Bekijk volle/desktop versie : Respect voor mezelf...



31-03-2007, 11:13
Zoals gewoonlijk verwachten mijn ouders vandaag bezoek, nu is het zo dat paps de boodschappen doet, mams bezig houdt met het eten en ik met het schoonmaken. Nu heb ik, om onverklaarbare redenen, last van mijn enkel. Werd om 3 uur 's nachts wakker van de pijn, kon even niet slapen en toen ik vanmorgen weer wakker werd kon ik er niet op staan. Na een snel telefoontje naar de huisartsenpost mocht ik even langs komen. God mag weten hoe, maar ik heb mijn gewricht (enkel) overbelast, misschien wel door het dragen van verkeerde schoenen. De dokter schreef voor; 2 dagen bedrust, 6 pijnstillers per dag en een zwachtel. Ik kan amper lopen en mama staat in de keuken een paar grote vissen schoon te maken en moet nog van alles en nog wat doen. Uiteraard vond ik het weer zielig voor haar en ben ik maar opgestaan om op te ruimen, welliswaar met pauzes er tussen. Heb echt respect voor mezelf omdat ik, zo goed als op één been hinkel, toch nog heb kunnen afstoffen, stofzuigen en dweilen. Ben nu weer aan het pauzeren, want mn enkel doet weer ontzettend veel pijn...



Groet,

N.

31-03-2007, 11:18


Achh meskiena! Nou sterkte dan maar!!! Als ik me weereens ziek voel en geen zin heb om wat te doen, dan denk ik aan mijn moeder. Elke dag is er wel bezoek bij haar en ze staat urenlang in de keuken en doet huishouding ook alleen. En dat terwijl ze suikerziekte heeft en een lage bloeddruk! Een pluim voor onze moeders

31-03-2007, 11:21
wat doe jij hier? lekker gezellig!!!

en idd.. zeker een pluim voor je moeder.. ik had ze er allang uitgeschopt of laten verhongeren, dan gaan ze zelf wel weg, kom nou ik ben toch geen restaurant

Toen ik vorige keer eindelijk een keer uitgebreid had gekookt was ik na 2 uur bijna duizelig en moest ik gewoon ff gaan liggen

31-03-2007, 11:23
Oh schatje, veel sterkte toegewenst en doe rustig aan en niet teveel lopen op je enkel

31-03-2007, 11:24



Citaat door Leila1982:
wat doe jij hier? lekker gezellig!!!

en idd.. zeker een pluim voor je moeder.. ik had ze er allang uitgeschopt of laten verhongeren, dan gaan ze zelf wel weg, kom nou ik ben toch geen restaurant

Toen ik vorige keer eindelijk een keer uitgebreid had gekookt was ik na 2 uur bijna duizelig en moest ik gewoon ff gaan liggen


Ik verveel me..Je broer is gaan werken en ik moet eigenlijk huishouden doen, maar heb geen zin!!

Ja, ik belde mijn moeder vandaag en ze vertelde dat ze gisteren voor een vrouw 6 bastilla had gemaakt. Die vrouw kreeg bezoek uit Noorwegen en mijn moeder vond haar zielig En morgen komt mijn tante weer en gaat ze weer wat lekker maken!

Ik ben blij dat ik niemand ken hier! Ik ben al blij dat ik eten kan maken voor mij en mijn man!

31-03-2007, 11:26

Citaat door Vlinder07:
Ik verveel me..Je broer is gaan werken en ik moet eigenlijk huishouden doen, maar heb geen zin!!

Ja, ik belde mijn moeder vandaag en ze vertelde dat ze gisteren voor een vrouw 6 bastilla had gemaakt. Die vrouw kreeg bezoek uit Noorwegen en mijn moeder vond haar zielig En morgen komt mijn tante weer en gaat ze weer wat lekker maken!

Ik ben blij dat ik niemand ken hier! Ik ben al blij dat ik eten kan maken voor mij en mijn man!


6 bastilla's!!!! stelletje profiteurs

behalve dat het veel tamara is is het ook nog eens hartstikke duur..

Hebben ze in de stad van je moeder nog nooit gehoord van.. eten bestellen Doe ik ook altijd als ik onverwachts bezoek krijg

31-03-2007, 11:27
ik vind je dom bezig.....waarom lopen op een enkel wara je niet op mag lopen?

zo blijf je alleen maar langer in bed liggen....ennuh dat je moeder dat accepteert dat je dat doet...mijn ma zou me allenag gedwongen hebben op bed te liggen terwijl zij ook last heeft van een hernia.

31-03-2007, 11:28

Citaat door Leila1982:
wat doe jij hier? lekker gezellig!!!

en idd.. zeker een pluim voor je moeder.. ik had ze er allang uitgeschopt of laten verhongeren, dan gaan ze zelf wel weg, kom nou ik ben toch geen restaurant

Toen ik vorige keer eindelijk een keer uitgebreid had gekookt was ik na 2 uur bijna duizelig en moest ik gewoon ff gaan liggen



jij bent zeker niet veel bezoek gewend


@Noor beterschap, doe rustig aan liefje en probeer je enkel niet te veel te belasten

31-03-2007, 11:29

Citaat door Leila1982:
6 bastilla's!!!! stelletje profiteurs

behalve dat het veel tamara is is het ook nog eens hartstikke duur..

Hebben ze in de stad van je moeder nog nooit gehoord van.. eten bestellen Doe ik ook altijd als ik onverwachts bezoek krijg


Nee die vrouw heeft zelf haar ingredienten gekocht! Dat moest er eens bijkomen. Zou mijn vader niet leuk vinden aangezien hij voor zijn geld zweet en niet mijn moeder!

Is makkelijk voor hun om het te laten doen voor een ander danhun man sturen om iets te bestellen

31-03-2007, 11:31
Noor doe het rustig aan en gun jezelf de rest. je moeder mag trots op een dochter als jou zijn.

Moet bedrust aan houden, maar kan het niet over haar hart laten om alles door haar ma te laten doen!

31-03-2007, 11:43
Mn moeder zegt ook niet dat ik iets moet doen, maar krijg het niet over mn hart om haar bezig te zien en ik maar blijven zitten...

Groet,

N.