Bekijk volle/desktop versie : Opgelet: Grijp je kans --> Roqya-Topic.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

31-03-2007, 17:49
Assalamoe 3alaykoem wa rahmatoe Allah wa barakatoeh,

Na vele topic's te hebben geopend over roqya, en deze iedere keer zijn gaan vervagen, open ik insha Allah de laatste roqya topic, dit omdat ik insha Allah hierna niet meer actief ben.

Ik wil mijn zusters en broeders vragen goed te kijken in de omgeving etc. of er iemand is die roqya nodig heeft. Zijn walhamdoelillah al 2 meldingen binnen, en deze worden insha Allah binnenkort geholpen. Nu de rest nog.

Mijn zusters en broeder, insha Allah zijn wij druk op zoek naar mensen die roqya nodig hebben. Het kan van alles zijn, op vele manieren. Indien jullie zoiets hebben, drop je verhaal (de zusters) mogen me altijd pm'en en laten we insha Allah zien of we jullie hiermee van dienst kunnen zijn.

De broeders kunnen insha Allah hier op de topic reageren, de zusters kunnen me het beste bereiken via pm. Ik zal daarom insha Allah ook eens in de week checken, en insha Allah zien wie we bi idni Allah ta3ala kunnen helpen.

De zusters en broeders die denken hiermee in aanraking te willen komen (door roqya voor iemand die jullie kennen), jullie vraag ik insha Allah om in jullie verhaal, of aanmelding (hoe je het wilt noemen insha Allah) de volgende punten (vragen) op te nemen (oftewel te beantwoorden, namelijk:

1. Wat is er aan de hand en hoelang?

2. Om hoeveel personen gaat het en om wie?

3. Waar komen jullie vandaan? En hebben ze eventueel vervoer? mahrem?

4. Telefoonnummerx

xVoor de broeders, het nummer hoef je hier niet open op het forum te zetten. Insha Allah zal de broeder die hier over gaat dan insha Allah privé contact met jullie opnemen, en kunnen jullie het daar verder afhandelen.

Ik hoop insha Allah dat het duidelijk is. Mocht dit niet het geval zijn, laat het dan weten insha Allah.

Fi Amaani Allah

Wa 3alaykoem assalam wa rahmatoe Allah,

Zuster Oum Ayoub.

31-03-2007, 17:55


ASALAAM0 3ALAIKOM

ik wou vragen wat het kost?

31-03-2007, 18:03

Citaat door masoud:
ASALAAM0 3ALAIKOM

ik wou vragen wat het kost?


Ze mogen er geen Geld voor vragen, Mocht u Intresse hebben in Roeqya? In Rotterdam, In een Moskee Kuyperstraat 21 (Marconieplein) wordt er Roeqya gedaan door een Broeder.

31-03-2007, 18:03

Citaat door masoud:
ASALAAM0 3ALAIKOM

ik wou vragen wat het kost?



wa3 alikoem salaam,

ik neem aan dat het fisabil'Allah is, dus dat het niks kost..

Toch Oum_Ayoub?

31-03-2007, 18:03



Citaat door Oem_Khoebaib:
Ze mogen er geen Geld voor vragen, Mocht u Intresse hebben in Roeqya? In Rotterdam Kuyperstraat 21 (Marconieplein) wordt er Roeqya gedaan door een Broeder.



Elke maandag avond is dat he ?

Door Imaam Ahmed ofzo?

31-03-2007, 18:08

Citaat door FK_DenHaag:
Elke maandag avond is dat he ?

Door Imaam Ahmed ofzo?



Het is de Hele week door, Ik dacht Maandag tot en met Donderdag.

Door Aboe Haarith

31-03-2007, 18:10

Citaat door Oem_Khoebaib:
Het is de Hele week door, Ik dacht Maandag tot en met Donderdag.

Door Aboe Haarith



Ow Masha'Allah, ja ik kreeg laatst een adres van een zuster het is bij Stichting Al Mukarram toch?

31-03-2007, 18:10

Citaat door FK_DenHaag:
Ow Masha'Allah, ja ik kreeg laatst een adres van een zuster het is bij Stichting Al Mukarram toch?


Juist ja, Mascha'Allaah.

31-03-2007, 18:17

Citaat door OneNote:
Excorsism


Verklaar u nader..

31-03-2007, 18:21

Citaat door masoud:
ASALAAM0 3ALAIKOM

ik wou vragen wat het kost?


Het kost niks broeder.

31-03-2007, 18:22

Citaat door Oem_Khoebaib:
Ze mogen er geen Geld voor vragen,.[/FONT][/SIZE]


Doet de broeder ook niet, hij vraagt er beslist geen geld voor.


Citaat:
[SIZE="2"][FONT="Comic Sans MS"]Mocht u Intresse hebben in Roeqya? In Rotterdam, In een Moskee Kuyperstraat 21 (Marconieplein) wordt er Roeqya gedaan door een Broeder.


Na3am, ook mogelijk. Open insha Allah een andere topic indien je wenst, lieana anders wordt het hier een rommeltje. Het gaat in deze topic insha Allah om een masha Allah broeder die roqya doet. Is op de grens van Nederland/Duitsland, vervoer en alles is geregeld. Gair insha Allah.

Wa 3alaykoem assalam.

31-03-2007, 18:23

Citaat door FK_DenHaag:
wa3 alikoem salaam,

ik neem aan dat het fisabil'Allah is, dus dat het niks kost..

Toch Oum_Ayoub?


Ja lieverd djelie (f).

31-03-2007, 19:23


Salaam a3aleikom warahmetoellahi wabarakatoehoe,

Ik heb een vraagje
Wat is roqya??

31-03-2007, 19:41

Citaat door zaynab19:
kom je daar in aanmerking voor als je bang bent voor Allah swt. geen normale godsvrees maar een andere die je gewend bent. zo erg dat je niet meer durft te bidden omdat je denkt dat je alles verkeerd doet bij de woedoe/ghoesl/ dat je onrein bent. is dat normaal dat je loopt te trillen en je wil verstoppen en niet meer durft/zoveel twijfels hebt dat je zolang doet over woedoe en constant twijfelt of je onrein bent.

ik hoor graag van jullie/jou/topicopener,



salaam alikoum warahmatoellilah

dat is waswaas zodat je niet meer gaat bidden saytaan is slim in zulke dingen hij gaat je dingen wijs maken zodat je niks meer durft te doen
en natuurlijk moet je vrees voor allah swt maar elhamdoellilah kunnen onze salaat verrichten en onze vergevenis vragen van onze zonde.

en waar je over twijfelst neem afstand het is alleen maar satan die je gek wilt maken.

als je niet meer weet of je woedoe geldig is mag je woedoe nog een keer doen maar het is niet verplicht tot je zeker weet dat je woedoe ongeldig is.

luister veel naar koraan zoals soerat el baqarah en hou je eigen veel bezig zodat saytaan je niet kan influisteren.

walikoum salaam rahmatoellilah

31-03-2007, 19:42

Citaat door Oem_Khoebaib:
Ze mogen er geen Geld voor vragen, Mocht u Intresse hebben in Roeqya? In Rotterdam, In een Moskee Kuyperstraat 21 (Marconieplein) wordt er Roeqya gedaan door een Broeder.


salaam alikoum

ze vragen indd geen geld om het is goeie volgens de kitaab en soennah en geen rare dingen.

het is nu van half7 en het wordt door imam hassan gedaan zijn achternaam weet ik even niet.

walikoum salaam

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6