Bekijk volle/desktop versie : Hartkloppingen krijgt hij van..



05-09-2003, 22:04
...Spannende liefdes-email. En je krijgt vast een sexy mail van hem terug, want jongens kunnen online veel beter over hun gevoelens praten dan face 2 face..

... Een kleine aanraking. Streel hem zachtjes over zijn arm als je bij hem bent.. Krijgt hij vast en zeker kippvel van je!

... Stoere,coole girlz. Doe maar net of die superhunk er niet is,of dat je niet ziet dat hij stiekem naar je kijkt. Des te meer zin krijgt hij om je te veroveren!

... Een knipoog. Kijkt hij steeds of jij naar hem? Geef hem dan een knipoogje, dat flirt lekker weg.

... Een ultralange kus. Zoen hem zo lang en zo vaak als je kunt. Hij zal er niet alleen van wegzwijmelen, maar tis ook nog eens gezond!




so lady's.... maak die jongens maar eens goed GEK!

05-09-2003, 22:36


TRUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT B!TCH GRRRRRRRRRRRRRR EN ALLE SCHELDWOORDEN IN EEN PLASTIC ZAK NU MAAK JE ME NOG MEER.

05-09-2003, 22:39

Citaat:
Origineel gepost door Masriya
TRUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT B!TCH GRRRRRRRRRRRRRR EN ALLE SCHELDWOORDEN IN EEN PLASTIC ZAK NU MAAK JE ME NOG MEER.
ow ow

what did I do

05-09-2003, 22:39
Hahaha a sahebti ... die trucks heb IK ontworpen BEDANK MIJ MAAR ... ME IS FEMME FATALE

05-09-2003, 22:41



Citaat:
Origineel gepost door Shahinez
Hahaha a sahebti ... die trucks heb IK ontworpen BEDANK MIJ MAAR ... ME IS FEMME FATALE
a weddi rohi te rokdi ..

05-09-2003, 22:42

Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
ow ow

what did I do
Like you dont know.

05-09-2003, 22:45
Zo jongens gek maken niet alle jongens zijn het zelfde
je kan ze neit allemaal gek maken
stel je voor hij is al gek hoe wil je hem dan gek maken........
hahahahahhahaha
maar ja eerlijk hij is goed

05-09-2003, 22:47

Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
a weddi rohi te rokdi ..
al oujdia trokdi m3aja?

Koeltlek,die tichniech zijn van mij ... malki matikiniesh a sahebti

05-09-2003, 22:47

Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
...Spannende liefdes-email. En je krijgt vast een sexy mail van hem terug, want jongens kunnen online veel beter over hun gevoelens praten dan face 2 face..

... Een kleine aanraking. Streel hem zachtjes over zijn arm als je bij hem bent.. Krijgt hij vast en zeker kippvel van je!

... Stoere,coole girlz. Doe maar net of die superhunk er niet is,of dat je niet ziet dat hij stiekem naar je kijkt. Des te meer zin krijgt hij om je te veroveren!

... Een knipoog. Kijkt hij steeds of jij naar hem? Geef hem dan een knipoogje, dat flirt lekker weg.

... Een ultralange kus. Zoen hem zo lang en zo vaak als je kunt. Hij zal er niet alleen van wegzwijmelen, maar tis ook nog eens gezond!






so lady's.... maak die jongens maar eens goed GEK!
kom maar op meiden

05-09-2003, 22:58

Citaat:
Origineel gepost door Shahinez
al oujdia trokdi m3aja?

Koeltlek,die tichniech zijn van mij ... malki matikiniesh a sahebti
waga ranni zaija .. wezdi lefrash oe pyama ..

heb je nog meer technieken die ik nog niet genoemd heb

05-09-2003, 23:25

Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
waga ranni zaija .. wezdi lefrash oe pyama ..

heb je nog meer technieken die ik nog niet genoemd heb
euhm jahzeker,pyama en lefrash kajen moezjoed ghier rwaha ja moelat lefhamaat ... zahmak zij wilt komen tor

Waarvan krijg hij nog hartkloppingen?Wel door een beetje verleidelijk te doen door je ogen en je tong ... oeps verkeerd daar krijgt hij geen hartkloppingen van,volgens mij gaat zijn ding opeens omhoog

wrong

Door gewoon lief te zijn,en schattig naar hem te kijken,en zeggen dat jij zjin vrouwtje bent ... euhm HEWA makajen boe inspiratie daba gelieni tranquille


05-09-2003, 23:30

Citaat:
Origineel gepost door Shahinez
euhm jahzeker,pyama en lefrash kajen moezjoed ghier rwaha ja moelat lefhamaat ... zahmak zij wilt komen tor

Waarvan krijg hij nog hartkloppingen?Wel door een beetje verleidelijk te doen door je ogen en je tong ... oeps verkeerd daar krijgt hij geen hartkloppingen van,volgens mij gaat zijn ding opeens omhoog

wrong

Door gewoon lief te zijn,en schattig naar hem te kijken,en zeggen dat jij zjin vrouwtje bent ... euhm HEWA makajen boe inspiratie daba gelieni tranquille

..

la la ranni zaija ...ma raha geletni nzie 3andek .. nzieb m3aja shie chips wella chocola??

makajen boe inspiratie jekkie.. hahaha ahya weddi.. foemek chajett 3liek a 3akoena ..

05-09-2003, 23:34



Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
..

la la ranni zaija ...ma raha geletni nzie 3andek .. nzieb m3aja shie chips wella chocola??

makajen boe inspiratie jekkie.. hahaha ahya weddi.. foemek chajett 3liek a 3akoena ..
lek7iejba haha is goed,ghier azjie kan stenna 3liek,maar jij mag niet op mijn bed slapen,dus je zult wel degelijk op de grond gaan slapen vind je het erg?En nee hoor,chips heb ik hier wel,breng chicoela mee

06-09-2003, 14:29
Kzie mij al knipoge na nen jongen [/SIZE]

06-09-2003, 15:19










=Najmatje=