Bekijk volle/desktop versie : Door het oog van de naald gekropen...



Pagina's : [1] 2

31-03-2007, 22:00
Dames, ik vraag jullie mening en advies over t volgende:

Vandaag reed ik met mijn zoontje en zusje in de auto op de snelweg naar mijn ouders.
Ik stond in de file en reed op de rechterbaan.
Ondertussen komt eindelijk wat beweging op de linkerweghelft waardoor ik dus van baan wilde veranderen.
Tijdens deze manoeuvre kwam er een motorrijder tussen de auto's door rijden en die ik dus niet zag (dode hoek) en mij van de zijkant aanreed.
Hamdoelilah hebben wij elkaar nog op tijd kunnen remmen en wat ontwijken waardoor de schade beperkt bleef.
De gevolgen waren anders niet te overzien geweest.

Goed, om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb weinig schade. Alleen wieldop en achterbumper.
Hij last van voet en wat olie die lekte waardoor hij niet verder kon rijden.
Politie heeft voor beide partijen verhaal opgeschreven.
Wij hebben geen schadeform ingevuld, meer op advies van politie.
Die adviseerde mij om dat later te doen.Zij zouden verder alles naar verzekering toesturen.
Toch zit dit mij niet lekker. Weten jullie hier meer van? Graag jullie advies!
Ben bang dat motorrijder mij een oor aannaait


31-03-2007, 22:09


je moet altijd schadeformulier invullen, wat er ook gebeurt! Maar misschien omdat politie erbij was en hun verhaal hebben opgeschreven dat het niet meer nodig was. Maar tog vind ik dat je het moet invullen.

31-03-2007, 22:17
rapport van de politie hebben ze toch nodig bij de verzekering.. Schadeformulier is altijd nodig als je de verzekering erbij haalt!!

p.s hoe kan hij je een oor aan naaien.. je hebt schuld dus het zal toch wel ten lasten komen van je verzekering..
jij hebt niet veel schade.. hij is juist degene die er achteraan moet gaan

31-03-2007, 22:20

Citaat door Zahra__:
je moet altijd schadeformulier invullen, wat er ook gebeurt! Maar misschien omdat politie erbij was en hun verhaal hebben opgeschreven dat het niet meer nodig was. Maar tog vind ik dat je het moet invullen.


Ok, dit dacht ik ook. Maar omdat we geen form. bij de hand hadden en motorrrijder last van zijn voet had was advies van politie om dit achteraf te doen.
Heb wel zijn telefoon nummer en ik de afspraak is om hem morgen hierover te bellen.
Maar wie denkt jij wie er fout zat?

31-03-2007, 22:23


ooh zo...

Heeft hij jouw nummer niet dan... volgensmij heeft hij er meer baat bij.. ik denk zelf dat het jouw schuld is... want jij ging van baan wisselen hij reed er al...

motors zijn echt eng.. ik heb het ook een keer gehad.. ik zag hem ook niet.. totdat ik hem hoorde .. kon gelukkig net terug draaien.

31-03-2007, 22:25

Citaat door Kwebbel_24:
rapport van de politie hebben ze toch nodig bij de verzekering.. Schadeformulier is altijd nodig als je de verzekering erbij haalt!!

p.s hoe kan hij je een oor aan naaien.. je hebt schuld dus het zal toch wel ten lasten komen van je verzekering..
jij hebt niet veel schade.. hij is juist degene die er achteraan moet gaan


Ik schuld? Waar baseer je dit op? Nou nee, ik denk namelijk dat hij fout zat omdat hij tussen auto's door reed.
Opzich mag dit maar mocht er een ongeluk gebeuren dan is hij verantwoordelijk.
Ook volgens een vriend van mn man (ook motorrijder), maar weet het dus niet zeker.

31-03-2007, 22:27
ik weet het niet zeker maar ik denk het.. ik heb zelf ook in de schadeverzekeringen gezeten maar eigenlijk nooit zo'n geval meegemaakt..

Maar gelukkig valt de schade ook mee..

kan die vriend het niet even aan zijn verzekeraar vragen.

31-03-2007, 22:29

Citaat door Kwebbel_24:
ooh zo...

Heeft hij jouw nummer niet dan... volgensmij heeft hij er meer baat bij.. ik denk zelf dat het jouw schuld is... want jij ging van baan wisselen hij reed er al...

motors zijn echt eng.. ik heb het ook een keer gehad.. ik zag hem ook niet.. totdat ik hem hoorde .. kon gelukkig net terug draaien.


Hij heeft mn nummer ook. Ik denk dat het een welles nietes gedoe zal worden.
Hij heeft namelijk tegen politie gezegt dat ie achter mij reed, terwijl hij echt duidelijk tussen auto's door reed.
Pfff, was echt eng...

31-03-2007, 22:38
heb je geen getuigen?

als ie achter je zou rijden dan was ie je heus wel opgemerkt .. die motors rijden echt gevaarlijk en denken dat ze alles kunnen maken op de weg..

31-03-2007, 22:52

Citaat door Kwebbel_24:
heb je geen getuigen?

als ie achter je zou rijden dan was ie je heus wel opgemerkt .. die motors rijden echt gevaarlijk en denken dat ze alles kunnen maken op de weg..


Geen getuige. Alleen ramptoeristen die voorbij reden.
Op dat moment was ik totaal in paniek en liep als een kip zonder kop van mijn auto naar motorrijder en weer terug.
Ik zie t wel. Laat dit aan verzekering over.Zij weten best dat dit een vaak voorkomend iets is tijdens file.
Hoop inschaAllah op t beste.

Bedankt meid

01-04-2007, 11:08
Voor zover ik kan oordelen is het jouw schuld. Een motorrijder mag gewoon tussen de auto's door rijden, je moet zelfs plaats maken zodat hij er langs kan als dat nodig is.

En als je kijkt moet je altijd in de dode hoek kijken, iets wat veel mensen voor het gemak niet doen...

Een motorrijder is gewoon hetzelfde als een auto en als het een auto was dan was het ook jouw schuld, want jij wil van rijstrook wisselen.

Veel succes

01-04-2007, 11:13

Citaat door danaaaa:
Dames, ik vraag jullie mening en advies over t volgende:

Vandaag reed ik met mijn zoontje en zusje in de auto op de snelweg naar mijn ouders.
Ik stond in de file en reed op de rechterbaan.
Ondertussen komt eindelijk wat beweging op de linkerweghelft waardoor ik dus van baan wilde veranderen.
Tijdens deze manoeuvre kwam er een motorrijder tussen de auto's door rijden en die ik dus niet zag (dode hoek) en mij van de zijkant aanreed.
Hamdoelilah hebben wij elkaar nog op tijd kunnen remmen en wat ontwijken waardoor de schade beperkt bleef.
De gevolgen waren anders niet te overzien geweest.

Goed, om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb weinig schade. Alleen wieldop en achterbumper.
Hij last van voet en wat olie die lekte waardoor hij niet verder kon rijden.
Politie heeft voor beide partijen verhaal opgeschreven.
Wij hebben geen schadeform ingevuld, meer op advies van politie.
Die adviseerde mij om dat later te doen.Zij zouden verder alles naar verzekering toesturen.
Toch zit dit mij niet lekker. Weten jullie hier meer van? Graag jullie advies!
Ben bang dat motorrijder mij een oor aannaait

Wees blij dat je nog leeft meid ,zeg almdoeiliah dat alles goed is verlopen .enwat die motor rijder beterft ,hij kan nisk doen je heb zn kenteken en schade aan je auto ,maak daar wel fotos van voor het geval

01-04-2007, 11:23



Citaat door Leila1982:
Voor zover ik kan oordelen is het jouw schuld. Een motorrijder mag gewoon tussen de auto's door rijden, je moet zelfs plaats maken zodat hij er langs kan als dat nodig is.

En als je kijkt moet je altijd in de dode hoek kijken, iets wat veel mensen voor het gemak niet doen...

Een motorrijder is gewoon hetzelfde als een auto en als het een auto was dan was het ook jouw schuld, want jij wil van rijstrook wisselen.

Veel succes



Dacht net hetzelfde te schrijven...............

01-04-2007, 11:26

Citaat door danaaaa:
Dames, ik vraag jullie mening en advies over t volgende:

Vandaag reed ik met mijn zoontje en zusje in de auto op de snelweg naar mijn ouders.
Ik stond in de file en reed op de rechterbaan.
Ondertussen komt eindelijk wat beweging op de linkerweghelft waardoor ik dus van baan wilde veranderen.
Tijdens deze manoeuvre kwam er een motorrijder tussen de auto's door rijden en die ik dus niet zag (dode hoek) en mij van de zijkant aanreed.
Hamdoelilah hebben wij elkaar nog op tijd kunnen remmen en wat ontwijken waardoor de schade beperkt bleef.
De gevolgen waren anders niet te overzien geweest.

Goed, om een lang verhaal kort te maken.
Ik heb weinig schade. Alleen wieldop en achterbumper.
Hij last van voet en wat olie die lekte waardoor hij niet verder kon rijden.
Politie heeft voor beide partijen verhaal opgeschreven.
Wij hebben geen schadeform ingevuld, meer op advies van politie.
Die adviseerde mij om dat later te doen.Zij zouden verder alles naar verzekering toesturen.
Toch zit dit mij niet lekker. Weten jullie hier meer van? Graag jullie advies!
Ben bang dat motorrijder mij een oor aannaait



De dode hoek is geen excuus die kan je zien als je naar achteren kijkt, of rijd je in een vrachtwagen?

Zoals eerder is gezegd is het jouw schuld als het is gegaan zoals jij hier beschrijft..

01-04-2007, 11:36

Citaat door Leila1982:
Voor zover ik kan oordelen is het jouw schuld. Een motorrijder mag gewoon tussen de auto's door rijden, je moet zelfs plaats maken zodat hij er langs kan als dat nodig is.

En als je kijkt moet je altijd in de dode hoek kijken, iets wat veel mensen voor het gemak niet doen...

Een motorrijder is gewoon hetzelfde als een auto en als het een auto was dan was het ook jouw schuld, want jij wil van rijstrook wisselen.

Veel succes



Hier ben ik het mee eens, vooral op de dodehoek moet je uist goed uitkijken als je van rijstrook wilt wisselen.

Pagina's : [1] 2