Bekijk volle/desktop versie : wie heeft een goede tip voor mij



31-03-2007, 01:30
hallo dames,

Ik heb een dochtertje van 3,5 maand en die wil echt geen flesje pakken, ze wil alleen mij borst. ik heb van alles geprobeerd b.v. honing smeren, maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand daar ook problemen mee gehad of kan iemand mij goede tips geven of moet ik het gewoon opgeven.

31-03-2007, 01:37


waarom een fles geven als je al borstvoeding geeft want dat is de beste voeding voor een baby
heb zelf ook z'n kind gehad die niet eens een speen in zijne mond kon hebben
heb 9 maanden de borst gegeven en toen beetje bij beetje met een glas want flesvoeding wou ze niet sobhana allah gewoon even volhouden
en incha allah komt alles goed

31-03-2007, 08:56

Citaat door marchai:
hallo dames,

Ik heb een dochtertje van 3,5 maand en die wil echt geen flesje pakken, ze wil alleen mij borst. ik heb van alles geprobeerd b.v. honing smeren, maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand daar ook problemen mee gehad of kan iemand mij goede tips geven of moet ik het gewoon opgeven.
Je heb spenen van flesje die voelen aan asl en borst ,probeer dat en anders geef je met en lepeltje tot hij zei die borst vergeet ,

31-03-2007, 09:13

Citaat door marchai:
hallo dames,

Ik heb een dochtertje van 3,5 maand en die wil echt geen flesje pakken, ze wil alleen mij borst. ik heb van alles geprobeerd b.v. honing smeren, maar dat helpt ook niet.
Heeft iemand daar ook problemen mee gehad of kan iemand mij goede tips geven of moet ik het gewoon opgeven.



honing is heel gevaalijk voor kinderen onder 1jaar

31-03-2007, 11:01



Citaat door marchai:
hallo dames,

Ik heb een dochtertje van 3,5 maand en die wil echt geen flesje pakken, ze wil alleen mij borst. ik heb van alles geprobeerd b.v. honing smeren, maar dat helpt ook niet.Heeft iemand daar ook problemen mee gehad of kan iemand mij goede tips geven of moet ik het gewoon opgeven.



Wat???
honing voor een baby van 3,5 maand???
ten eerste is gevaarlijk
en ten 2de'; dacht je dat een baby dat merkt??

Je hebt tegenwoordig verschillende speentje van flesjes en volhouden
het gaat je toch op gegeven moment lukken.