Bekijk volle/desktop versie : Dolce & Gabbana opent boutiques in India



Pagina's : [1] 2

02-04-2007, 06:46
Dolce & Gabbana to Open Shops in India

Mar 31 2007, 6:23 am GMT


Italian designer Dolce & Gabbana plans to open its first directly operated outlets in India. Dolce & Gabbana, known for its big cat prints and gold glitz, plans to open two boutiques in New Delhi by the end of the year.

Cristiana Ruella, the group’s managing director said,

We see this project as the first step of a long-term investment plan.

There is no doubt that India is a promising market with great potential.

Dolce & Gabbana has a total of 90 directly-operated stores worldwide.

Italian designers Gucci and Giorgio Armani are also moving into the country and non Italian brands like Burberry, Cartier, Chanel, Louis Vuitton and Tommy Hilfiger already have their outlets in India.

Dolce and Gabbana’s Italian competitor Versace opened a shop in Mumbai last year that got publicity boost in the country when British beauty Liz Hurley wore a Versace dress for her wedding to indian businessman Arun Nayar in India.

http://www.wwd.com/notavailable/dotcom?target=/issue/article/114464&articleId=114464&articleType=A&industryKw=i ssue&industryKw2=issuearticle



Wel leuk nieuws, met de sterk groeiende Indiase economie is er veel vraag naar luxe artikelen blijkbaar...

02-04-2007, 07:09



02-04-2007, 07:13
Enkel spijtig dat luxe maar voor een zeer klein perecentage van de mensen is weg gelegd.
De overgrote meerderheid is s'avonds al blij alweer een dag overleefd te hebben.
Die hebben helemaal geen boodschap aan dit soort winkels..een beetje deftig eten en onderdak is hun grootste bekommernis...overleven dus!

02-04-2007, 07:19
En dan nog zijn er meer miljonairs in India dan in Nederland dus kan Dolce&Gabbana wel lekker geld verdienen in India...niks mis mee dus bemoei je er niet mee..

Verder zijn er in india 36 Miljardairs en in Nederland maar 4 en in jou Belgie maar 1 of 2
Dus vraag naar luxe is er zeerzeker wel..

Door de economische 'boom' neemt natuurlijk de armoede in India ook af...een logische verandering lijkt me.

Verder svp niet lopen zeiken op m'n topics, je bent niet echt boeiend.

02-04-2007, 07:43



Citaat door AMAR___420:
En dan nog zijn er meer miljonairs in India dan in Nederland dus kan Dolce&Gabbana wel lekker geld verdienen in India...niks mis mee dus bemoei je er niet mee..

Verder zijn er in india 36 Miljardairs en in Nederland maar 4 en in jou Belgie maar 1 of 2
Dus vraag naar luxe is er zeerzeker wel..

Door de economische 'boom' neemt natuurlijk de armoede in India ook af...een logische verandering lijkt me.

Verder svp niet lopen zeiken op m'n topics, je bent niet echt boeiend.

India telt dan ook 1 miljard inwoners, maar denk je dat het de man in de straat iets kan schelen dat India meer miljonairs telt dan India.
Geef de gewone Indiër de keuze te leven in Nederland of India..hij zal snel hier staan.
Die groep miljonairs in India vertegenwoordigen een zeer klein %age van de bevolking.
Hoe je het ook bekijkt..36 miljardairs op een bevolking van 1 miljard mensen betekent dat zeer weing mensen in ziekelijke luxe leven leven wijl het gros in opperste armoede leeft, op straat slaapt en sterft.
Ik kan het weten, ik heb heel India door gereisd van Leh in de Himalaya tot Cochin in het zuiden.
Als je van de luchtaven van Mumbai naar het centrum van de stad rijdt, zie je ze slapen in de goot.

En die economische 'boom' komt enkel een bepaald soort mensen ten goede, zij die in opperste armoede leven mogen in die economsiche 'boom' verder zwoegen en zweten om hun bazen te verrijken.....met een armzalig loontje van niet eens 100 roepie per dag....het equivalent van 2,50 euro per dag dus.
Maaltijd?
Een portie rijst met saus om er wat smaak aan te geven...smakelijk, en de rijke heren proppen zich vol in restaurants waar ze het personeel als vuiligheid behandelen.
That....dear Amar, is the real life in India.

02-04-2007, 07:53
Zoals ik zei D&G kan goed geld verdienen in de chique winkelcentra in Delhi en Mumbai
Meer dan in Amsterdam..of Brussel blijkbaar want op de PC Hoofdstraat vind je geen speciale D&G of Versace boutique


In India wonen veel mensen in armoede maar vaak zijn ze gelukkiger dan de gemm. westerling,
geluk is de echte rijkdom, iets wat jij als simpele westerling nooit zult begrijpen..


02-04-2007, 08:03

Citaat door AMAR___420:
Zoals ik zei D&G kan goed geld verdienen in de chique winkelcentra in Delhi en Mumbai
Meer dan in Amsterdam..of Brussel blijkbaar want op de PC Hoofdstraat vind je geen speciale D&G of Versace boutique


In India wonen veel mensen in armoede maar vaak zijn ze gelukkiger dan de gemm. westerling,
geluk is de echte rijkdom, iets wat jij als simpele westerling nooit zult begrijpen..


Ja hoor, ik hoor het al, hier geboren zeker?
Jij weet totaal niets van India...als je beweert dat mensen die in de goot slapen gelukkiger zijn dan de gemiddelde westerling begin ik stevig te twijfelen aan uw geestelijke vermogens.
En het zijn niet 'veel' mensen, maar de meerderheid van de mensen.

02-04-2007, 08:08
In India zijn de meeste mensen gelukkiger dan in het westen ja..

In heel Azie zijn de meeste mensen gelukkiger dan in het westen.

Ik was 2 jaar geleden in Thailand. Ook veel armoede. Maar net zoals in India hebben ze vaak die glimlach van geluk.
Iets wat je hier onder de Nederlanders amper tegenkomt...stumperds


02-04-2007, 08:15

Citaat door AMAR___420:
In India zijn de meeste mensen gelukkiger dan in het westen ja..

In heel Azie zijn de meeste mensen gelukkiger dan in het westen.

Ik was 2 jaar geleden in Thailand. Ook veel armoede. Maar net zoals in India hebben ze vaak die glimlach van geluk.
Iets wat je hier onder de Nederlanders amper tegenkomt...stumperds


Je bent dom als je zulke dingen durft te zeggen..ik heb in India niet teveel gelukkige gezichten gezien, wel veel uitgestoken handen, zelfverminking is een normaal iets in India om medelijden op te wekken bij toeristen en alzo een pover centje bijeen te krijgen.
Maar gezien jij er 100% ban overtuigd bent dat het leven in India in tegenstelling tot in Nederland zo enorm heerlijk is, waarom leef je dan eigenlijk hier?
Volgens je eigen simplistische uitspraken zou je veel gelukkiger zijn in India..koop een ticketje..enkel.
Soit, ik ga hier maar stoppen, lullen kan je als de beste, maar je weet veel minder van India als Indiër, dan ik als Belg.
Nog een prettige dag verder.

02-04-2007, 08:24
Slaap lekker stumperdje..word maar lekker gek



En ook jij bent ontevreden..daarom zwerf je uren rond op een forum (alles wat niet westers is te bekritiseren) waar
men je aanwezigheid niet echt waardeert..
van binnen ga je kapot..

02-04-2007, 08:52

Citaat door Diederikus:
Whahahahahaha




in iedergeval 10 uit 14 miljoen autochtonen. En 36 uit 1 Miljard indieers.
hahaahahahahaha.................vind je die 36 veel?



je bron klopt niet of is niet recent, ga maar eens naar de forbes lijst


02-04-2007, 08:59

Citaat door Diederikus:
Of de forbes lijst klopt niet.

Maar al met al.
Vind je 36 miljardairs uit 1 miljard indieers veel?

Nou ja zeg, de essentie van het verhaal is dat die 36 miljardairs niet representatief zijn voor het welvaartsbeeld in India.
Het gros leeft een leven dat één en al ellende is..dus twisten over het aantal miljardairs is absurd en kinderlijk zou ik denken.
Laat Amar nou zijn plezier hebben, hij staart naart 36 miljardairs en negeert de schandalige armoede van de meerderheid van de mensen daar.
Laat hem nou zeggen..."Wij hebben toch meer miljardairs dan jullie' nanananananaaaa.
Gun die jongen nou toch iets in zijn leven.

02-04-2007, 09:00


Volgens Forbes en Wikipedia zijn het er maar 3 in Nederland:

http://www.forbes.com/lists/2007/10/07billionaires_The-Worlds-Billionaires_CountryOfPrmRes_13.html

Verder zitten in India heavy miljardairs hier de top 20:

1 William Gates III United States 51 56.0 United States
2 Warren Buffett United States 76 52.0 United States
3 Carlos Slim Helu Mexico 67 49.0 Mexico
4 Ingvar Kamprad & family Sweden 80 33.0 Switzerland
5 Lakshmi Mittal India 56 32.0 United Kingdom
6 Sheldon Adelson United States 73 26.5 United States
7 Bernard Arnault France 58 26.0 France
8 Amancio Ortega Spain 71 24.0 Spain
9 Li Ka-shing Hong Kong 78 23.0 Hong Kong
10 David Thomson & family Canada 49 22.0 Canada
11 Lawrence Ellison United States 62 21.5 United States
12 Liliane Bettencourt France 84 20.7 France
13 Prince Alwaleed Bin Talal Alsaud Saudi Arabia 50 20.3 Saudi Arabia
14 Mukesh Ambani India 49 20.1 India
15 Karl Albrecht Germany 87 20.0 Germany
16 Roman Abramovich Russia 40 18.7 United Kingdom
17 Stefan Persson Sweden 59 18.4 Sweden
18 Anil Ambani India 47 18.2 India
19 Paul Allen United States 54 18.0 United States
20 Theo Albrecht Germany 84 17.5 Germany
21 Azim Premji India 61 17.1 India

02-04-2007, 09:01

Citaat door AMAR___420:


02-04-2007, 09:01

Citaat door Diederikus:
In die forbes lijst komt geen een Nederlander voor.
De lijst is dus onvolledig en niet toepasbaar.


leer eens lezen kreng

er staat bij forbes een lijst waar het aantal miljardairs per land voorkomt...zoals je ziet zijn dat er maar 3 en forbes is het meest accuraat met deze cijfers..

Pagina's : [1] 2