Bekijk volle/desktop versie : Geldnood bij verloofde



Pagina's : [1] 2

30-03-2007, 10:03
selaam

mijn verloofde heeft een klein probleempje waardoor hij heel ff in geldnood zit.
ik heb hem gevraagd geld te geven , maar hij wilt het niet aannemen. ik wil hem doodgraag helpen.

zouden jullie aan jullie verloofde geld geven als hij in geldnood zat???

30-03-2007, 10:08



Citaat door ghorotia:
selaam

mijn verloofde heeft een klein probleempje waardoor hij heel ff in geldnood zit.
ik heb hem gevraagd geld te geven , maar hij wilt het niet aannemen. ik wil hem doodgraag helpen.

zouden jullie aan jullie verloofde geld geven als hij in geldnood zat???




Als ik geld kwijt kan en er genoeg is om mijn rekeningen mee te betalen
zou ik het hem zekerste weten geven.
Waarom niet? Mijn geld is zijn geld.

30-03-2007, 10:15
[QUOTE=MaRoCcInA;31662462]Als ik geld kwijt kan en er genoeg is om mijn rekeningen mee te betalen
zou ik het hem zekerste weten geven.
Waarom niet? Mijn geld is zijn geld.[/QUOTE]


Idd

30-03-2007, 10:24
okey

thanks meiden, maar hij is echt verlegen. hoe kan ik het hem duidelijk maken???

30-03-2007, 10:30


je moet emotioneel doen. Zeggen dat je dit omgekeerd van hem ook verwacht en dat als hij het niet aanneemt jij je serieus afvraagt hoe jullie een toekomst samen gaan bouwen.

meid en erg nobel van je.. Had het zekers weten ook gedaan!

30-03-2007, 10:42

Citaat door ghorotia:
okey

thanks meiden, maar hij is echt verlegen. hoe kan ik het hem duidelijk maken???



Door achter zijn rekeningnummer te komen en gewoon storten op zijn bank ..Zou ik echt wel doen

30-03-2007, 10:43
jah heb zijn rekening nummer niet
ik ga het vandaag nog is proberen. ik had hem aan de lijn maar ik zeg het liever in zijn gezicht.

30-03-2007, 11:03

Citaat door ghorotia:
jah heb zijn rekening nummer niet
ik ga het vandaag nog is proberen. ik had hem aan de lijn maar ik zeg het liever in zijn gezicht.



You go girl! Zeg gwn dat je hem even echt moet zien! Pin het het geld, als ie weigert zeg je... 'jaa daaaaaaaaaahaag ik heb het nu al gepind!'

30-03-2007, 11:23
iedereen die maar zou geven,maar niemand die zich afvraagt hoe het komt doordat hij in geldnood zit .......

30-03-2007, 14:10
ja oegtie

ik weet wrm hij in geldnood is. moet daarom heel marokko.nl het weten?
echt nieuwsgierig ZAZ

dream on girl
thanks andere meiden

30-03-2007, 18:56

Citaat door Z_A_Z:
iedereen die maar zou geven,maar niemand die zich afvraagt hoe het komt doordat hij in geldnood zit .......

Was ook mijn reactie.

30-03-2007, 19:07
Ik zou boos worden,,, kom op zeg!! jongen hier aannemen anderss ga je mij de komende jaren niet meer zien... IK MEEN HET!!(dat had ik keer gedaan bij vriend van me..hij wist niet hoe snel hij dat geld moest aanpakken..)) ik zeg zo en nu gaan we wat drinken samen, yallah BIG SMILE!! dan moet ie dat tog wel doen he?? Ik bedoel jullie gaan insha allah samen trouwen,, zeg tegen hem dan hoor je er voor elkaar te zijn in de goede maar ook de slechte tijden!!

30-03-2007, 20:25


Ah mongolenwijven, het is haar verloofde. Met jullie, jaaa geef het hem.Dat betekent dat hij alleen hand heeft gevraagd. Ga hem maar een paar duizend euro lenen en als de bruiloft niet doorgaan kun je naar je centjes zwaaien.

31-03-2007, 16:30
het is zeker geen duizende euro's het is véééééééé& #233;él minder
en hij wou het niet zeggen tegen mij. en hij wilt het ook niet aan nemen
dus kankerwijven let op jullie woorden. mss is u verloofde zo maar de mijnen niet

thanks voor de rest van de zusters.

31-03-2007, 20:27
Zo zie je maar weer dat iedereen op haar eigen manier zou aanpakken. De ene geeft hem wel en de andere zou hem laten stikken..

Ghorotia ik zou zeggen stort het op zijn bank jij kent hem beter dan ons

Pagina's : [1] 2