Bekijk volle/desktop versie : Blaasontsteking?



30-03-2007, 14:26
Wat zijn de symptonen daarvan?? En als ik naar de dokter ga moet ze dan tussen me benen gaan kijken ofzo, nee toch?? Als ik haar gewoon zeg dat ik vooral snachts wanneer ik in bed leg 4x eruit moet om te plassen en het voelt alsof me blaas vol is en dan komen er uiteindelijk maar paar duppeltjes uit?? Overdag heb ik er minder last van, of valt minder op ofzo.

30-03-2007, 14:32


ik had altijd heeel veel pijn bij het plassen en de drang.....
en nee je hoeft je benen niet wijd te doen hahaha
je moet je plas inleveren en gaan ze ff kijken... je hoort het altijd die dag nog en dan kan je de antibiotica gaan ophalen...

30-03-2007, 14:32

Citaat door Gypsymeid:
Wat zijn de symptonen daarvan?? En als ik naar de dokter ga moet ze dan tussen me benen gaan kijken ofzo, nee toch?? Als ik haar gewoon zeg dat ik vooral snachts wanneer ik in bed leg 4x eruit moet om te plassen en het voelt alsof me blaas vol is en dan komen er uiteindelijk maar paar duppeltjes uit?? Overdag heb ik er minder last van, of valt minder op ofzo.


nee weet je wat je moet doen. je moet naar je huisarts met een potje urine. zij doet er dan zo een staafje in en dan ziet ze of je een blaasontseking hebt. het is het zelfde idee als een zwangerschapstest.
ik heb het ook gehad. je moet er wel voorzichtig mee zijn hoor. want ik durfde niet te gaan ik was bang dat ze inwendig zou kijken
het lijkt alsof je een hele volle blaas hebt. maar puntje bij paaltje komt er een paar druppies uit.
he maar hield jij je plas in als je naar de wc moest?
dat deed ik dus altijd en daardoor had ik gekregen.
hoop dat je er wat aan hebt

30-03-2007, 14:33

Citaat door mother_to_be:
ik had altijd heeel veel pijn bij het plassen en de drang.....
en nee je hoeft je benen niet wijd te doen hahaha
je moet je plas inleveren en gaan ze ff kijken... je hoort het altijd die dag nog en dan kan je de antibiotica gaan ophalen...


ooh haha tegelijk gereageerd!

30-03-2007, 14:34



Citaat door Gypsymeid:
Wat zijn de symptonen daarvan?? En als ik naar de dokter ga moet ze dan tussen me benen gaan kijken ofzo, nee toch?? Als ik haar gewoon zeg dat ik vooral snachts wanneer ik in bed leg 4x eruit moet om te plassen en het voelt alsof me blaas vol is en dan komen er uiteindelijk maar paar duppeltjes uit?? Overdag heb ik er minder last van, of valt minder op ofzo.


Hahahahha, nee ze controleert aleen je urine meid. Behalve als je anereklachten hebt.

30-03-2007, 14:50
Ok thanks voor jullie reacties, misschien een na symptoon van zwangerschap ofzo, maarja me dochter is 8 mnd geleden al geboren, dus zal wel laat zijn haha. Ik hoop maar dat het blaasontsteking is en nix anders engs. Ik heb verder geen pijn met plassen ofzo, alleen soms lichte pijn alsof me blaas vol zit en dan komt er maar weinig uit. Ok nogmaals thanks, ik ga maandag naar de dokter xx

30-03-2007, 14:59

Citaat door Gypsymeid:
Ok thanks voor jullie reacties, misschien een na symptoon van zwangerschap ofzo, maarja me dochter is 8 mnd geleden al geboren, dus zal wel laat zijn haha. Ik hoop maar dat het blaasontsteking is en nix anders engs. Ik heb verder geen pijn met plassen ofzo, alleen soms lichte pijn alsof me blaas vol zit en dan komt er maar weinig uit. Ok nogmaals thanks, ik ga maandag naar de dokter xx


graag gedaan hoor