Bekijk volle/desktop versie : Mening:Marokko mooiste land:d



31-03-2007, 14:01
Ik heb allemaal foto's bekeken en ik heb beoordeeld jullie hebben de mooiste land ter wereld en dat verwacht je dan natuurlijk niet van een niet marokkaan(ik ben zelf turks).
Als ik jullie was zou ik zo zo trots zijn en als ik dan de kans had elke jaar marokko bezoeken :glimlach:

31-03-2007, 14:03


thanxxxx



ik vind het ook een heeeeeeel mooi land (ben zelf marokaans)




wajow ik heb zin om naar marokko te gaan



nog een paar maandjes...

31-03-2007, 14:06
Insallah ga jij naar Marokko.

31-03-2007, 14:06
inshaallah....



en ga jij dit jaar naar turkije of een ander land???

31-03-2007, 14:37


IK WIL NAAR MAROKKO, maar NIET naar Nador, wanneer mn pa zegt; we gaan naar marokko, zegt ie eigenlijk we gaan naar een stom dorpje in marokko dat is niet leuk, maar incha''alah ga ik over 3 jaar samen met mn zussen en broers naar de echte marokko

31-03-2007, 15:28

Citaat door sarahLiFe:
IK WIL NAAR MAROKKO, maar NIET naar Nador, wanneer mn pa zegt; we gaan naar marokko, zegt ie eigenlijk we gaan naar een stom dorpje in marokko dat is niet leuk, maar incha''alah ga ik over 3 jaar samen met mn zussen en broers naar de echte marokko

31-03-2007, 15:36
Tetouan, Tanger & Meknes

31-03-2007, 16:16
Casablanca is mooiste stad van hele marokko want die casa lijk europa moderne stad mareckech, tanger en agadir is mooiste cultuur stad

31-03-2007, 18:45

Citaat door Oguzhan:
Ik heb allemaal foto's bekeken en ik heb beoordeeld jullie hebben de mooiste land ter wereld en dat verwacht je dan natuurlijk niet van een niet marokkaan(ik ben zelf turks).
Als ik jullie was zou ik zo zo trots zijn en als ik dan de kans had elke jaar marokko bezoeken :glimlach:


onderschat je land niet....ik vind turkye ook een van de mooiste landen.. en dat is echt waar....

ik ga lekker in de zomer naar istanbul ...was ooit mijn droom om daar na toe te gaan, en inshallah ga ik het deze zomer waarmaken

en trouwens mooiste land ter wereld bestaat niet...elke land heeft der eigen landschap der eigen beauty en cultuur....

01-04-2007, 22:23

Citaat door diamond_princes:
inshaallah....



en ga jij dit jaar naar turkije of een ander land???


Ik ga dit jaar insallah naar turkije (hellemaal alleen zo leuk)
Maar als ik niet ga dan breek ik nederland af :d

01-04-2007, 22:26

Citaat door tanjawi_chdid1:
onderschat je land niet....ik vind turkye ook een van de mooiste landen.. en dat is echt waar....

ik ga lekker in de zomer naar istanbul ...was ooit mijn droom om daar na toe te gaan, en inshallah ga ik het deze zomer waarmaken

en trouwens mooiste land ter wereld bestaat niet...elke land heeft der eigen landschap der eigen beauty en cultuur....



Oke je hebt gelijk maar met mooiste land bedoel ik zo van de landen die ik heb gezien al is het een foto :Jullie geloof daar is zeer sterk bij ons niet:Jullie landschappen daar zijn prachtig heel heel erh zelfs:jullie mensen daar zijn altijd zo aardig enzo jullie hebben de meeste positiefe dingen die ik over een land kan zeggen en dat zijn deze 3 niet alleen ik ben op dit moment een beetje lui drom schrijf ik een beetje weinig :knipoog

01-04-2007, 22:41

Citaat door Mar0ekkaas:
Tetouan, Tanger & Meknes


haha, ikkee ook

01-04-2007, 23:50



Citaat door hamka_tangaouia:
haha, ikkee ook



stadsgenootje

10-02-2008, 14:35
[AR]assalamu alaikum warahmatulaho wabarakataho[/AR]
Ik ben zelf alleen in Nador geweest...
IK HOOP DAT WE EEN KEER GAAN RONDTREKKEN!
Deze ouwe 'Hadj' wil je advies geven:
<Je moet niet rondtrekken,zonde van benzine!