Bekijk volle/desktop versie : Ben jij een boekenwurm???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

29-03-2007, 13:17
Welke boeken kunnen jullie me aanraden? Het liefst marokkaanse schrijvers, maar alles is welkom.

Ik heb namelijk weer een abbo genomen op de bieb om maar weer eens te lezen. Heb dat zoooooo lang niet meer gedaan.

29-03-2007, 13:30



Citaat door Chaimaez:
Welke boeken kunnen jullie me aanraden? Het liefst marokkaanse schrijvers, maar alles is welkom.

Ik heb namelijk weer een abbo genomen op de bieb om maar weer eens te lezen. Heb dat zoooooo lang niet meer gedaan.



je hebt een boek van karin slaughter het heet triptiek. zo een goed boek
tis best wel een dikke boek maar geloof mij je hebt het in 1 ruk uit.
of een boek van kluun komt een vrouw bij de dokter. die is echt :traan:

ik lees echt alles wat los en vast is. ik ben er helemaal gek op. je kunt me idd een boekenwurm noemen.

kus amina

29-03-2007, 13:51

Citaat door mientje007:
je hebt een boek van karin slaughter het heet triptiek. zo een goed boek
tis best wel een dikke boek maar geloof mij je hebt het in 1 ruk uit.
of een boek van kluun komt een vrouw bij de dokter. die is echt :traan:

ik lees echt alles wat los en vast is. ik ben er helemaal gek op. je kunt me idd een boekenwurm noemen.

kus amina



die van kluun heb ik over gehoord, vind het alleen een rare titel

ik ga ze onthouden

29-03-2007, 13:53
heb boeken hier die ik vorig jaar had besteld en nog steeds niet aan toegekomen ben

allemaal waargebeurde verhalen.

29-03-2007, 14:22



Citaat door Chaimaez:
Welke boeken kunnen jullie me aanraden? Het liefst marokkaanse schrijvers, maar alles is welkom.

Ik heb namelijk weer een abbo genomen op de bieb om maar weer eens te lezen. Heb dat zoooooo lang niet meer gedaan.


Kijk uit voor parachutisten van Fouad Laroui, heb ik een naatal jaar terug gelezen voor mijn eindexamen en daarna nog een paar keer. Heel grappig...

29-03-2007, 14:25
"Er komt een vrouw bij de dokter" is het slechtste boek dat ik ooit heb gelezen. Het gaat alleen over ontrouw, ziektes, grote tieten en vieze apen die zich mannen noemen en alleen hun pik achterna lopen. Ik heb dat boek gekocht op aanraden van anderen, maar schijnbaar is goede smaak inderdaad een twistpunt.

29-03-2007, 14:38

Citaat door mientje007:
je hebt een boek van karin slaughter het heet triptiek. zo een goed boek
tis best wel een dikke boek maar geloof mij je hebt het in 1 ruk uit.
of een boek van kluun komt een vrouw bij de dokter. die is echt :traan:

ik lees echt alles wat los en vast is. ik ben er helemaal gek op. je kunt me idd een boekenwurm noemen.

kus amina



Ben ook een echt boekenwurm !!

29-03-2007, 14:39
En boeken van Marokkaanse schrijvers zijn lang niet allemaal goed. Ze hebben allemaal een identiteitscrissis.

Groet,

N.

29-03-2007, 14:42

Citaat door The_Saint23:
"Er komt een vrouw bij de dokter" is het slechtste boek dat ik ooit heb gelezen. Het gaat alleen over ontrouw, ziektes, grote tieten en vieze apen die zich mannen noemen en alleen hun pik achterna lopen. Ik heb dat boek gekocht op aanraden van anderen, maar schijnbaar is goede smaak inderdaad een twistpunt.



tuurlijk meid iedereen zijn meug.
jij bent wat mij betreft de eerste die deze boek nix vindt.
maar ik vind het een prachtige boek omdat het een waar gebeurd verhaal is.
vanuit een perspectief van iemand die in zo een situatie in principe wordt ondergesneeuwd.
terwijl het hem heel veel pijn doet.
dat is wat mij aantrok. het is idd een heel grove boek. maar hij is wel heel realistisch als je kijkt hoe hij de ziekenhuzien beleid opschrijft. ik herken hier veel in terug.

29-03-2007, 14:42

Citaat door Naoual Naoual:
En boeken van Marokkaanse schrijvers zijn lang niet allemaal goed. Ze hebben allemaal een identiteitscrissis.

Groet,

N.



29-03-2007, 14:44

Citaat door mon_dieu:
Ben ook een echt boekenwurm !!


he meid enjoy the team.
wat voor boeken lees jij veel.
ik lees veel misdaad thrillers en af en toe een romanetje is ook wel leuk.

kussie amina

29-03-2007, 14:45

Citaat door Naoual Naoual:
En boeken van Marokkaanse schrijvers zijn lang niet allemaal goed. Ze hebben allemaal een identiteitscrissis.

Groet,

N.




wallah iela precies juiste woordkeus.

kus amina

29-03-2007, 14:48



Citaat door tangia19:
heb boeken hier die ik vorig jaar had besteld en nog steeds niet aan toegekomen ben

allemaal waargebeurde verhalen.



hahahaha

als ik een boek in mijn bezit heb dan moet ik hem echt meteeeeeeeen lezen andrssssss
wallah ik lees zelfs bijsluiter van medicijnen als ik geen boek heb.
ja ja klinkt erg triest. maar ja ieder zijn verslaving

kus amina

29-03-2007, 14:53

Citaat door mientje007:
hahahaha

als ik een boek in mijn bezit heb dan moet ik hem echt meteeeeeeeen lezen andrssssss
wallah ik lees zelfs bijsluiter van medicijnen als ik geen boek heb.
ja ja klinkt erg triest. maar ja ieder zijn verslaving
kus amina




DIT DOE IK OOK !!! Als ik echt helemaal niks te doen heb

29-03-2007, 14:54

Citaat door mientje007:
he meid enjoy the team.
wat voor boeken lees jij veel.
ik lees veel misdaad thrillers en af en toe een romanetje is ook wel leuk.

kussie amina


misdaadthrillers zijn echt vooral boeken met een sterke vrouwelijke hoofdrol erin zijn leuk...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6