Bekijk volle/desktop versie : Knuffel Marokkaan gaat weer op reis



Pagina's : [1] 2 3

03-04-2007, 11:13
Ali B. naar Palestina en Israël
De rapper Ali B. is maandag naar Israël
en Palestina vertrokken.Hij verblijft
daar namens de vredesorganisatie United
Civilians For Peace.Ali B. zal tijdens
zijn reis diverse mensenrechten- en
vredesorganisaties ontmoeten.Ook geeft
hij twee concerten.




http://teletekst.nos.nl/tekst/421-02.html

03-04-2007, 11:20


Ik hoop dat hij wel beseft wat ie doet met al die reisjes. Is het zijn eigen initiatief, of wordt ie gestuurd door zijn manager om zijn image?

03-04-2007, 11:25

Citaat door fauna:
Ik hoop dat hij wel beseft wat ie doet met al die reisjes. Is het zijn eigen initiatief, of wordt ie gestuurd door zijn manager om zijn image?
Dat vroeg ik me dus ook af Hoop de eerste eerlijk gezegd . Anders is hij gewoon een huigelaar

03-04-2007, 11:56
die gast krijgt te veel aandacht, die hij gewoon niet verdient....ik weet niet maar het lijk gewoon politiek shit, dat hij zoveel aandacht krijgt, niet te geloven zeg

03-04-2007, 12:34


Niemand gaat naar palestijnsgebied voor zijn imago
behalve natuurlijk(mensen als bush en blair en rice)

Maar goed initiatief


ik vind zijn muziek slecht omdat hij commercieel is geworden,maar ik vind hem wel een goed mens

03-04-2007, 14:11
ik ga met alwazeer mee. ik denk niet dat ali B naar palestina gaat voor zijn imago that's to weird!!

en ik vind zijn muziek ook niks nooit gevonden ook! maar idd een goed initiatief. beter dan die etters die alleen praten maar nooit wat doen!!

03-04-2007, 14:14
Houd me totaal niet bezig met hem.
Vind het maar een weird persoon.

03-04-2007, 14:18

Citaat door a3ir:
Ali B. naar Palestina en Israël
De rapper Ali B. is maandag naar Israël
en Palestina vertrokken.Hij verblijft
daar namens de vredesorganisatie United
Civilians For Peace.Ali B. zal tijdens
zijn reis diverse mensenrechten- en
vredesorganisaties ontmoeten.Ook geeft
hij twee concerten.




http://teletekst.nos.nl/tekst/421-02.html


03-04-2007, 14:20

Citaat door fauna:
Ik hoop dat hij wel beseft wat ie doet met al die reisjes. Is het zijn eigen initiatief, of wordt ie gestuurd door zijn manager om zijn image?


Nee, natuurlijk niet....................hij gaat immers met Geert Wilders mee!!!!!!!!!!!

03-04-2007, 14:21

Citaat door alwazeer:
Niemand gaat naar palestijnsgebied voor zijn imago
behalve natuurlijk(mensen als bush en blair en rice)

Maar goed initiatief


ik vind zijn muziek slecht omdat hij commercieel is geworden,maar ik vind hem wel een goed mens


En U kent hem zeker persoonlijk...........................

03-04-2007, 14:37
Omdat het Ali B. is wordt er weerl de nodige ''negatieve'' aandacht aan besteed..

Als het Jan Marijnissen was hoorde je er niemand over..

03-04-2007, 14:43

Citaat door JAMIE_3:
Omdat het Ali B. is wordt er weerl de nodige ''negatieve'' aandacht aan besteed..

Als het Jan Marijnissen was hoorde je er niemand over..


Nou en of , die Marijnissen is zelfs heel erg is opspraak deze week................

03-04-2007, 14:45


Who cares

03-04-2007, 16:31

Citaat door adje:
Nou en of , die Marijnissen is zelfs heel erg is opspraak deze week................


Echt niet en dat weet je best..

03-04-2007, 16:40
UTRECHT - Ali B is maandag naar Palestina en Israël vertrokken. De rapper verblijft daar tot 10 april namens United Civilians for Peace, zo maakte deze vredesorganisatie maandag bekend.

Ali B ontmoet tijdens zijn reis diverse Palestijnse en Israëlische mensenrechten- en vredesorganisaties. Ook geeft hij twee concerten met Palestijnse en Israëlische rappers.

http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=article&id=3893834


wat mot ie in Israel .. ???

Pagina's : [1] 2 3