Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen?



03-04-2007, 11:37
Er is een jongen waar ik lang contact mee heb gehad/heb.

Het is een jongen met een hart van goud.
Alleen is hij mijn type niet qua uiterlijk, maar hij durft zijn hand voor mij in het vuur te steken. Hij heeft een leuke familie.(ook dat telt)

Hij heeft geen aantrekkelijk postuur en mijn vader is erg op tegen!


Wat zou jij doen?


(mijn besluit staat vast: ik ga er niet voor en dat weet hijzelf ook)

03-04-2007, 12:56


Het doel van het huwelijk is om voor een héle lange tijd bij elkaar te blijven, als je elkaar niet aantrekkelijk vind moet je het niet doen! Je moet met die persoon iedere dag leven, iedere nacht slapen en iedere nacht wakker worden. De profeet salla laahu aleihi wa salam zei niet zomaar dat je een eventuele huwelijkskandidaat éérst moet zien, dan pas kun je trouwen.

03-04-2007, 13:47

Citaat door Meerne:
Het doel van het huwelijk is om voor een héle lange tijd bij elkaar te blijven, als je elkaar niet aantrekkelijk vind moet je het niet doen! Je moet met die persoon iedere dag leven, iedere nacht slapen en iedere nacht wakker worden. De profeet salla laahu aleihi wa salam zei niet zomaar dat je een eventuele huwelijkskandidaat éérst moet zien, dan pas kun je trouwen.



Dank je wel!!

03-04-2007, 16:42
lieve,meid.
ik geef je een andere manier volg je hart en je verstand.
Je moet weten dta schoonheid niet alles is...dat het vergaat en dat je beter een geode man hebt die om je geeft en alles voor je zou doen dan een man waar je je wel goed bij voelt maar niks voor je over hebt.
wat beterft je vader hij heeft geen recht om het te weigeren tenwij hij die jongen kent en die jongen niet deugd...
Er is meer dan een knap gezicht ...Ik zou luisteren naar men hart enwaar een wil is ,is een weg.
ik wens je veel succes.
S.

04-04-2007, 09:33



Citaat door ongelukkigggg:
en douda wat heb je besloten ?


Je bent ongelukkig, zal ik je gelukkig maken?
haha, nee ja mijn besluit staat al een jaar vast dat ik er[COLOR="Red"] [COLOR="Red"]niet [/COLOR]voor ga, dat staat ook in m'n eerste reactie.

Maar ik vroeg me af wat andere zouden doen in zo'n situatie.[/COLOR]

05-04-2007, 08:26
Een gelukkig mens is een mooi mens.

05-04-2007, 12:44

Citaat door douda:
Je bent ongelukkig, zal ik je gelukkig maken?
haha, nee ja mijn besluit staat al een jaar vast dat ik er[COLOR="Red"] [COLOR="Red"]niet [/COLOR]voor ga, dat staat ook in m'n eerste reactie.

Maar ik vroeg me af wat andere zouden doen in zo'n situatie.[/COLOR]


toch houd het je bezig, als je besluit al een jaar geleden vast stond. Toch is er iets dat je niet helemaal los kunt laten, lijkt mij.

En de vraag die je jezelf kunt stellen, is niet is Hij wel mijn type qua uiterlijk. Maar vind ik hem wel aantrekkelijk?

Jouw topic komt over bij mij, alsof je standpunt goed wil bevestigen.....of ik zoek er teveel achter.......in ieder geval tijd zal alles laten zien....geir insjelah

05-04-2007, 12:49

Citaat door douda:
Er is een jongen waar ik lang contact mee heb gehad/heb.

Het is een jongen met een hart van goud.
Alleen is hij mijn type niet qua uiterlijk, maar hij durft zijn hand voor mij in het vuur te steken. Hij heeft een leuke familie.(ook dat telt)

Hij heeft geen aantrekkelijk postuur en mijn vader is erg op tegen!


Wat zou jij doen?


(mijn besluit staat vast: ik ga er niet voor en dat weet hijzelf ook)



vraagje: wat was toen op dat moment jullie intensie??

05-04-2007, 12:50

Citaat door douda:
Er is een jongen waar ik lang contact mee heb gehad/heb.
Het is een jongen met een hart van goud.
Alleen is hij mijn type niet qua uiterlijk, maar hij durft zijn hand voor mij in het vuur te steken. Hij heeft een leuke familie.(ook dat telt)

Hij heeft geen aantrekkelijk postuur en mijn vader is erg op tegen!


Wat zou jij doen?


(mijn besluit staat vast: ik ga er niet voor en dat weet hijzelf ook)



vraagje: wat was toen op dat moment jullie intensie??

05-04-2007, 12:51
JE moet je wel aangetrokken voelen tot een persoon..maar dat kan toch nog komen?? Ik bedoel, heb je wel wat tijd met hem doorgebr8 of heb je alleen telefonisch contact gehad met hem?

05-04-2007, 13:00
ik zou zeggen volg je hart, succes

05-04-2007, 14:13
Je moet niet mensen oordelen qua uiterlijk maar via inerlijk
Stel je voor hij is heel erg knap en zn inerlijk is zero en hij behandelt je erg slecht.
El gair inchalah