Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Aub een doea voor me ziek neefje!! inchallah komt hij er boven op

Pagina's : [1] 2 3 4

bentoujda00
29-03-2007, 17:05

Meiden ik hoop inchallah dat me neefje er boven op komt ik zou jullie veel dankbaar zijn als jullie een doea zeggen voor me neefje... ik zou er alles voor doen om hem te helpen en dit is een kleine moeite en inchallah wordt hij beter. hij is in levensgevaar verschrikkelijk.. ik zit nu maar af te wachten of alles nog goed komt. ik schrijf dit nu met tranen in me ogen.. Ik hoop inchallah dat allah mijn gebeden verhooort en hem laat leven:traan1: :traan1:

excesivo
29-03-2007, 17:17
Allahizjieb Shifa. Allahuma adh hibal baas Rab anaas. Ishfi wa3antashaafia laa shifaa a illa shifaa3uk. Shifaa al laa yughaadiru saqamaa. BiRa7matiek Ya Kareem

bentoujda00
29-03-2007, 17:22
Allahizjieb Shifa. Allahuma adh hibal baas Rab anaas. Ishfi wa3antashaafia laa shifaa a illa shifaa3uk. Shifaa al laa yughaadiru saqamaa. BiRa7matiek Ya Kareem :traan1: amin amin soekran dankje wel inchallah komt alles goed:goedzo:

terifest
29-03-2007, 17:26
ik ken geen doua uit mijn hoofd maar insAllah zal allah er voor zorgen dat je neefje snel beter wordt amin..

excesivo
29-03-2007, 17:28

amin, dat is ook een du3a meid.

bentoujda00
29-03-2007, 17:28
ik ken geen doua uit mijn hoofd maar insAllah zal allah er voor zorgen dat je neefje snel beter wordt amin.. :goedzo: inchallah inchallah soekran meid!!!

roosje85
29-03-2007, 17:31
As-aloe llaaha l-'adhzeem rabba l-'arshie l-'adhzeemie an yashfieyak Ik vraag Allah de Almachtige, Rabb van de omvangrijke Troon, om u (neefje) gezond te maken. Amien.

excesivo
29-03-2007, 17:39
As-aloe llaaha l-'adhzeem rabba l-'arshie l-'adhzeemie an yashfieyak Ik vraag Allah de Almachtige, Rabb van de omvangrijke Troon, om u (neefje) gezond te maken. Amien. Amin, goed van je dat je ook de vertaling hebt gezet, dan kunnen we tussentijds ook wat leren :goedzo:

NABILA2004
29-03-2007, 17:40
Meiden ik hoop inchallah dat me neefje er boven op komt ik zou jullie veel dankbaar zijn als jullie een doea zeggen voor me neefje... ik zou er alles voor doen om hem te helpen en dit is een kleine moeite en inchallah wordt hij beter. hij is in levensgevaar verschrikkelijk.. ik zit nu maar af te wachten of alles nog goed komt. ik schrijf dit nu met tranen in me ogen.. Ik hoop inchallah dat allah mijn gebeden verhooort en hem laat leven:traan1: :traan1: insallah ...... veel sbar en sterkte toegewenst:kus:

bentoujda00
29-03-2007, 17:43
soekran dames amin op al jullie doea s

excesivo
29-03-2007, 17:45
Allahizjieb Shifa. Allahuma adh hibal baas Rab anaas. Ishfi wa3antashaafia laa shifaa a illa shifaa3uk. Shifaa al laa yughaadiru saqamaa. BiRa7matiek Ya Kareem O Allah, Verwijder de moeilijkheden, o Heer der mensheid. Geef genezing want U bent de Genezer! Er is geen genezing zonder U, genezing die geen ziekte achterlaat. Met Uw Genade o Edele

bentoujda00
29-03-2007, 17:47
O Allah, Verwijder de moeilijkheden, o Heer der mensheid. Geef genezing want U bent de Genezer! Er is geen genezing zonder U, genezing die geen ziekte achterlaat. Met Uw Genade o Edele amin laat het aub goed komen.. ik durf niet naar me fam te bellen om te kijken of alles goed gaat.. maar de doktoren zeggen dat het slecht achteruit gaat.. ik kan het niet :traan1:

excesivo
29-03-2007, 17:52

Je moet toch proberen sterk te zijn en dit te laten zien aan je neefje Ik weet niet hoe oud hij is, maar als hij wat oudr is dan is het goed als je je sterk opsteld. Begrijp dat je in een verschrikkelijke situatie zit, maar probeer toch met de familie mee te 'dragen'. Zie overal het positieve ervan in. Allahs wil zal geschieden, wat het ook moge zijn. Probeer toch op bezoek te gaan of even te bellen, gewoon even het beste te wensen als je het moeilijk vind. Daar zullen zij ook veel aan hebben al lijtkt dat nu echt niet zo. Rabbi 3awan

bentoujda00
29-03-2007, 18:15
dames ik heb gebeld!! met trillende knieeen en brok in me keel..voordat ik heb gebeld heb ik een doea op gezegt!! ik kan niet meer stoppen met huilen (sorry datik hier zo zielig doe) maar hamdl gaat het de goede kant op.. hij krijgt medicijnen en de dokters zeggen dat hij opknapt, hamdl.. ik voel me zo beter ook dankzij jullie.. ik realiseer nu pas hoe belangrijk onze dien voor ons is.. en dat we allah alleen in moeilijk tijden herinneren inchallah zal dat veranderen dit alles heeft mij echt wakker geschudt ik hoop ook jullie denk aub aan het hiernamaals. dames ik ben jullie dankbaar ikzou eigelijk niet te hard van stapel moeten lopen. maar ik voel gewoon dat het goed gaat komen en moest het jullie laten weten..

bentoujda00
29-03-2007, 18:17
Je moet toch proberen sterk te zijn en dit te laten zien aan je neefje Ik weet niet hoe oud hij is, maar als hij wat oudr is dan is het goed als je je sterk opsteld. Begrijp dat je in een verschrikkelijke situatie zit, maar probeer toch met de familie mee te 'dragen'. Zie overal het positieve ervan in. Allahs wil zal geschieden, wat het ook moge zijn. Probeer toch op bezoek te gaan of even te bellen, gewoon even het beste te wensen als je het moeilijk vind. Daar zullen zij ook veel aan hebben al lijtkt dat nu echt niet zo. Rabbi 3awan zuster ik ben je zo dankbaar voor je geruststellende woorden soekrannn enorm ik ben allah swt dankbaar voor dit alles..

Pagina's : [1] 2 3 4