Bekijk volle/desktop versie : Heren, mag ik jullie aandacht?

Pagina's : [1] 2

30-03-2007, 16:06
Dag heren,

Vraagje aan jullie, ik was laatst in gesprek met een Marokkaanse vriend en die beweerde dat Marokkanen over het algemeen vallen op vrouwen met rondingen en zelfs enigzins dikke vrouwen. Vooral in Marokko.
Ik heb namelijk de indruk van NIET, ik lees vaak hier dat Marokkaanse jongens/mannen op slanke vrouwen vallen.

Ja, ik snap dat smaken verschillen, maar toch wil ik dat van jullie horen...brand maar los!

30-03-2007, 16:14

Ik had een dunne vrouw, maar heb haar gecustomized...dagelijks trechter in haar mond en literje mix van mayonaise en zonnenbloemolie...

Als je dit maar lang genoeg volhoud, heb je op een gegeven moment je droomvrouw...

Moest wel mn twijfelaar wegdoen en heb een lift in huis instead of een trap, maar dan heb je ook wat he...

30-03-2007, 16:15
Oh ok.

UP!

30-03-2007, 16:18

Citaat door Faye:
Dag heren,

Vraagje aan jullie, ik was laatst in gesprek met een Marokkaanse vriend en die beweerde dat Marokkanen over het algemeen vallen op vrouwen met rondingen en zelfs enigzins dikke vrouwen. Vooral in Marokko.
Ik heb namelijk de indruk van NIET, ik lees vaak hier dat Marokkaanse jongens/mannen op slanke vrouwen vallen.

Ja, ik snap dat smaken verschillen, maar toch wil ik dat van jullie horen...brand maar los!
MAG IK RADEN:JE BENT DIK EN ONZEKER...

30-03-2007, 16:18

Als je dun bent kun je mooi dikker worden. Maar als je dik bent is het moeilijker om af te vallen.

30-03-2007, 16:28

Citaat door jamal007:
MAG IK RADEN:JE BENT DIK EN ONZEKER...

Dan heb je helemaal verkeerd geraden.

30-03-2007, 16:49

Citaat door ibtissam19_:
Als je dun bent kun je mooi dikker worden. Maar als je dik bent is het moeilijker om af te vallen.

Tis maar hoe je het bekijkt, ja. Maar mijn vraag is grotendeels niet beantwoord door anderen.

30-03-2007, 16:54
Alle mannen over het algemeen vallen op kont, tiet, buik.

30-03-2007, 16:54

Citaat door Faye:
Tis maar hoe je het bekijkt, ja. Maar mijn vraag is grotendeels niet beantwoord door anderen.

30-03-2007, 16:56
Hoeveelste topic hierover? Damn it. Je weet toch dat Marokkanen geilen op rondingen. En daarmee bedoel ik niet ronde kuiten.

Ibtissem wat een onzin! Als je slank bent kun je mooi dikker worden, i mop!

30-03-2007, 16:58

Citaat door madame_nadia:
Hoeveelste topic hierover? Damn it. Je weet toch dat Marokkanen geilen op rondingen. En daarmee bedoel ik niet ronde kuiten.

Ibtissem wat een onzin! Als je slank bent kun je mooi dikker worden, i mop!
,

Niet dik dik, maar wat voller en zo ontstaan de rondingen vanzelf wel. Bij een vrouw tenminste.

30-03-2007, 16:58

Citaat door ibtissam19_:
,

Niet dik dik, maar wat voller en zo ontstaan de rondingen vanzelf wel. Bij een vrouw tenminste.

En dikke meiden worden verbazingwekkend mooi als ze afvallen, dus ga heen met je praatjes.

30-03-2007, 17:00

Bolle wijven zijn kapot lelijk

30-03-2007, 17:02

Citaat door madame_nadia:
En dikke meiden worden verbazingwekkend mooi als ze afvallen, dus ga heen met je praatjes.

Dat ligt eraan, als jij niet meer veel gaat eten en niet sport dan heb je echt een niet mooi lichaam om het zo maar uit te drukken, behalve als je sport en je niet meer veel gaat eten.

30-03-2007, 17:02

Citaat door ibtissam19_:
`

Hmmz, kwam anders over dan ik bedoelde

Pagina's : [1] 2