Bekijk volle/desktop versie : HELP Wat moet ik doen?



Pagina's : [1] 2

02-04-2007, 09:50
Het is niet echt een kreet voor nood , maar ik heb jullie advies nodig.

Ik weet nog steeds niet of ik op vakantie wil naar Marokko. Enerzijds wil ik wel, maar anderzijds ook weer niet.

02-04-2007, 10:00



Citaat door loubna118:
Het is niet echt een kreet voor nood , maar ik heb jullie advies nodig.

Ik weet nog steeds niet of ik op vakantie wil naar Marokko. Enerzijds wil ik wel, maar anderzijds ook weer niet.



Zeg dan..waarom wel of waarom niet..dan kan ik je helpen...je moet wat specifieker zijn meid

02-04-2007, 10:31
als de ene helft wilt gaan, en de andere helft niet, dan heb je pech, je scheurt door midden.

iemand die op vakantie wilt, moet er 100% achter staan

dat je twijfelt is geen goed teken. Dus blijf maar rotten in NL

02-04-2007, 10:34

Citaat door loubna118:
Het is niet echt een kreet voor nood , maar ik heb jullie advies nodig.

Ik weet nog steeds niet of ik op vakantie wil naar Marokko. Enerzijds wil ik wel, maar anderzijds ook weer niet.


shing sheng doe wat je niet laten kunt

02-04-2007, 10:35


Pff same problem


02-04-2007, 12:54

Citaat door Miss_Krayzie:
Zeg dan..waarom wel of waarom niet..dan kan ik je helpen...je moet wat specifieker zijn meid


Waarom wel:

Familie zien,
Sfeer,
Lekker weer,
Mooie landschap,

Waarom niet:

Niet alleen familie bezoeken, maar ook rondreizen, maar heb geen mahrem die met me meewilt.

02-04-2007, 12:55

Citaat door TYGER:
als de ene helft wilt gaan, en de andere helft niet, dan heb je pech, je scheurt door midden.

iemand die op vakantie wilt, moet er 100% achter staan

dat je twijfelt is geen goed teken. Dus blijf maar rotten in NL



02-04-2007, 12:55

Citaat door grapenmaker:
shing sheng doe wat je niet laten kunt


shing sheng?? Ik praat geen chinees.

02-04-2007, 12:58

Citaat door loubna118:
Waarom wel:

Familie zien,
Sfeer,
Lekker weer,
Mooie landschap,

Waarom niet:

Niet alleen familie bezoeken, maar ook rondreizen, maar heb geen mahrem die met me meewilt.



Ik begrijp wat je bedoeld....daarom heb ik ook geen zin om naar vakantie te gaan...want ik ga toch niet veel zien in Marokko...!!....Ik wacht wel tot ik getrouwd ben dan ga ik Inshallah heel de wereld zien...dan alleen maar Marokko met me toekomstige mannetje!....Meid, mijn tip aan jou : ...ff door bijten ...het ligt aan jou dat je vakantie niet leuk is...je kan met allerlei dingen het alsnog leuk maken...een beetje creatief zijn hé ....Inshallah, krijg je een leuke vakantie meid!!

02-04-2007, 13:00

Citaat door TYGER:
als de ene helft wilt gaan, en de andere helft niet, dan heb je pech, je scheurt door midden.

iemand die op vakantie wilt, moet er 100% achter staan

dat je twijfelt is geen goed teken. Dus blijf maar rotten in NL[/SIZE]



[SIZE="2"]Waarom moet ze rotten in NL?....waar slaat dat opmerking op..Voor jongens is het heel anders dan voor meisjes die op vakantie gaan (sommige dan).....

02-04-2007, 13:05
Ik dacht wat is er nou weer aan de hand,

02-04-2007, 13:06
Owww ik vind marokko wel leuk , allé , hangt er vanaf waar hé
als ik in marrakech , agadir , casa rabat enz ben , dan amuzeer ik me !!!
maar als mijn vader bij zijn familie op bezoek gaat , die in 1 of ander verlaten boerendorpje woont waar je alleen maar ezels , mannen met rotte tanden , en vrouwen waarvan hun borsten hangen ziet , dan pfff heb ik echt zo iets van " Oo Nederland Oo Nederland Oo " hahahah..
maar dit jaar ga ik naar Japan , dat is wel chill daar!

02-04-2007, 13:12



Citaat door loubna118:
Het is niet echt een kreet voor nood , maar ik heb jullie advies nodig.

Ik weet nog steeds niet of ik op vakantie wil naar Marokko. Enerzijds wil ik wel, maar anderzijds ook weer niet.


Wat een wereldprobleem. We sturen de VN macht om je verder te helpen bij je beslissing !

Ik vraag me af of de leden van deze site echt een sociaal leven hebben. Vrienden? Familie?
Als ik zie hoe men terug valt op een computer, dan voel ik me geestlijk toch wel gezonder

02-04-2007, 13:13

Citaat door Karima_X:
Wat een wereldprobleem. We sturen de VN macht om je verder te helpen bij je beslissing !

Ik vraag me af of de leden van deze site echt een sociaal leven hebben. Vrienden? Familie?
Als ik zie hoe men terug valt op een computer, dan voel ik me geestlijk toch wel gezonder



VN macht?....liever niet anders krijgt ze schandalen om haar oren!

02-04-2007, 13:18

Citaat door Karima_X:
Wat een wereldprobleem. We sturen de VN macht om je verder te helpen bij je beslissing !

Ik vraag me af of de leden van deze site echt een sociaal leven hebben. Vrienden? Familie?
Als ik zie hoe men terug valt op een computer, dan voel ik me geestlijk toch wel gezonder



whowww
waarom haar zo afkraken
ze stelt gewoon maar een vraag weetje , zo'n reactie hoeft echt niet

Pagina's : [1] 2