de hotelramen heel mooi. Alleen maar italianen en ander buitelands volk hier.

Nu is mijn vraag. Vinden jullie dat dit koppel (samen) getrouwd en al voor de lol naar die discotheek kunnen om te feesten of niet. Ze nemen geen alcohol, roken niet en dansen alleen met elkaar. Maar wat vinden jullie daarvan.

Ik ben benieuwd>

Met dit soort prehistorische hersenspinsels kun je niet uit je dak gaan in de disco, tenzij er iets onbewust sluimert in die grijze massa die zegt is dit alles

05-06-2011, 16:52

Citaat door janmetdepet:
Met dit soort prehistorische hersenspinsels kun je niet uit je dak gaan in de disco, tenzij er iets onbewust sluimert in die grijze massa die zegt is dit alles

jij moet op je woorden letten ouwe lul. je kan wel zo stoer praten. maar zal je ook zo praten wanneer je voor Allah staat? je weet in je hart dat islam de waarheid.

05-06-2011, 16:53

Citaat door Tornado:
Salaam allemaal,

Stel dat je als meisje je hele leven hebt gestudeerd of gewerkt en je zeker niet hebt bezig gehouden met gekke dingen. Geen tijd en geen oog voor gehad.

Na je studie, komt er een leuke jongen om je hand vragen en jullie trouwen. Worden een gelukkig stel, omdat beide geen slecht verleden hebben.

Jullie werken samen gedurende het hele jaar, gaan nooit uit naar een discotheek of zo, alleen soms uit eten of bij familie op bezoek. Heel standaar dus. Totdat de vakantieperiode aanbreekt, waarop jullie het hele jaar wachten.

Jullie komen aan in Rimini (Italie) . Na de hele dag samen op het strand te zijn geweest, komen jullie aan in het hotel, eten wat, rusten uit en dan begint toch iedereen uit te gaan. De harde muziek klinkt door de hotelramen heel mooi. Alleen maar italianen en ander buitelands volk hier.

Nu is mijn vraag. Vinden jullie dat dit koppel (samen) getrouwd en al voor de lol naar die discotheek kunnen om te feesten of niet. Ze nemen geen alcohol, roken niet en dansen alleen met elkaar. Maar wat vinden jullie daarvan.

Ik ben benieuwd>

Laat iedereen gewoon lekker doen waar hij/zij zin in heeft.

Dus gewoon lekker uit gaan.

05-06-2011, 16:53

Citaat door AmazighRmses:
jij moet op je woorden letten ouwe lul. je kan wel zo stoer praten. maar zal je ook zo praten wanneer je voor Allah staat? je weet in je hart dat islam de waarheid.

05-06-2011, 16:54
hou 's op met die kei oude topics te uppen

05-06-2011, 16:56

Citaat door najwa:
ja daar heb je gelijk in ze zeggen dat muziek ook haram is, want die teksten voorspellen niets goed!

moesten maar naar anashied gaan luisteren, of naar een lezing toe gaan dat is ook uitgaan!!

Wat een onzin. Die teksten voorspellen helemaal niets.

05-06-2011, 16:58

Citaat door Tornado:
Salaam allemaal,

Ik ben benieuwd>

Ze worden een gelukkig stel, omdat ze geen slecht verleden hebben?

05-06-2011, 16:59
Oh 2002, laat maar.

05-06-2011, 17:00

Citaat door wortelsapje:
Oh 2002, laat maar.

ben nu wel benieuwd of ze nog steeds een goed stel zijn omdat ze geen slecht verleden hadden

05-06-2011, 17:03

Citaat door AmazighRmses:

Nee dan niet, maar die kans acht ik zeer klein

05-06-2011, 17:06

Citaat door Tornado:
Salaam allemaal,

Ik ben benieuwd>

Waarom zou het van een getrouwd stel wel halal zijn. Je bevind je in een plaats waar alleen maar haram is wat moet je daar.

Blijf gewoon lekker thuis met je man en ga domino spelen ofzo

05-06-2011, 17:36

Citaat door GeenLeven:
Waarom zou het van een getrouwd stel wel halal zijn. Je bevind je in een plaats waar alleen maar haram is wat moet je daar.

Blijf gewoon lekker thuis met je man en ga domino spelen ofzo

Je kunt veiliger thuis ruzie met je vrouw maken als in de disco

Pagina's : 1 [2] 3