Bekijk volle/desktop versie : zwangertest wel of niet doen



Pagina's : [1] 2

05-09-2003, 10:38
Ik heb een vraag,

Ik ben sinds een maand gestopt met de pil, mijn schat en ik willen beginnen met een gezin ins allah, nou ben ik twee weken over tijd, maar ik heb telkens het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar ik ben het nog steeds niet, nu wil ik een zwangerschaps test doen maar is de resultaat echt betrouwbaar?

05-09-2003, 10:39



Citaat:
Origineel gepost door Gizlane
Ik heb een vraag,

Ik ben sinds een maand gestopt met de pil, mijn schat en ik willen beginnen met een gezin ins allah, nou ben ik twee weken over tijd, maar ik heb telkens het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar ik ben het nog steeds niet, nu wil ik een zwangerschaps test doen maar is de resultaat echt betrouwbaar?
Je kunt al een test doen meid!


Wat leuk joh... jij ook al?? ik heb ook na twee weken een test gedaan, maar ik voelde al van te voren dat ik zwanger was

Liefs Safia

05-09-2003, 10:42

Citaat:
Origineel gepost door Safia21
Je kunt al een test doen meid!


Wat leuk joh... jij ook al?? ik heb ook na twee weken een test gedaan, maar ik voelde al van te voren dat ik zwanger was


Liefs Safia
ik heb het gevoel ook dat ik ins allah zwanger ben en mijn man is nu al bezig met voorbereidingen enz als ik zeg dat ik ergens zin in heb nou binnen no time staat het op tafel, maar ik ben in de war met mijn buikpijjn het lijkt net of ik ongesteld moet worden, had jij dat ook

05-09-2003, 10:51

Citaat:
Origineel gepost door Gizlane
ik heb het gevoel ook dat ik ins allah zwanger ben en mijn man is nu al bezig met voorbereidingen enz als ik zeg dat ik ergens zin in heb nou binnen no time staat het op tafel, maar ik ben in de war met mijn buikpijjn het lijkt net of ik ongesteld moet worden, had jij dat ook
Ik voelde niet dat ik ongi moest worden, maar had wel snachts een ander gevoel in mijn buik, geen buikpijn ofzo maar meer dat ik voelde dat er iets gaande was in mijn buik

ook voelde ik me al voor dat ik ongi moest worden een beetje misselijk, en had ik geen zin om te eten... de geur van olijfolie kon ik ineens niet meer verdragen

Toen wist ik het eigenlijk al, en mijn gevoel zei het me al!

07-09-2003, 11:25


Meid, je kan die test halen hoor, die is echt 99% betrouwbaar vanaf je eerste dag overtijd.

Ik had 10 dagen lang een vage buikpijn, zo'n gevoel alsof je ongesteldheid zometeen kan doorbreken dus ik bleef maar denken dat ik elk moment ongi kon worden. Maar het was de zwangerschap dus want ben niet meer ongesteld geworden!

Veel succes!
aidan

07-09-2003, 11:57
Mabroek dames!!!! ~~~~~~ Jullie gaan kindjes krijgen



Wens jullie allemaal veel geluk toe

07-09-2003, 11:59
[GLOW=deeppink][/GLOW][/SIZE]

07-09-2003, 12:01
mabrouk allemaal .........incha allah gaat het jullie goed

08-09-2003, 08:36

Citaat:
Origineel gepost door NadIa84LovesFo
Mabroek dames!!!! ~~~~~~ Jullie gaan kindjes krijgen



Wens jullie allemaal veel geluk toe
Schoukran Meissie

08-09-2003, 08:37

Citaat:
Origineel gepost door wardaroosje
mabrouk allemaal .........incha allah gaat het jullie goed
Schoukran! Inscha Allah zal alles zijn

09-09-2003, 02:06

Citaat:
Origineel gepost door Safia21
Schoukran Meissie

09-09-2003, 04:41

Citaat:
Origineel gepost door Aidan
Meid, je kan die test halen hoor, die is echt 99% betrouwbaar vanaf je eerste dag overtijd.

Ik had 10 dagen lang een vage buikpijn, zo'n gevoel alsof je ongesteldheid zometeen kan doorbreken dus ik bleef maar denken dat ik elk moment ongi kon worden. Maar het was de zwangerschap dus want ben niet meer ongesteld geworden!

Veel succes!
aidan
Nou hij is niet 99% betrouwbaar

want ik dacht dat ik ook zwanger was en gebruikt 3 keer zo test

maar gaf nagatief toen ben ik maar naar de dokter gegaan

bleek ik dus wel zwanger te zijn

09-09-2003, 04:43


[GLOW=deeppink]Voor de meiden die zwanger zijn ........Makroub Moge allah jullie mooie gezonde baby's geven Inschallah.. .... .. [/GLOW]

09-09-2003, 10:26
Schoukran Lala Amira, ik ben vanochtend voor het eerst bij de huisarts geweest en ze heeft mijn zwangerschap bevestigd

Liefs Safia

10-09-2003, 14:21
Hoi Gizlane,

Doen joh die test. Ik was ongeveer 3 weken overtijd toen ik mijn test deed, en nou je kon meteen al zien aan het 2e streepje dat ik zwanger was. Ben nu 17 weken ver van mijn 2e kindje incha allah.

Leuk joh al die zwangere meiden hier. Veel succes, en laat het weten als het zover is.

Groetjes Rotterdamse

Pagina's : [1] 2