Bekijk volle/desktop versie : Verschil tussen een Marokkaanse en een Nederlandse.



Pagina's : [1] 2 3 4

02-04-2007, 21:30
Potsiedikkie zeg. Ik vind het erg jammer dat het nooit goed kan klikken met een Marokkaanse, terwijl ik toch het liefst later met een Marokkaanse wil trouwen. Waarom zijn Marokkaanse vrouwen zo negatief denkend?

Hier heb je een voorbeeld:

Een Marokkaanse vrouw zegt: "Ik word echt moe van die 40-urige werkweek"

Ik reageer: "Dan wordt je toch huisvrouw?"

Marokkaanse vrouw zegt: "Jij denkt dat een huisvrouw een simpele baan is ofniet? Ga zelf maar een dag thuis al het werk opknappen, dan zul je anders piepen"

Waarom reageren Marokkaanse vrouwen altijd negatief? Ze gaan gelijk in verdediging, al maak je maar een lachertje.

Een Nederlandse vrouw reageert niet op zo'n manier. Die kan er tenminste om meelachen, of normaal praten.


PS: Dit moest eruit. Waarom zijn Marokkaanse vrouwen sneaky? Ik zat net in de trein. En er zat een Marokkaanse dame in de gangen, bij de deur met een Nederlander te praten. Ik wilde uitstappen dus ik loop de trap naar beneden om ook bij de deuren te staan, en ik zie ze dus praten.

Marokkaanse meid ziet mij, en ze negeert die Nederlander opeens, terwijl hij haar wat vroeg. De Nederlander keek mij aan, en toen de deuren open gingen rende hij snel de roltrappen op.

Wat boeit mij nou wat dat Marokkaanse wijf met hem ging praten? Waarom zijn jullie opeens stil als je een Marokkaan ziet? Bang dat ik een vriend van je broer ben?

Kan me niets verotten wat jullie allemaal uitspoken. Marokkaanse vrouwen begin ik echt goedkoop te vinden.

Lay glieha sel3a.

02-04-2007, 21:32


generaliseren is voor kneusjes

02-04-2007, 21:32
Je bent zelf anders ook niet positief.

02-04-2007, 21:33
bla bla bla en nog eens bla.....

02-04-2007, 21:34


Ik denk dat die nederlander bang was dat die klappen van je ging krijgen

Nee hoor grapje. Alle mensen zijn verschillend. Er zullen ook heus wel leuke marokkaanse meiden zijn die niet sneaky zijn, net zoals er nederlandse meiden zijn die niet leuk en sneaky zijn.
Je moet maar net een leuke meid treffen!

02-04-2007, 21:34

Citaat:
Kan me niets verotten wat jullie allemaal uitspoken. Marokkaanse vrouwen begin ik echt goedkoop te vinden
hahahhaha wat wil je dat we zeggen JA kan toch niet we blijven onszelf verdedigen zemaa

02-04-2007, 21:35

Citaat door TYGER:
Potsiedikkie zeg. Ik vind het erg jammer dat het nooit goed kan klikken met een Marokkaanse, terwijl ik toch het liefst later met een Marokkaanse wil trouwen. Waarom zijn Marokkaanse vrouwen zo negatief denkend?

Hier heb je een voorbeeld:

Een Marokkaanse vrouw zegt: "Ik word echt moe van die 40-urige werkweek"

Ik reageer: "Dan wordt je toch huisvrouw?"

Marokkaanse vrouw zegt: "Jij denkt dat een huisvrouw een simpele baan is ofniet? Ga zelf maar een dag thuis al het werk opknappen, dan zul je anders piepen"

Waarom reageren Marokkaanse vrouwen altijd negatief? Ze gaan gelijk in verdediging, al maak je maar een lachertje.

Een Nederlandse vrouw reageert niet op zo'n manier. Die kan er tenminste om meelachen, of normaal praten.


PS: Dit moest eruit. Waarom zijn Marokkaanse vrouwen sneaky? Ik zat net in de trein. En er zat een Marokkaanse dame in de gangen, bij de deur met een Nederlander te praten. Ik wilde uitstappen dus ik loop de trap naar beneden om ook bij de deuren te staan, en ik zie ze dus praten.

Marokkaanse meid ziet mij, en ze negeert die Nederlander opeens, terwijl hij haar wat vroeg. De Nederlander keek mij aan, en toen de deuren open gingen rende hij snel de roltrappen op.

Wat boeit mij nou wat dat Marokkaanse wijf met hem ging praten? Waarom zijn jullie opeens stil als je een Marokkaan ziet? Bang dat ik een vriend van je broer ben?

Kan me niets verotten wat jullie allemaal uitspoken. Marokkaanse vrouwen begin ik echt goedkoop te vinden.

Lay glieha sel3a.




02-04-2007, 21:35
Zit wel een kern van waarheid in, maar nooit generaliseren.

02-04-2007, 21:36
Zegma jij bent positief? Je topic is een en al negativiteit gast.

Nederlanders staan bekend om hun klaagcultuur.

02-04-2007, 21:37
nou dus marokkaanse meiden denken altijd negatief en dat baseer je op die stomme situatie hahha nou, weet je wat het is jongenman misschien ligt het wel aan jullie marokkaanse jongens dat de marokkaanse meiden zo negatief denken, jullie doen ook niks anders. ik heb nog nooit een marokkaanse jongen positief horen praten.. jullie verwachten van alles en nog wat van ons maar jullie bakken er zelf ook niks van dus hou op met die stomme uitspraken doen en als je je er zo aan irriteert genoeg hollandse meiden die wel POSTIEF DENKEN!!!!!!! OF NEE DIE DENKEN NATUURLIJK HELEMAAL NIET VANDAAR DAT JE ZO POSTIEF OVER ZE BENT..

02-04-2007, 21:38
Ik praat soms liever met een Nederlander dan met een Marokkaan. Simpelweg omdat sommige Marokkanen veel te nieuwgierig zijn. Ze willen echt ALLES over je weten.

02-04-2007, 21:39

Citaat door TYGER:
Potsiedikkie zeg. Ik vind het erg jammer dat het nooit goed kan klikken met een Marokkaanse, terwijl ik toch het liefst later met een Marokkaanse wil trouwen. Waarom zijn Marokkaanse vrouwen zo negatief denkend?

Hier heb je een voorbeeld:

Een Marokkaanse vrouw zegt: "Ik word echt moe van die 40-urige werkweek"

Ik reageer: "Dan wordt je toch huisvrouw?"

Marokkaanse vrouw zegt: "Jij denkt dat een huisvrouw een simpele baan is ofniet? Ga zelf maar een dag thuis al het werk opknappen, dan zul je anders piepen"

Waarom reageren Marokkaanse vrouwen altijd negatief? Ze gaan gelijk in verdediging, al maak je maar een lachertje.

Een Nederlandse vrouw reageert niet op zo'n manier. Die kan er tenminste om meelachen, of normaal praten.


PS: Dit moest eruit. Waarom zijn Marokkaanse vrouwen sneaky? Ik zat net in de trein. En er zat een Marokkaanse dame in de gangen, bij de deur met een Nederlander te praten. Ik wilde uitstappen dus ik loop de trap naar beneden om ook bij de deuren te staan, en ik zie ze dus praten.

Marokkaanse meid ziet mij, en ze negeert die Nederlander opeens, terwijl hij haar wat vroeg. De Nederlander keek mij aan, en toen de deuren open gingen rende hij snel de roltrappen op.

Wat boeit mij nou wat dat Marokkaanse wijf met hem ging praten? Waarom zijn jullie opeens stil als je een Marokkaan ziet? Bang dat ik een vriend van je broer ben?

Kan me niets verotten wat jullie allemaal uitspoken. Marokkaanse vrouwen begin ik echt goedkoop te vinden.

Lay glieha sel3a.



overdrijf is niet

het is niet dat ze met die nler praat dat ze er is mee heeft het kan toch gewoon haar collega zijn en een marokkaanse vrouw reageerd niet altijd negatief

02-04-2007, 21:40



Citaat door moOie_mOker:
Zit wel een kern van waarheid in, maar nooit generaliseren.


Jaa.

02-04-2007, 21:41

Citaat:
overdrijf is niet

het is niet dat ze met die nler praat dat ze er is mee heeft het kan toch gewoon haar collega zijn en een marokkaanse vrouw reageerd niet altijd negatief
sorry ze maar hij heeft gelijk wrm stopt ze dan ineens zema doe gewoon verder en zema ze kent hem niet dat zegt toch al genoeg of niet?? aley het is maar wat ik ervan denk kan ook anders zijn maar ik weet wel wat hij ermee wilt bedoelen

02-04-2007, 21:43
als het je echt nietss kan schelen open dan aub ook geen topics over

assallamoe alaikom je oegtie soekran

Pagina's : [1] 2 3 4