Bekijk volle/desktop versie : Drie jaar cel voor verkrachten dochter



Pagina's : [1] 2 3

03-04-2007, 11:53
De rechtbank in Leeuwarden heeft gisteren een 49-jarige man uit het Friese Boornbergum veroordeeld tot vier jaar celstraf, waarvan één jaar voorwaardelijk. De man kreeg de straf opgelegd wegens het langdurig en stelselmatig seksueel misbruiken van zijn indertijd 13-jarige dochter. Volgens de rechtbank heeft hij ''zijn plichten als opvoeder ernstig verwaarloosd en alleen gedacht aan zijn eigen lustbevrediging.'' Bovendien betwijfelt de rechtbank of de veroordeelde werkelijk is doordrongen van het kwalijke van zijn handelen.


Toen de man werd gearresteerd ontkende hij alle beschuldigingen. Later gaf hij echter alles toe. Hij was begonnen zijn dochter te strelen onder de douche nadat zijn vrouw hem bedrogen zou hebben en geen seksueel contact meer met hem wilde. Het misbruik van zijn dochter ging van kwaad tot erger tot uiteindelijk stelselmatige verkrachtingen aan toe.


http://frontpage.fok.nl/nieuws/75129

03-04-2007, 12:24


GATVERDEMME!!! En geen kaaskop die hier schande van spreekt, zijn ze er soms trots op!!!!!!

03-04-2007, 12:26

Citaat door soldier_of_alla:
De rechtbank in Leeuwarden heeft gisteren een 49-jarige man uit het Friese Boornbergum veroordeeld tot vier jaar celstraf, waarvan één jaar voorwaardelijk. De man kreeg de straf opgelegd wegens het langdurig en stelselmatig seksueel misbruiken van zijn indertijd 13-jarige dochter. Volgens de rechtbank heeft hij ''zijn plichten als opvoeder ernstig verwaarloosd en alleen gedacht aan zijn eigen lustbevrediging.'' Bovendien betwijfelt de rechtbank of de veroordeelde werkelijk is doordrongen van het kwalijke van zijn handelen.


Toen de man werd gearresteerd ontkende hij alle beschuldigingen. Later gaf hij echter alles toe. Hij was begonnen zijn dochter te strelen onder de douche nadat zijn vrouw hem bedrogen zou hebben en geen seksueel contact meer met hem wilde. Het misbruik van zijn dochter ging van kwaad tot erger tot uiteindelijk stelselmatige verkrachtingen aan toe.


http://frontpage.fok.nl/nieuws/75129


Met z'n ballen aan t plavond spijkeren die gast.

03-04-2007, 12:27

Citaat door Jazid__:
GATVERDEMME!!! En geen kaaskop die hier schande van spreekt, zijn ze er soms trots op!!!!!!


O schei toch uit!

Die man moeten ze aan zn kloten aan de hoogste boom ophangen!

03-04-2007, 12:28



Citaat door Jazid__:
GATVERDEMME!!! En geen kaaskop die hier schande van spreekt, zijn ze er soms trots op!!!!!!


Ik kots erop.


Kijken trouwens of deze thread niet gelockt wordt. Zou weer discriminatie ten top zijn.

03-04-2007, 12:34
voordat ie ook gelocked wordt, te smerig dit, wel beetje cheap om alle nl er gelijk op aan te spreken maar ehm vuur met vuur bestrijden is denk jouw motto..?

03-04-2007, 12:54

Citaat door Jazid__:
GATVERDEMME!!! En geen kaaskop die hier schande van spreekt, zijn ze er soms trots op!!!!!!





trek dat vooroordeel door uw plee ... en spoel je bekkie met zuivere zeep....aub

03-04-2007, 13:52
Ik wilde dat ik hier wat aan kon doen.
Allang baal ik van de te gemakkelijke straffen in deze gevallen. Een brief heb ik ook al eens naar de regering geschreven.

Ooit heb ik in zo'n rechtszaak gezeten tussen de slachtoffers van seksueel misbruik door een leraar. Eén van de slachtoffers was namelijk een heel dichtbij persoon van me. Het was zo vreselijk om aan te moeten horen dat zo'n ........ nog het recht heeft om zijn minderjarige slachtoffers mede de schuld (uitdagen) in de schoenen te schuiven.
Inmiddels heb ik verschillende zulke afschuwelijke verhalen gehoord. En ik durf hen niet te adviseren om het aan te geven.
Waarom niet? Omdat de dader er toch met een te lichte straf vanaf komt. En omdat je zelfs het risico loopt dat hij nog vrijgesproken wordt, omdat het vaak jaren duurt voor iemand ermee naar buiten komt en omdat er dan zo weinig bewijs is. Maar vooral, omdat die ..... vaak nog het lef hebben om het minderjarige slachtoffer als medeschuldig aan te wijzen ook.

Ik heb besloten om mijn stem te laten horen bij iedere kans die ik krijg. En vooral een luisterend en begrijpend oor te zijn voor slachtoffers en hen te helpen daar waar ik kan.

03-04-2007, 13:54
Euhhh wat een viezerik. hier moet zeker wat aan gedaan worden. kunnen ze dat sliertje er niet uitknippen of steliseren.

03-04-2007, 14:04
Overigens lijkt de vrouwenmepper geen marokkaan te zijn maar een turk, mijn excuses. Hij heet namelijk Amit.

http://www.dumpert.nl/mediabase/12523/f0abd313/index.html

03-04-2007, 14:43

Citaat door Einherjer:
Met z'n ballen aan t plavond spijkeren die gast.



Neem jij de linker of de rechter.....??

03-04-2007, 14:46

Citaat door pseu:
Neem jij de linker of de rechter.....??


maak me nie uit. Zorg jij voor wat roestige spijkers??..neem ik de moker wel mee.

03-04-2007, 14:51



Citaat door Einherjer:
maak me nie uit. Zorg jij voor wat roestige spijkers??..neem ik de moker wel mee.






Zo als je ziet....
Ik ben er klaar voor.



...................

03-04-2007, 14:54

Citaat door pseu:


Zo als je ziet....
Ik ben er klaar voor.



...................


okidoki dan..off we go.


03-04-2007, 14:57

Citaat door Einherjer:
okidoki dan..off we go.








......................

Pagina's : [1] 2 3