Bekijk volle/desktop versie : voor het eerst auto gereden



Pagina's : [1] 2 3 4

30-03-2007, 23:12
wohahahaha wat was dat net lachen zeg en schrikken tegelijkertijd.Kging net auto reiden met mijn man (hij zat ze3ma naast me ...eerste rit ging goed met alles (schakelen,koppelen en al die rwiena behalve remmen (geen goeie teken dus )

2e rit kwam ik op de stoep terecht 2 keer ...en kdeed het bijna in mijn broek.

up morgen naar de volgende ILLIGALE rijles

30-03-2007, 23:15


heb jij nog geen rijbewijs

30-03-2007, 23:16
nee..is dat raar dan

30-03-2007, 23:17

Citaat door tangia19:
wohahahaha wat was dat net lachen zeg en schrikken tegelijkertijd.Kging net auto reiden met mijn man (hij zat ze3ma naast me ...eerste rit ging goed met alles (schakelen,koppelen en al die rwiena behalve remmen (geen goeie teken dus )

2e rit kwam ik op de stoep terecht 2 keer ...en kdeed het bijna in mijn broek.

up morgen naar de volgende ILLIGALE rijles


ben je al begonnen of niet met lessen??


ik moet bijna op

30-03-2007, 23:17




Ik had net de sleutels van mijn vriendin afgepakt en ging ze3ma stoer in de auto zetten. Ik had de auto gestart en wilde achteruit rijden en opeens durfde ik niet meer!!
Ik vond het opeens zo eng en dacht van stel dat er nu iets gebeurd, dan ben ik echt de pineut en een paar meter verderop was ook nog eens het kanaal, je raadt al wat ik dacht

Alhamdoulilah kan ik nu goed rijden, maar toch houdt me iets tegen om het ''illegaal'' te doen...

30-03-2007, 23:20

Citaat door Oum Youssef:
ben je al begonnen of niet met lessen??


ik moet bijna op



waarrop moet je???


nee nog geen rijlessen genomen.Ben vandaag voor het eerst begonnen gewoon met de auto van mijn man. ...ging best goed moet ik zeggen (behalve 2 keer op de stoep)

remmen heb ik problemen mee....kheb de neiging om met mijn linkervoet te remmen.

30-03-2007, 23:31

Citaat door tangia19:
waarrop moet je???


nee nog geen rijlessen genomen.Ben vandaag voor het eerst begonnen gewoon met de auto van mijn man. ...ging best goed moet ik zeggen (behalve 2 keer op de stoep)

remmen heb ik problemen mee....kheb de neiging om met mijn linkervoet te remmen.



ik moet op voor mijn rijexamen

04-04-2007, 15:43
Ik moet ook binnekort afrijden, wie kan mij tips, advies geven over waar op te letten enz enz

04-04-2007, 16:01
Dag tangia,

Spannend dat vandaag je eerste rijles was:P
Mocht je 'echte' rijlessen willen nemen in de toekomst (omgeving Almere) dan raad ik je autorijschool Easy-Driver aan! Het is een marokkaanse rij instructeur die erg duidelijk les geeft, er rijden overigens meerdere moslimvrouwen bij hem. Als je meer inf. wilt hoor ik het wel van je.

Sara.

04-04-2007, 16:13
Ik zou echt nooit 'illigaal"durven rijden. Ik ben echt een schijterd.

Die dag dat ik mijn rijbewijs had gehaald, zei mijn man kom gaan we een rondje rijden. Maar doordat pasje pas na 5 werkdagen komt, durfde ik het niet! Laatstaan rijden als ik helemaal geen rijbewijs heb!

04-04-2007, 16:22
Tangia zo heb ik het ook geleerd... in de auto van m'n oom...
ik mocht een keer m'n Oma gaan halen... en wat verderop kwam ik erachter dat m'n lichten uit waren (t was al een beetje donker)
ik heb me echt suf gezocht... naar hoe die lampen aan moesten...
tjaa dat vertellen ooms er niet bij.....

04-04-2007, 16:26

Citaat door tangia19:
wohahahaha wat was dat net lachen zeg en schrikken tegelijkertijd.Kging net auto reiden met mijn man (hij zat ze3ma naast me ...eerste rit ging goed met alles (schakelen,koppelen en al die rwiena behalve remmen (geen goeie teken dus )

2e rit kwam ik op de stoep terecht 2 keer ...en kdeed het bijna in mijn broek.

up morgen naar de volgende ILLIGALE rijles



ik rij soms ook illigaal maar hmdl kan ik goed rijden.
Meeste van de tijd rijd ik in belgie wa yemaa ella drukte daar
Hier is alles zo netjes en georganiseert in belgie moet je gewoon mee rijden

04-04-2007, 16:33



Citaat door Saratjuh:
Dag tangia,

Spannend dat vandaag je eerste rijles was:P
Mocht je 'echte' rijlessen willen nemen in de toekomst (omgeving Almere) dan raad ik je autorijschool Easy-Driver aan! Het is een marokkaanse rij instructeur die erg duidelijk les geeft, er rijden overigens meerdere moslimvrouwen bij hem. Als je meer inf. wilt hoor ik het wel van je.

Sara.



Grappig dat dit berichtje lees. Ik rij toevallig ook bij hem. Hij geeft echt goed les.

04-04-2007, 16:33
Al bij al heb jij het goed gedaan tangia..............de eerste keer dat ik illigaal reed met mijn man heb ik een boompje neergeknald hij riep "REMMEN,REMMEN............" en ik op dat gaspedaal drukken

Ben nadien wel uitgestapt en heb dat boompje weer rechtgezet..........



Mijn man meskien die zei heel de tijd ............wayaw ya heschma, ik hoop dat niemand ons gezien heeft

04-04-2007, 20:05

Citaat door cuisinetje:
Al bij al heb jij het goed gedaan tangia..............de eerste keer dat ik illigaal reed met mijn man heb ik een boompje neergeknald hij riep "REMMEN,REMMEN............" en ik op dat gaspedaal drukken

Ben nadien wel uitgestapt en heb dat boompje weer rechtgezet..........



Mijn man meskien die zei heel de tijd ............wayaw ya heschma, ik hoop dat niemand ons gezien heeft



ocharm boompje toch...

heb 10 j terug met mijn zus mogen meerijden maar niet illegaal, gewoon 'legaal'
blunders waren er niet maar mn zus werd mijn slakkegedoe beetje moe
en werd wat ongeduldig ... dus ging ik maar wat uurtjes met rijschool mee
en bij het examen slaagde ik direct... ze dachten thuis dat ik grapje maakte want ik kon echt niet goed rijden, soebhannallah, tijdens examen ging alles
prima behalve één bocht à la Schumacher en toch door hihiihi

In Be kan alles!

Pagina's : [1] 2 3 4