Bekijk volle/desktop versie : Wat past er bij, of hoe combineren jullie dat!



Pagina's : [1] 2

06-09-2003, 16:51
Hoe combineren jullie kleding met een hijaab?

Dat wil ik graag weten, want ik weet het echt niet.
Dus koop ik weer steeds kleding die op elkaar lijkt... en koop ik ook steeds hetzelfde hoofddoeken.

Word een beetje eentonig, vind je niet?

Tips, asjeblieft

06-09-2003, 16:54


[GLOW=deeppink]Uh ik pas mijn hoofdoek aan mijn kledij ook kleur ensow is belangrijk vind ik welk soort kleding koop je?? [/GLOW]

06-09-2003, 16:57

Citaat:
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira
[GLOW=deeppink]Uh ik pas mijn hoofdoek aan mijn kledij ook kleur ensow is belangrijk vind ik welk soort kleding koop je?? [/GLOW]
Ik bedoel wat voor kleding.

06-09-2003, 17:01
[GLOW=deeppink]Aah meestal klassiek sportief ofsow ma hey me sportief bedoel ik nie da ge in een trainingspak moe gaan lope eh whahahhaha nee zo gewoon bv spijkerok bv das nu IN en met sportschoentjes past da echt se of zo gewoon klassiek broek met truitje of hemdje of zo die linnen truitjes tot de knieen zijn ook leuk iedereen loopt ermee :melig: ahja je doet maar [/GLOW]

06-09-2003, 17:03


laat djelaba's maken....

06-09-2003, 17:04

Citaat:
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira
[GLOW=deeppink]Aah meestal klassiek sportief ofsow ma hey me sportief bedoel ik nie da ge in een trainingspak moe gaan lope eh whahahhaha nee zo gewoon bv spijkerok bv das nu IN en met sportschoentjes past da echt se of zo gewoon klassiek broek met truitje of hemdje of zo die linnen truitjes tot de knieen zijn ook leuk iedereen loopt ermee :melig: ahja je doet maar [/GLOW]
In die combinatie kun je beter je hijaab achterwegen houden.

06-09-2003, 17:05

Citaat:
Origineel gepost door MissAmani
laat djelaba's maken....
Die zijn niet gemak om mee te fietsen!



06-09-2003, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door Eliza
In die combinatie kun je beter je hijaab achterwegen houden.
[GLOW=deeppink]draag dan een djellaba dan zijder direct vanaf[/GLOW]

06-09-2003, 17:08

Citaat:
Origineel gepost door Eliza
Die zijn niet gemak om mee te fietsen!



ow, ja dan wordt het lastig ja

zelf draag ik driekwart jurken en broeken. het is dan wel eentonig, maar probeer gewoon vaak van kleur te wisselen.
we kunnen eenmaal niet anders.

06-09-2003, 17:14
[GLOW=deeppink]drie kwart? dan zien de jongens wel een beetje van u bene [/GLOW]

06-09-2003, 17:16

Citaat:
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira
[GLOW=deeppink]drie kwart? dan zien de jongens wel een beetje van u bene [/GLOW]
er staat toch broeken?!
ya rabbi

06-09-2003, 17:18
alles in het wit

06-09-2003, 17:20



Citaat:
Origineel gepost door sweet_boy
alles in het wit
[GLOW=deeppink]Haha zolijk mij [/GLOW]

06-09-2003, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira
[GLOW=deeppink]Haha zolijk mij [/GLOW]
ik begrijp je niet

06-09-2003, 17:33
Je kunt leuke rokken kopen(veel moeite om normale rokken te vinden )...... euhh van die kwart jeleba's... enne kleuren leuk kunnen combineren.. legergroen/zwart bruin/oranje grijs/roze rood/wit alles kan...

succes

Pagina's : [1] 2