Bekijk volle/desktop versie : huis spookt door exman!!!



02-04-2007, 11:58
Ik heb een belgische collega. Zij was getrouwd en ondertussen gescheiden, na haar scheiding stalkte haar ex haar altijd. Na een tijdje pleegde hij zelfmoord, maar voor hij zelfmoord pleegde zei hij tegen zijn vrouw"jij zal nooit rusten ook ben ik dood".

Een paar maanden geleden heeft ze een huis gekocht en sinds ze in dat huis woont heeft ze altijd iets voor. Ofwel brak haar zoon zijn been, of er vallen spullen in het huis, zij heeft een zware snijwonde gehad, etc.... Nu denkt ze dat haar man(zijn geest dus) haar nu stalkt. Kan dat??? kan het dat hij haar vloekt ookal is hij dood??En ze vraagt ookal ben ik geen moslim is het dan mogelijk om hier iets aan te doen, zoals een refkih laten komen ofzo???
Weet iemand hier meer over???


Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Shokran

02-04-2007, 12:07


niemand??

02-04-2007, 13:04
Ik vindt het erg voor der maar is zij zelf wel een moslim?

02-04-2007, 13:50

Citaat door Cute_Libanees:
Ik vindt het erg voor der maar is zij zelf wel een moslim?



neen, en daar draait het nu om.ze is zelf geen moslim

02-04-2007, 13:57


nee als iemand dood is blijft zijn ziel in het graf ..alleen de djiin kan dat doen...maar ja k raad haar aan om het geloof in te gaan...

02-04-2007, 14:00

Citaat door anoniem88:
nee als iemand dood is blijft zijn ziel in het graf ..alleen de djiin kan dat doen...maar ja k raad haar aan om het geloof in te gaan...


deze dame wilt zich zeker en vast niet bekeren, ze is helemaal niet gelovig. Dus het zou kunnen dat de djien hiervoor zorgt??

02-04-2007, 14:01

Citaat door anoniem88:
nee als iemand dood is blijft zijn ziel in het graf ..alleen de djiin kan dat doen...maar ja k raad haar aan om het geloof in te gaan...


En dat zal haar helpen?

02-04-2007, 14:03
deze dame vroeg me om raad, en ik wil haar echt bewijzen dat de islam antwoorden heeft op alle vragen.